Hop til indhold

Recommended Posts

Default User skrev, den 10.4.2020 at 11:29:

Jeg har hørt at en del thai massøser lukker kunder ind ad bagdøren....Men hvilke?? :rolleyes:

Ind ad bagdøren... lækkert. :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Thai-fan72 skrev, den 27.3.2020 at 07:48:

Og heldigvis for det. 
 

Jeg kender to steder der er åbne ... begge gamle stamsteder, som har sendt mig et "godt tilbud" ... venter dog lige et par uger mere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 10.4.2020 at 11:29:

Jeg har hørt at en del thai massøser lukker kunder ind ad bagdøren....Men hvilke?? :rolleyes:

Ja det ville være rart at vide, om der er nogen som åbner bagdøren forsigtigt på klem, for Arne Diller :P

Sorry, jeg kunne altså ikke dy mig

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, for 4 timer siden:

Jeg kender to steder der er åbne ... begge gamle stamsteder, som har sendt mig et "godt tilbud" ... venter dog lige et par uger mere..

Ja - for om er par uger er sandsynligheden for at blive smittet jo langt mindre;) med meget færre smittebærer end nu...

ironi kan forekomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt info om hvilke klinikker som kunne ha åbent i Kbh egnen ville jeg virkelig påskønne, min ryg trænger alvorligt til god massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vufvuf skrev, for 10 minutter siden:

Lidt info om hvilke klinikker som kunne ha åbent i Kbh egnen ville jeg virkelig påskønne, min ryg trænger alvorligt til god massage...

Hvis der er nogle der ligger inde med viden om dette skal i huske på at det koster min. 5000,- i bøde 

til pigen/damen som vælger at hjælpe fordi du har ondt i ryggen eller hvor det nu er 

så husk lige det før i skriver alt for meget mvh John6valby 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John6valby skrev, for 2 minutter siden:

Hvis der er nogle der ligger inde med viden om dette skal i huske på at det koster min. 5000,- i bøde 

til pigen/damen som vælger at hjælpe fordi du har ondt i ryggen eller hvor det nu er 

så husk lige det før i skriver alt for meget mvh John6valby 

Sandt ! Tænkte jeg faktisk ikke på. 
jeg modtager gerne pb hvis nogle har info som de vil videregive til mig :)

kan sige at jeg normalt bruger Dokbor og Airs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt lade sig gøre at finde et sted. Jeg skrev til et par af de thaisteder som ikke skrevet på EG at de har lukket. Et sted fik jeg bid, havde besøgt hende før, så jeg vidste at hun give god massage + lidt ekstra. Det er en nyåbnet butik tæt ved en af broerne til Christianshavn/Amager. Butikslokale, men de havde endnu ikke sat skilte op, så udefra kan man ikke ser at det er et thai-sted. Jeg fik besked om at døren ville være åben og at jeg bare skulle gå ind, så meget diskret. Jeg fik hvad jeg kom for og var glad og tilfreds. Hun klagede over at der ikke var nogen kunder. Jeg sender ikke nogen pm, da jeg ikke har aftalte noget med hende herom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
D54 skrev, den 14.4.2020 at 14:37:

Jeg kender to steder der er åbne ... begge gamle stamsteder, som har sendt mig et "godt tilbud" ... venter dog lige et par uger mere..

Jeg fristes efterhånden til at spørge dig pænt om navn og adresse   B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Thai-fan72 skrev, for 2 timer siden:

Jeg fristes efterhånden til at spørge dig pænt om navn og adresse   B)

 

Hej Thai-fan72  ... meget tyder på, der fra officiel side åbnes op for massører i denne uge, hvilket nok vil betyde de fleste steder igen bliver aktive .... så jeg tillader mig lige ikke at nævne de, som måske/måske ikke har været på grænsen af reglerne .... og frem for alt så har jeg jo selv holdt mig væk i almindelig respekt for at pigerne måske ikke altid selv har truffet beslutningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
D54 skrev, for 1 time siden:

Hej Thai-fan72  ... meget tyder på, der fra officiel side åbnes op for massører i denne uge

Hej 54. 
Ja jeg tænker det samme, og glæder mig. Kørte og snakkede med min gode kammerat om, hvor mange der pt. render rundt med fyldte boller, og venter på at der bliver åbnet igen!  :D
Pigerne kommer til at ligne cowboydere på gange , ugen efter! 
Hvis jeg virkelig ville have forbrudt mig mid forbuddet, havde jeg nok fundet et sted, men har det på samme måde, at jeg heller ikke for hverken min eller deres skyld, har gjort forsøget. 
Nu glæder vi os bare som små børn! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 14/4/2020 at 16:10:

Ja det ville være rart at vide, om der er nogen som åbner bagdøren forsigtigt på klem, for Arne Diller :P

Sorry, jeg kunne altså ikke dy mig

Du er ikke så let at narre, Arne.......:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, den 16.4.2020 at 07:01:

Det kan godt lade sig gøre at finde et sted. Jeg skrev til et par af de thaisteder som ikke skrevet på EG at de har lukket. Et sted fik jeg bid, havde besøgt hende før, så jeg vidste at hun give god massage + lidt ekstra. Det er en nyåbnet butik tæt ved en af broerne til Christianshavn/Amager. Butikslokale, men de havde endnu ikke sat skilte op, så udefra kan man ikke ser at det er et thai-sted. Jeg fik besked om at døren ville være åben og at jeg bare skulle gå ind, så meget diskret. Jeg fik hvad jeg kom for og var glad og tilfreds. Hun klagede over at der ikke var nogen kunder. Jeg sender ikke nogen pm, da jeg ikke har aftalte noget med hende herom.

Hejsa

Var det muligt, at få oplyst adressen eller et link, takker for hjælpen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boy skrev, den 19.5.2020 at 05:16:

Hejsa

Var det muligt, at få oplyst adressen eller et link, takker for hjælpen

 

Nogle kaldte på dig, @xxl lover Kan du hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...