Hop til indhold
MickeyM

Er du blevet corona-bange?

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 16 timer siden:

Når  vi  engang  er  på  den  anden  side  er jeg  sikker  på  at  vi  som  danskere  er  tvunget  til  at ændre  vores  samfund,  vores  sikkerhedsnet  bliver  anderledes  og  det  gør  vores  levevilkår  også. 

Jeg  er  ikke  bekymret,  men  jeg tror det  bliver  et anderledes  samfund  vi  kommer  til  at  se. 

Bliver der så ingen sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
badboy30 skrev, Lige nu:

Bliver der så ingen sex 

Mon  ikke  der  bliver  plads  til sex  trods  alt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke man bliver syg af Corona, så bliver man satme syg af folk som reagerer og opfører sig som om man har pest.

I foregårs var jeg i Føtex og med mine små 160 cm, kan jeg ikke nå noget de kloge hoveder har valgt at sætte på øverste hylde, vi snakker minimum skal du være 175 cm for at nå og til mit held ser jeg en mand over 2 meter :D
jubiii eller det ved jeg så ikke om det var, for 5 meter fra mig, får jeg øjen kontakt med ham, smiler og siger vil du ikke hjælpe mig, han stopper fuldstændig stift op, ja det var sgu næsten som at lege stop dans, bliver helt ligbleg i ansigtet, hvortil jeg er nødt til at sige til ham... wooow slap nu helt af og træk vejret :oops:
Jeg spørger om han vil tage denne æske ned for mig, og han svare ja, men du skal gå væk derfra, jeg siger ja ok, det skal jeg nok, hvor langt væk tænker du... er de 2 meter ok, eller er vi i dit tilfælde ude i at jeg måske skal gå helt ud af Føtex :-o

Han tager æsken ned, lægger den på gulvet og næsten løber væk :rolleyes:
Jesus f..... Christ, det er jo helt sindssygt det her og tænker her at den der angst folk nu render rundt med, bestemt ikke er sundt for dem og for os andre, nok heller ikke det fedeste at føle at vi er pest :(
Når det her er overstået, så skal jeg have så mange lange kram, at jeg til sidst brækker mig og har advaret hele omgangskredsen :wub:

Husk når jeg skriver i jeg form, er det på mine vegne og ikke klinikken.

Mammasan... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, 1 time siden:

Hvis ikke man bliver syg af Corona, så bliver man satme syg af folk som reagerer og opfører sig som om man har pest.

I foregårs var jeg i Føtex og med mine små 160 cm, kan jeg ikke nå noget de kloge hoveder har valgt at sætte på øverste hylde, vi snakker minimum skal du være 175 cm for at nå og til mit held ser jeg en mand over 2 meter :D
jubiii eller det ved jeg så ikke om det var, for 5 meter fra mig, får jeg øjen kontakt med ham, smiler og siger vil du ikke hjælpe mig, han stopper fuldstændig stift op, ja det var sgu næsten som at lege stop dans, bliver helt ligbleg i ansigtet, hvortil jeg er nødt til at sige til ham... wooow slap nu helt af og træk vejret :oops:
Jeg spørger om han vil tage denne æske ned for mig, og han svare ja, men du skal gå væk derfra, jeg siger ja ok, det skal jeg nok, hvor langt væk tænker du... er de 2 meter ok, eller er vi i dit tilfælde ude i at jeg måske skal gå helt ud af Føtex :-o

Han tager æsken ned, lægger den på gulvet og næsten løber væk :rolleyes:
Jesus f..... Christ, det er jo helt sindssygt det her og tænker her at den der angst folk nu render rundt med, bestemt ikke er sundt for dem og for os andre, nok heller ikke det fedeste at føle at vi er pest :(
Når det her er overstået, så skal jeg have så mange lange kram, at jeg til sidst brækker mig og har advaret hele omgangskredsen :wub:

Husk når jeg skriver i jeg form, er det på mine vegne og ikke klinikken.

Mammasan... 

Du har så meget ret. Vi skal passe på os selv og hinanden, men det må ikke gå ud over hjælpsomheden.

Det kan også blive for hysterisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, 1 time siden:

Når det her er overstået, så skal jeg have så mange lange kram...

Ja, det er vigtigt! 

Om nogle uger, så mangler vi i den grad Master Fatman til at hjælpe nationen på fode igen... - Jeg husker stadig, med et stort smil på læben, det år, hvor han og hans trosfæller i det kosmiske parti delte megakrammere ud ved indgangen til Roskilde festivallen. Det er en simpel opskrift, men det virker :)

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 15 timer siden:

Tak

Jeg gjorde det heller ikke.

Men Deeds Capital kan jo også tabe, hvis værdistigninger fordufter i flere år, og du sælger uden gevinst efter at have fået udbetalt dine 10 % af boligens værdi før krisen.

For manges vedkommende, kan det dreje sig om 1/2 million + kr på ubestemt tid, uden nogen ydelse.

Men der er også pt lukket for nye låne ansøgninger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hej Rejsenetværk.

Hold dig fra alternative løsninger.

Realkreditlån i danmark er den eneste sikre løsning, og i virkeligheden vanvittig billig

Corona kommer ikke til at have den store virkning på det finansielle marked, kun lige her i starten ,

men når hjulene skal igang igen, er der brug for en sikker lav rente

Der kommer ikke en økonomisk krise på boligmarkedet

Så rolig nu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er blevet bange for de overreaktioner der kommer og det samfund vi har tilbage efter alt dette. Man kan let blive snydt af tallene som lyder af meget, men som er meget små set i forhold til hvor mange mennesker, der bor i Danmark (og verden). F.eks. slår rygning 13000 mennesker ihjel hver år og der dør normalt 150 mennesker dagligt i DK.  Når man f.eks. lukker genbrugspladserne viser det bare dårlig dømmekraft. Man kan sagtens få mange ting til at glide uden den store risiko, hvis man griber tingene lidt pragmatisk an. Jeg er tilhænger af den måde svenskerne griber det an på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut

Vi skal finde en balance mellem at begrænse sygdommen og ikke smadre samfundet fuldstændigt, vi kan også overreagere så meget at det kan mærkes de næste 10-20 år. Trods diverse hjælpe pakker er der nogen der falder udenfor og må dreje nøglen om. Det er iøvrigt pudsigt så mange milliarder der nu kan findes til hjælpe pakker når der før corona krisen ikke var råd til det ene og det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
MickeyM skrev, den ‎27‎-‎03‎-‎2020 at 23:04:

...Er du også blevet corona-bange? 

ikke som sådan....men har en kæmpe bekymring for udviklingen, ingen der kan sige om hvor stor omfanget bliver, usikkerheden i samfundet om konsekvenserne …...og ja, fornemmer helt klart at der er medmennesker der udviser en angst som bla kommer til udtryk i form af fordømmelse/gør sig selv til politi/aggressiv adfærd/ osv...pas på jer selv, og ikke mindst andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...