Hop til indhold
Aarhuselsker

Fotokunst

Recommended Posts

Gh0st skrev, for 2 timer siden:

For et par år siden var der en dansk kvindelig nudeart model, der var meget fremme i medierne.

Desværre kan jeg ikke huske navnet og mine links lå på et nu havareret harddisk drev.

Nogen herinde  der kan huske hende ?

Hendes billeder var fænomenale

Måske du tænker på Mette Munkø? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
jp skrev, for 9 minutter siden:

Der er to tråde

Og så min JP

Go dag JP

Erotisk kunst og fotokunst er ikke helt det samme. Hvor fotokunst er baseret på fotografier kan både  være fotografisk kunst,, skulpturel kunst, malerier, tegninger, croquis og andet. Denne her tråd fokuserer kun på fotokunst og ikke malerier f. eks 

Derfor er trådene ikke ens :)

Men tak fordi du gjorde opmærksom på noget mere kunst at dykke ned i og nyde :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 24 minutter siden:

Måske du tænker på Mette Munkø? :)

Du er en skat !

Lige præcist hende - Fotos

Men  ISV: dine fotos er også dejlige - du har et utroligt smukt og fotogent ansigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i mange år praktiseret denne hobby selv. Altså taget billeder og opgraderet dem til kunst. Både halvfrække, heltfrække og slet ikke frække. 
Faktisk tjente jeg til mine studier ved at fotograferer. Har fotograferet bryllupsbilleder, festfotograf, portrætbilleder og især da det blev moderne, graviditets- og morgengavebilleder. Har også taget ret mange side 9 billeder. En overgang havde jeg billeder på side 9 mindst en gang i måneden. Det betød, at jeg da kom ud af studietiden uden gæld. 
Siden er det nu blevet udelukkende kunstfotografring. Tager dog stadig jævnligt lidt portrætbilleder for sjov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Ja så kunne man jo godt irriterer sig over at selfies er forbudte når man selv synes man har nogle rimelig gode artsy billeder liggende<_<:lol:.. 

Hvis de pludselig ligger i min indbakke kunne jeg måske finde på at dele dem ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Ja så kunne man jo godt irriterer sig over at selfies er forbudte når man selv synes man har nogle rimelig gode artsy billeder liggende<_<:lol:.. 

Hvis du ikke skriver at det er dig selv på billederne så... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Hvis de pludselig ligger i min indbakke kunne jeg måske finde på at dele dem ;) 

Og hvis de så slet ikke er artsy som jeg syntes en smule måske så har jeg bare sendt nøgenbilleder til en random fyr:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Og hvis de så slet ikke er artsy som jeg syntes en smule måske så har jeg bare sendt nøgenbilleder til en random fyr:ph34r::lol:.. 

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA :wub:


Tror dine sælfis ligger på en del harddiske - ikke min dog. Jeg var for langsom :mrgreen:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

Helmut Newton har lavet en del lækkert erotisk s/h fotokunst

Han har haft en del kendisser i sin søger – her er danske Gitte Nielsen – flotte lange stænger

798239044_HelmutNeutongittenielsen.thumb.jpg.38702eb9dd6dd2ca1562a2ac46bf8603.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...