Hop til indhold

Recommended Posts

Guest DygtigMaler
storpikken skrev, for 11 minutter siden:

jeg har fået hold i ryggen , er der nogen thai steder der stadig er åben 

gå til en kiropraktor hvis du har hold i ryggen, men tror nu mere du har hold i pikken, siden du efterspørger en thai ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
DygtigMaler skrev, for 27 minutter siden:

gå til en kiropraktor hvis du har hold i ryggen, men tror nu mere du har hold i pikken, siden du efterspørger en thai ;)

Hans nick taget i betragtning, så hænger det formentlig sammen med det monster han slæber rundt på foran. Det kan vel godt give anledning til et lille hold i ryggen. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Jeg tror ikke du finder et sted der er åbent.    De få klinikker der er åben kan helt sikkert ikke masserer.    Ikke ryggen i hvertfald 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Lynet2019 skrev, for 41 minutter siden:

eg tror ikke du finder et sted der er åbent.

Og heldigvis for det. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
storpikken skrev, for 27 minutter siden:

så må jeg bare blive hjemme med ondt i ryggen  på piller :|

Nej kiropraktorer og fys’er tager akutpatienter, ligeledes tandlæger. 
Kom du bare afsted. 
(Men hold i ryggen er bare en “forstuvning”, der går over af sig selv.) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 2 minutter siden:


(Men hold i ryggen er bare en “forstuvning”, der går over af sig selv.) ;)

Jeg kan heraf udlede at vi ikke har samme uddannelse.

En scene og/eller en muskel kan godt komme i klemme og blive fastlåst i sin forkerte position, uden mulighed for selv at slippe fri.

Vi har set eksempler på patienter der har gået i mange år med kroniske smerter, der kunne fjernes helt med den rette massage.

Andre gange giver lægen en blokade der får muskulaturen til at slappe af og når det hele er løsnet op kan scener og/eller muskler komme på plads igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 23 minutter siden:

Men hold i ryggen er bare en “forstuvning”, der går over af sig selv

Ja men det gør, holdet i pikken ikke...

men lige nu må du spille,

så corona kan forsvinde:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Besnes mand skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kan heraf udlede at vi ikke har samme uddannelse.

Du har nok mest ret af os to, men i de fleste tilfælde går det fint over af sig selv, hvis man bare får lettet røven så snart man kan, og gerne får lavet en gang yoga. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 12 minutter siden:

Du har nok mest ret af os to, men i de fleste tilfælde går det fint over af sig selv, hvis man bare får lettet røven så snart man kan, og gerne får lavet en gang yoga. 

Jeg ligger mig bare ud og roder under en bil, så forsvinder hold i ryggen mm. - og det er mere givtigt end yoga ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ligger mig bare ud og roder under en bil, så forsvinder hold i ryggen mm. - og det er mere givtigt end yoga ;-)

Jo, jo, men når man nu kører Morgan, er det sgu svært at komme ind under den - på den anden side så får man heller ikke ondt i ryggen af sådan en fætter. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Jo, jo, men når man nu kører Morgan, er det sgu svært at komme ind under den - på den anden side så får man heller ikke ondt i ryggen af sådan en fætter. :D

Du har ikke hørt om opkørselramper og donkrafte. Personligt foretrækker jeg nok en bil med en mere oprejst kørestilling og det er heller ikke så nemt at komme ned i sådan en sportsvogn, hvis man har lidt ondt i ryggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 24 minutter siden:

sportsvogn, hvis man har lidt ondt i ryggen.

'fidusen ved sådan en gammel englænder er at den ryster så meget at du får massage mens du kører, så man har aldrig øm ryg. 

Til gengæld er man konstant liderlig af at rysteriet får dilleren til at gnubbe mod låret, konstant :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 36 minutter siden:

på den anden side så får man heller ikke ondt i ryggen af sådan en fætter. :D

Jo der er jo ingen affjedring, har kørt en del +8 i mine unge dage. 
har du en pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Besnes mand skrev, for 2 minutter siden:

har du en pt.

Nix, pjatter bare lidt. 

Er mere til italiensk fuldblod, men har ikke råd - siger konen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Er mere til italiensk fuldblod, men har ikke råd - siger konen :) 

Så må hun jo til at give dig sex morgen og aften for at holde dig fra glædespigerne - men efter denne her coronakrise, må du da have fået lagt en del til side - og hun har måske fået ekstra opmærksomhed (er)  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Så må hun jo til at give dig sex morgen og aften for at holde dig fra glædespigerne - men efter denne her coronakrise, må du da have fået lagt en del til side - og hun har måske fået ekstra opmærksomhed (er)  ;-)

Der er sparet op på alle måder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke kan få fat på en thai i disse tider, så bliver du nok nød til selv at give en hånd med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 8 minutter siden:

Det ser ud som om der er en del thai-steder, der er ved at åbne op igen eller allerede har åbnet.

jeg syntes, flere melder aktivt ud pt, at de holder lukket

tænker en del, har haft brug for en " venlig " formaning inden de lukkede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Ubeskriveligt skrev, for 15 minutter siden:

Det ser ud som om der er en del thai-steder, der er ved at åbne op igen eller allerede har åbnet.

Baserer du det ud fra antal  annoncer eller har du set klinikker der er åbne? Og hvordan ved du at de er ved at åbne igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt at en del thai massøser lukker kunder ind ad bagdøren....Men hvilke?? :rolleyes:

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...