Hop til indhold
Guest Misjo1

Træt og goodbye, men ikke helt endnu

Recommended Posts

Guest Misjo1

Som der opmærksomme læser måske ved, er jeg, temmelig syg af kræft.

jeg har overskredet  min  "døds" termin med ca 1 år, men tingene udvikler sig og går nok lidt stærkt nu

Jeg har nu afslået yderligere behandling, andet end det der er absolut nødvendig for at opretholde et så normalt liv som muligt i min sidste tid

Jeg har det ok nogenlunde endnu, men vil langsomt nedprioriterer mine aktiviteter. bla.l her på EG

Jeg vil gerne takke alle GP`er, som jeg har den største respekt for. og alle de brødre jeg gennem tiderne har skrevet med og mødt privat

Jeg fik i går en yderligere kræft  diagnose, ikke uventet men irriterende .-) og vi tæller nok mit liv i måneder nu.

Nå det er sagt, så  er mit liv blevet mange blevet "Truet" afsluttet mange gange før. uden at holde stik,  men ok, denne gang kan jeg selv mærke at "der er noget der ikke er som der bør være "

Stilhed for stormen; det er nok rigtigt, jeg har haft en god periode, men kan nu mærke at der er noget der "river" i mig.

Jeg har stadig noget at nå. !00% Du ved hvem kære kvinde :-) men jeg vil nok være lidt mindre aktiv på sitet en tidligere..

Jeg skal mok give besked når jeg er død så i kan sende blomster :-) Sorry lidt galgen humor

jeg vil kigge ind fra tid til anden, så længe jeg kan

 

Farvel og tak Misjo!

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Dit  skriv  viser  du  er  en  person  med  hjertet  på  det rette  sted.  Tak  for  dig  og de  mennesker  som  har  haft  mulighed  for  at  kende  dig  er  heldige.  Sikke  et  overskud  du  viser. 

Jeg  sender  dig  de  bedste  tanker.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Misjo1 skrev, for 15 minutter siden:

Som der opmærksomme læser måske ved, er jeg, temmelig syg af kræft.

jeg har overskredet  min  "døds" termin med ca 1 år, men tingene udvikler sig og går nok lidt stærkt nu

Jeg har nu afslået yderligere behandling, andet end det der er absolut nødvendig for at opretholde et så normalt liv som muligt i min sidste tid

Jeg har det ok nogenlunde endnu, men vil langsomt nedprioriterer mine aktiviteter. bla.l her på EG

Jeg vil gerne takke alle GP`er, som jeg har den største respekt for. og alle de brødre jeg gennem tiderne har skrevet med og mødt privat

Jeg fik i går en yderligere kræft  diagnose, ikke uventet men irriterende .-) og vi tæller nok mit liv i måneder nu.

Nå det er sagt, så  er mit liv blevet mange blevet "Truet" afsluttet mange gange før. uden at holde stik,  men ok, denne gang kan jeg selv mærke at "der er noget der ikke er som der bør være "

Stilhed for stormen; det er nok rigtigt, jeg har haft en god periode, men kan nu mærke at der er noget der "river" i mig.

Jeg har stadig noget at nå. !00% Du ved hvem kære kvinde :-) men jeg vil nok være lidt mindre aktiv på sitet en tidligere..

Jeg skal mok give besked når jeg er død så i kan sende blomster :-) Sorry lidt galgen humor

jeg vil kigge ind fra tid til anden, så længe jeg kan

 

Farvel og tak Misjo!

 

 

 

 

 

 

Åh jeg bliver ked af det på dine vejne at læse det her. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive. Vi kender ikke hianden men jeg sender varme og kærlige tanker din vej<3

Kram

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så virker Corona pludselig ikke så alvorligt. 

Håber du kan nyde det gode vejr, og jeg har den aller største respekt for dit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skræmmende læsning, men fantastisk, at du er så afklaret med situationen.

Alt godt for dig i den sidste tid, lad os mødes ved baren deroppe, når min time også er kommet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler

Hvor er det er hjertegribende skriv, håber du vil få dine sidste dejlige oplevelser med og den lorte corona ikke ødelægger det for dig.

Sender dig en masse helbredende samt varme tanker <3

ps Som Aalborg skriver, nu virker corona ligegyldig samt alle de brok om karantæne fra enkelte bruger, alt andet er fuldstændigt ligegyldigt i forhold til din situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS

Jeg bliver altså meget rørt af at du deler dette herinde. Det har jeg kæmpestor respekt for. Jeg kender dig desværre ikke, men du virker som en der prøver at få mest mulig ud af det liv du har levet indtil nu og som  er tilbage..   Meget tankevækkende, i en tid hvor nogle af folks største problemer er kedsomhed, bortskaffelse af haveaffald og aflyste arrangementer.. 

Hvad jeg sådan ellers  ville sige med mit svar, er at ingen har garanteret os at vi er i live i morgen eller i næste uge. Vær sød ved hinanden, tal pænt, smil i stedet for at være sur. Se lyset der hvor der er allermest mørkt.. Så skal det nok gå..

Kæmpestort kram, masser af kærlighed og varme tanker til dig @Misjo1 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo.

Er ked af din diagnose oveni alt det andet. Sikke noget forbandet lort :(

Jeg håber af hele mit hjerte at du endnu engang kan bekæmpe dine noget udsatte odds <3

Jeg sender dig kærlige tanker og en masse kærlighed :wub:

Du skal vide det betyder rigtig meget for mig at Jec har været så heldig at møde dit dejlige væsen og jeg håber vi får mulighed igen. Hvis ikke kan jeg tænke tilbage på vores Frække stund <3

Kæmpe smækkys fra Tanja 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Det rigtig trist at livet er sådan ,men håber inderligt at du for alle dine ønsker opfyldt. Varme tanker herfra.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæmpe respekt for at være så afklaret. 
Håber du når det du gerne vil nå, inden tiden løber ud <3

Fucking lorte cancer!

Redigeret af Don T
Edit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Misjo1

Jeg forsøget altid at finde det positive her i livet. Jeg er på siden blevet beskyldt for altid at være så lykkelig og være den nye Ole Henriksen. Du har en meget mere positiv indstilling til livet end jeg har.

Jeg må dog indrømme, at når det drejer sig kræft, så kan jeg ikke finde noget positivt. Jeg har selv mistet min far til kræften.

Jeg er dybt imponeret over, at du har så stor et overskud. Jeg er overbevist om, at din positive indstilling til livet har betydet, at du har overskrevet din termin med 1 år og flere gange har snydt manden med leen.

Jeg ville virkelig gerne have lært dig at kende. Du lyder som et fantastisk menneske.

Jeg håber virkeligt, at du når at få nogle flere gode stunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Misjo1

Uden at kende dig udenfor disse sider, så må jeg sige det er med stor respekt jeg læste dit skriv, kæmpe stort.

Ønsker dig alt det gode i den tid der er her for dig og jeg tror på der er noget positivt på den anden side:)

Hilsen fra en du ikke kender men som blev rørt af at læse med her. KnudSan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør mig uendeligt ondt. Du har altid været en god og navnlig fair debattør. Kan man her være bekendt at ønske dig held og lykke fremover????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Misjo1

Vi kender ikke hinanden. En velmenende sympati vil derfor klinge hult men stor respekt for din oprigtighed og ærlighed. Et punkt har du bibragt mig som jeg vil tage med videre. Trods en svær situation at bevare en forsat nysgerrighed, livskraft og livsglæde ved andet. Det angiver et stort menneske. 

God vind med det sidste.  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har allerede mistet 2 venner til den lortesygdom i år.

Jeg er ikke selv nervøs for turen væk herfra, min far døde flere gange og de 2 gange jeg pumpede hans hjerte igang igen fortalte han om en fantastisk tur hvor det var så smukt, en rejse i en tunnel hvor han så os fra oven. Han fik flere år inden kræften fik ham for good, og han glædede sig til turen den sidste gang.

Utroligt du har delt din historie, respekt tak.

<3
håber du når dit mål med kvinden.

Redigeret af Besnes mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du Misjo1,
At du er et godt menneske vidner dine skriv herinde om. Hvis vil bare fik beholde alle gode mennesker, ville verden være et bedre sted.
Men døden kommer når den behager, det er livets svære vilkår. Jeg håber du får en fin tid inden du skal afsted. Får du mulighed derefter, så send nogle gode erstattere vores vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Misjo1 skrev, for 4 timer siden:

Jeg skal mok give besked når jeg er død så i kan sende blomster

Tak, det er betænksomt af dig. Det gør det noget nemmere for os som er i en travl hverdag. Hvis du har overskud på det tidspunkt, så kom gerne med et par ord om dine ynglingsfarver også... 

Min ven, jeg græder indvendig...

- Men du er stadig hos os, og jeg har ikke tænkt mig at skåne dig for likes/dislikes/citater og kommentarer... Det kan godt være at din energi er nedadgående, men du er stadig en del af dette fællesskab, det vil du altid være - og indtil du sender den skide besked om hvor blomsterne skal sendes til, så er du en del af holdet!  - Det vil du altid være.

 

Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

Farvel og tak

Jeg accepterer "tak", især tak til dig. Jeg accepterer ikke "farvel" endnu! Vi har stadig et par tanker som skal udveksles.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Det gør mig ondt, men klap dig selv på skulderen for det enorme overskud du viser.

Alt det bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...