Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Må jeg spørge om noget dumt?

Recommended Posts

warmgun skrev, for 3 timer siden:

Det kommer an på, om du er den eneste han har sex og nærkontakt med.

det er jeg

som sagt er vi hverken kærester eller gift men vi holder os begge isoleret som påbudt i hver vores hjem når vi ikke er sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 25 minutter siden:

 

Præcis. Jeg tolker det også sådan, at vi kan være tætte med dem vi bor sammen med.

som svaret ovenfor så holder vi os begge isoleret hver for sig præcis som påbudt når vi ikke er sammen

jeg er ikke i kontakt med andre mennesker og han er heller ikke

så jeg har lidt svært ved at tolke det som at vi burde have samme adresse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 46 minutter siden:

som svaret ovenfor så holder vi os begge isoleret hver for sig præcis som påbudt når vi ikke er sammen

jeg er ikke i kontakt med andre mennesker og han er heller ikke

så jeg har lidt svært ved at tolke det som at vi burde have samme adresse 

Det fremgik ikke af dit første indlæg, at I begge var helt afsondrede fra omverdenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, 1 time siden:

som svaret ovenfor så holder vi os begge isoleret hver for sig præcis som påbudt når vi ikke er sammen

jeg er ikke i kontakt med andre mennesker og han er heller ikke

så jeg har lidt svært ved at tolke det som at vi burde have samme adresse 

Der lyder lidt underligt, hvor ved du fra han ikke ser andre, du skal betragte det som alle er smittet, så hvis du ikke er sammen med ham 24/7 kan du ikke vide om han er smittet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 27 minutter siden:

Der lyder lidt underligt, hvor ved du fra han ikke ser andre, du skal betragte det som alle er smittet, så hvis du ikke er sammen med ham 24/7 kan du ikke vide om han er smittet.

 

Er  du  sammen  med  din kæreste/ægtefælle  konstant/24/7??

Jeg  tvivler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Er  du  sammen  med  din kæreste/ægtefælle  konstant/24/7??

Jeg  tvivler 

Det har jeg været siden den 11/3. Den eneste gang vi ikke har været sammen, var en dag hvor hun tog ud og handle kl 6.00 om morgenen, og var hjemme igen kl 7.00 der havde ikke været nogle andre kunder, og ellers bestiller vi vores mad på nemlig.dk

Vi møder ingen andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Det har jeg været siden den 11/3. Den eneste gang vi ikke har været sammen, var en dag hvor hun tog ud og handle kl 6.00 om morgenen, og var hjemme igen kl 7.00 der havde ikke været nogle andre kunder, og ellers bestiller vi vores mad på nemlig.dk

Vi møder ingen andre.

Så  ingen  af  jer  arbejder  i  denne  her  periode?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Så  ingen  af  jer  arbejder  i  denne  her  periode?

Vi begge 2 arbejder hjemmefra. Jeg er freelance, min kæreste arbejder på DTU, som er lukket ned, som alle andre universiteter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Vi begge 2 arbejder hjemmefra. Jeg er freelance, min kæreste arbejder på DTU, som er lukket ned, som alle andre universiteter

Så  ingen  gåture  eller  frisk  luft, hvis  der  ellers  findes  frisk  luft  på  øen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Så  ingen  gåture  eller  frisk  luft, hvis  der  ellers  findes  frisk  luft  på  øen? 

Jeg har et ret stort hus med en stor have, der er masser af lave, så jeg får massere af luft, men jeg er ved at få fnider af ikke at se andre end min bedre halvdel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, Lige nu:

Jeg har et ret stort hus med en stor have, der er masser af lave, så jeg får massere af luft, men jeg er ved at få fnider af ikke at se andre end min bedre halvdel

Respekt  for  jeres  måde  at  efterleve  reglerne  på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hårdt, jeg snakker med mine forældre hver dag, de har det hårdest da min mor er lungesyg, min kæreste arbejder med resistentes over for antibiotika i fødevarer. Så hun ved alt om virussen og kommer med anbefalinger til regeringen. Så hun styre showet der hjemme i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, 1 time siden:

Der lyder lidt underligt, hvor ved du fra han ikke ser andre, du skal betragte det som alle er smittet, så hvis du ikke er sammen med ham 24/7 kan du ikke vide om han er smittet.

 

 

Zaq skrev, for 48 minutter siden:

hun tog ud og handle kl 6.00 om morgenen, og var hjemme igen kl 7.00 der havde ikke været nogle andre kunder,

det lyder lidt underligt, hvordan kan du vide at der ikke var andre kunder når du ikke var der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De mest hellige er som regel også de mest naive. Hvis din kæreste råder regeringen til at ingen mennesker må have kontakt med hinanden, så er det bare dårlig rådgivning. Der er nogen der bliver nød til at holde hjulene i gang. Det er trættende at høre på dit formynderi Zaq. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 3 minutter siden:

De mest hellige er som regel også de mest naive. Hvis din kæreste råder regeringen til at ingen mennesker må have kontakt med hinanden, så er det bare dårlig rådgivning. Der er nogen der bliver nød til at holde hjulene i gang. Det er trættende at høre på dit formynderi Zaq. 

Så spring over fjols

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 7 minutter siden:

 

det lyder lidt underligt, hvordan kan du vide at der ikke var andre kunder når du ikke var der?

Det kan jeg heller ikke, men hvis der var mange der inde så vender jeg bare om, og prøver på et andet tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 7 minutter siden:

Hvis det er dit niveau så smut tilbage til nationen please.

Nu er dit niveau heller ikke på det højeste hylde, det er nemt at kritisere andre ikke, så vil jeg foreslå dig at blokere mig som bruger, så bliver du fri for min formynderi

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Ej @People Pleaseren og @Zaq hold nu op. I skal være søde :-)

Der er ingen der spiller noget som helst hvis i ikke kan li hvad hianden skriver så lad være med at skrive til hinanden thats it:-) 

Zaq jeg er ked af at høre om din mor, håber hun får det bedre<3

@aaisha

Hvis du vil hygge med din ven go for it og hyg lige en extra gang for mig:lol:.

 

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 7 timer siden:

Det kan jeg heller ikke, men hvis der var mange der inde så vender jeg bare om, og prøver på et andet tidspunkt

du misser meget belejligt pointen, dit svar har intet at gøre med det jeg spurgte om

hvordan kan du mene at man (jeg) ikke kan stole på hvad en anden siger blot fordi man (jeg) ikke er sammen 24/7

men samtidig påstår du at vide hvordan situationen så ud for din kærestes indkøbstur selvom du ikke var tilstede

kan du selv se det ulogiske i dine udmeldinger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 9 timer siden:

Det fremgik ikke af dit første indlæg, at I begge var helt afsondrede fra omverdenen.

nej korrekt, jeg understregede kun for mit eget vedkommende

men jeg antog egentlig at det var indlysende at det galdt for os begge, da det jo ellers kan være ret ligegyldigt hvor meget jeg følger anvisninger og påbud

men jeg kan stadig ikke se hvordan adresse har noget at sige 

fx bor man ikke nødvendigvis sammen med sin kæreste

samtidig kan man være spærret inde derhjemme med sin roommate, men ham/hende må man ikke have sex med selvom man bor sammen - med mindre man kalder sig kærester

derfor jeg tolker det således - man må gerne have sex med den samme, uanset om man har samme adresse eller ej, eller om man kalder sig kærester eller ej

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 33 minutter siden:

men jeg kan stadig ikke se hvordan adresse har noget at sige 

fx bor man ikke nødvendigvis sammen med sin kæreste

Jeg tænkte ud fra Bliv hjemme-strategien, men i dit tilfælde giver det jo god mening :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...