Hop til indhold
JenniferRomantica

S P eller K tråd

Recommended Posts

Hola her fra mit hi:P:lol:.. 

Jeg tænkte det kunne være sjovt med en S, P eller K tråd herinde.. Så det meget simple man skal gøre er at tagge en bruger herinde og spørge dem S (sandhed), P (procent) eller K (konsekvens) selvom den jo nok bliver besværlig da det jo ikke er muligt at bruge billedlig beviser i tråden:P.. Det ville jo nok også ende i en perfid billedserie på foranledning af de herrer der nu engang forefindes herinde:lol:.. Ikke at det nødvendigvis er skidt i flertallets øjne men regler er nu engang regler-_-.. Når brugeren så har svaret så stiller man dem et spørgsmål der passer til deres valg f.eks "Jennifer hvor mange procent keder du dig for tiden?" 

Jamen jeg keder mig 70%.. 

Eller "Jennifer hvor har du elsket mest at arbejde?" 

Jamen jeg har været glad for at arbejde alle de steder jeg har arbejdet og derfor har jeg f.eks også været på romantica alle de år jeg har arbejdet i branchen.. 

Osv osv osv.. Konsekvens ved jeg ikke lige hvordan vi skal kringle men hvis i har et forslag så kom med det:D.. 

Let the game begin.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JensenP21 skrev, for 24 minutter siden:

Hvor gammel var du, da du havde sex for allerførste gang ? ;) 

Taget i betragtning at jeg selv lige er blevet 30 og min teenagertøs bliver 15 i år så var jeg meget ung første gang jeg var sammen med en dreng:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det må blive endnu et S:P.. 

Lille bandit.. :P

Her kommer spørgsmålet så....... Har du nogensinde kysset nogen i dit job hvor du har tænkt "Lad mig få mere a det"?? ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 23 minutter siden:

Lille bandit.. :P

Her kommer spørgsmålet så....... Har du nogensinde kysset nogen i dit job hvor du har tænkt "Lad mig få mere a det"?? ;) :P

Nej.. Jeg tror simpelthen at jeg, når jeg er på arbejde, er i en eller anden sindstilstand hvor jeg helt ærligt er lukket af for at føle mere end simpelt begær og passion.. Jeg har dog mere end mange gange følt at det var dejligt sex og det gik overraskende godt eller føltes velkendt på en bemærkelsesværdig måde..

Jeg har mødt mange mænd der har en enestående forståelse af kvindekroppen som er mænd jeg nok ikke havde mødt andre steder.. Ikke fordi de ikke var min type men bare fordi jeg har et liv der pånær job ikke rummer så meget andet end et par gode veninder og så nogle børn hvilket ikke giver tid til at mødes med særlig mange og havde det ikke været for arbejdet så havde jeg slet ikke befundet mig i samme landsdel.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Varmemester skrev, for 1 time siden:

For SATAN da.. Hvorfor liiiiiige mig???? :-o :lol:

Det må blive et S.. :lol:

Fik du nogensinde udleveret din fantasi om en gp og fotosession på Bella Sky op af de skrå vinduer

Ps hvorfor svare du ikke min pm?

Misjo:D

 

 

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 9 minutter siden:

Fik du nogensinde udleveret din fantasi om en gp og fotosession på Bella Sky op af de skrå vinduer

Ps hvorfor svare du ikke min pm?

Misjo:D

 

 

Nope, ikke med en GP. Men med en anden.. Det var sq sjovt og lækkert.. :wub: :lol:

Åååååååhhhh, der er mange jeg ikke har svaret.. :P Men er på vej igennem dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...