Hop til indhold
JenniferRomantica

S P eller K tråd

Recommended Posts

Guest Misjo1
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Altså det som om det mest spændende at vælge er S:lol:.. Men hvad vil du helst have jeg vælger:P.? 

Hvad med K? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jamen jeg har endnu ikke fundet en løsning på dilemmaet:lol:.. Ved sku ikke lige hvordan den skal kringles:ph34r:.. 

Jamen så må jeg jo hjælpe:P

Du skal idag inden 24.00 finde et sted og holde en lille hyggestund med dig selv, efterfølgende skriver du "Done" her, og sende mig en pm men valgfrit indhold.

Ok? :ph34r::rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

Jamen så må jeg jo hjælpe:P

Du skal idag inden 24.00 finde et sted og holde en lille hyggestund med dig selv, efterfølgende skriver du "Done" her, og sende mig en pm men valgfrit indhold.

Ok? :ph34r::rolleyes:

 

Nej nej nej.. ALT skal dokumenteres herinde.. Ellers er det ikke sjovt.. Eller fair for os andre.. :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
fraodense skrev, for 10 timer siden:

@Misjo1  springer s, p eller k over og spørger dig direkte. Hvordan er dit nick endt på Misjo1?

;)Det er fra min tid som rejse montør i Østeuropa. Jeg havde fast base i Polen og mine venner der gav mig kælenavnet Misjo, som betyder Bjørn eller Bamse:DDu kan måske gætte hvorfor :lol:

1 kom kom på fordi jeg havde det på en profil dernede, hvor der var en misjo i forvejen. Det har så hængt ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Varmemester skrev, for 7 minutter siden:

Nej nej nej.. ALT skal dokumenteres herinde.. Ellers er det ikke sjovt.. Eller fair for os andre.. :P :lol:

Hej varme, det bliver det jo også med et " Done" ikke :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Hej varme, det bliver det jo også med et " Done" ikke :P

No no no.. Konsekvens er ALTID noget man gør.. Og det SKAL vi andre se.. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jamen jeg har endnu ikke fundet en løsning på dilemmaet:lol:.. Ved sku ikke lige hvordan den skal kringles:ph34r:.. 

Jamen den er vel meget nem.. For en billedetråd hvor at ALLE dem der medvirker lægger billeder op.. Så er det jo ikke bare en billedetråd om en.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 33 minutter siden:

Jamen så må jeg jo hjælpe:P

Du skal idag inden 24.00 finde et sted og holde en lille hyggestund med dig selv, efterfølgende skriver du "Done" her, og sende mig en pm men valgfrit indhold.

Ok? :ph34r::rolleyes:

 

:lol:.. Præcis det jeg mente med det ville ende som en depraveret tråd:P.. 

Faktisk er jeg ikke sådan typen der gør det selv medmindre det er IKEA møbler:lol::P.. 

Vi må hellere holde os til S'er og P'er.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ok. Så S; Hvad vil du lave når du stopper som Gp 

P; Hvor sandsynligt er det, at du arbejder som Gp om 10 år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 51 minutter siden:

Ok. Så S; Hvad vil du lave når du stopper som Gp 

P; Hvor sandsynligt er det, at du arbejder som Gp om 10 år?

Jeg har aldrig tænkt så langt faktisk.. Jeg har aldrig følt jeg passede ind i andre brancher eller at jeg ville kunne indfinde mig under de præmisser en normal arbejdsplads fungere med.. 

Men jeg egentlig altid godt kunne tænke mig at blive foredragsholder når jeg engang bliver voksen:P..

Hvis det er mig selv der skal vurderer så 100%.. Men skal jeg tage i betragtning at branchen er så usikker som den er økonomisk, og bare rent mentalt, så ved jeg godt at chancerne for at der på et tidspunkt kommer en naturlig ende, selvfølgelig er til stede.. Jeg har jo 7, 9, 13 aldrig haft en dårlig oplevelse der har sat sig fast men jeg ved chancen foreligger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Mr_Swingking skrev, for 4 timer siden:

Hvor tit får du orgasme under dine besøg? 

Puha det kommer an på hvor længe et besøg er:-) hvis det er 15 min kan jeg godt nå at få 2 orgasmer;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
fraodense skrev, for 3 timer siden:

@Indiske Devina  hvor længe har du været GP?

Uh det er et svært spørgsmål. Jeg var været det en del år. On and off:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Varmemester skrev, for 8 timer siden:

Hmm.. Hvor stor er procenten for at vi får knaldet??? :P :lol:

50/50? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...