Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Må jeg spørge om noget dumt?

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Må jeg spørge om noget dumt?

Hvis du syns det er for dumt eller åndsvag så bare gå videre tak:-)

Jeg har snakket med nogle piger. Vi snakkede om at der går op til 14 dage hvor man vil have symtomer på virussen og ca 3 uger i alt til at man er rask. Er det rigtig forstået?

Så vores spørgsmål er hvis man har holdt en pause på 3 uger og så åbner i 1 dag og tager op til 5 mænd ind og efterfølgende har lukket i 3 uger igen.

Er det okay eller dumt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er nok at hvis mand nummer 1 er smittet, så kan du smitte de 4 andre. Problemet er nok også at du selv kan blive meget syg. Personligt synes jeg dog at restriktionerne er gået for vidt. Vi har også brug for at nogle bliver syge, så vi kan komme ud på den anden side. Ellers kan det her vare 1 år endnu. En kunde pr. 3 uger synes jeg godt du kan tillade dig, selvom det ikke giver mange mønter i kassen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
People Pleaseren skrev, for 1 minut siden:

Problemet er nok at hvis mand nummer 1 er smittet, så kan du smitte de 4 andre. Problemet er nok også at du selv kan blive meget syg. Personligt synes jeg dog at restriktionerne er gået for vidt. Vi har også brug for at nogle bliver syge, så vi kan komme ud på den anden side. Ellers kan det her vare 1 år endnu. En kunde pr. 3 uger synes jeg godt du kan tillade dig, selvom det ikke giver mange mønter i kassen.

Det jo det med mindre man havde ham i flere timer og kunne komme af med alt det man har sparet op indtil:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, Lige nu:

Det jo det med mindre man havde ham i flere timer og kunne komme af med alt det man har sparet op indtil:D

Jeg gad godt være den kunde:wub: Du kan lave et tilbud med en minimumspris og han skal mindst booke 2 timer:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
People Pleaseren skrev, for 1 minut siden:

Jeg gad godt være den kunde:wub: Du kan lave et tilbud med en minimumspris og han skal mindst booke 2 timer:D

Eller 12 haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra man bliver smittet til man selv viser tegn på at være syg, går der 12-14 dage. Det er det man kalder inkubationstiden. I den periode kan man smitte andre uden at man aner at man selv er smittet. Det er det farlige ved denne virus. Der er også mange der stort set ikke bliver syge, men blot tror man har lidt forkølelse. 
 

Det vil være meget dumt at åbne 1 dag og mødes intimt med 5 mænd. Du vil i princippet efterfølgende skulle isolere dig i 2-3 uger for at være silker på ikke at være syg og ikke smitte andre. 
 

Hvor længe man er syg når først sygdommen er brudt ud er meget individuelt. Nogen ender på hospitalet, andre mærker det stort set ikke. 
 

Følg sundhedsmyndighedernes anbefalinger :-) 

Redigeret af Gammelfar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt pudsigt at de fleste danske piger førhen, når de blev spurgt, kun lavede det her på hobbybasis og det var absolut ikke en levevej. Nu, ikke engang 14 dage efter at der er lukket, er de fleste desperate. Jf. Div. Tråde fra forskellige piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McFarlane skrev, for 3 minutter siden:

Lidt pudsigt at de fleste danske piger førhen, når de blev spurgt, kun lavede det her på hobbybasis og det var absolut ikke en levevej. Nu, ikke engang 14 dage efter at der er lukket, er de fleste desperate. Jf. Div. Tråde fra forskellige piger. 

Mener du desperat efter sex eller indkomst :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
McFarlane skrev, for 3 minutter siden:

Lidt pudsigt at de fleste danske piger førhen, når de blev spurgt, kun lavede det her på hobbybasis og det var absolut ikke en levevej. Nu, ikke engang 14 dage efter at der er lukket, er de fleste desperate. Jf. Div. Tråde fra forskellige piger. 

En  hobby  virksomhed  som  åbenbart  kan  være  meget  omfattende  hos  mange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Indiske Devina skrev, for 32 minutter siden:

Må jeg spørge om noget dumt?

Hvis du syns det er for dumt eller åndsvag så bare gå videre tak:-)

Jeg har snakket med nogle piger. Vi snakkede om at der går op til 14 dage hvor man vil have symtomer på virussen og ca 3 uger i alt til at man er rask. Er det rigtig forstået?

Så vores spørgsmål er hvis man har holdt en pause på 3 uger og så åbner i 1 dag og tager op til 5 mænd ind og efterfølgende har lukket i 3 uger igen.

Er det okay eller dumt?

Det er helt ok at spørge søde dig ;-)  Problemet er at du stadig kan blive smittet samt give den videre, desuden er det jo ikke lovligt da der er påbud om det fra regerings side og du kan få en stor både, tror desværre at vi alle må vente lang tid, måske helt hen til maj, juni måned da vi kun er ved fonen af epidemien i danmark og den forventes at toppe i slut april .

Del dette indlæg


Link til indlæg
McFarlane skrev, for 27 minutter siden:

Lidt pudsigt at de fleste danske piger førhen, når de blev spurgt, kun lavede det her på hobbybasis og det var absolut ikke en levevej. Nu, ikke engang 14 dage efter at der er lukket, er de fleste desperate. Jf. Div. Tråde fra forskellige piger. 

Når man i sin hverdag er omgivet af kolleger og - ja lad os kalde dem kunder uanset, hvad vi laver - kunder, så er vi vant til at forholde os til omgang med andre - nogle dage mange - mennesker, så kommer man til at savne det, især når der ikke er de store muligheder for at udfolde sig på andre måder.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 37 minutter siden:

Må jeg spørge om noget dumt?

Hvis du syns det er for dumt eller åndsvag så bare gå videre tak:-)

Jeg har snakket med nogle piger. Vi snakkede om at der går op til 14 dage hvor man vil have symtomer på virussen og ca 3 uger i alt til at man er rask. Er det rigtig forstået?

Så vores spørgsmål er hvis man har holdt en pause på 3 uger og så åbner i 1 dag og tager op til 5 mænd ind og efterfølgende har lukket i 3 uger igen.

Er det okay eller dumt?

Hvis jeg skal smittes må det såmænd gerne være af dig.....   alt fra en desi-prinsesse må være godt for mig  :0)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Indiske Devina skrev, for 35 minutter siden:

Må jeg spørge om noget dumt?

Hvis du syns det er for dumt eller åndsvag så bare gå videre tak:-)

Jeg har snakket med nogle piger. Vi snakkede om at der går op til 14 dage hvor man vil have symtomer på virussen og ca 3 uger i alt til at man er rask. Er det rigtig forstået?

Så vores spørgsmål er hvis man har holdt en pause på 3 uger og så åbner i 1 dag og tager op til 5 mænd ind og efterfølgende har lukket i 3 uger igen.

Er det okay eller dumt?

Først kan nævnes, at man kan gå i op til 12 dage (mest normalt er 3-5) fra man er smittet til man viser symptomer. Dette er meget individuelt og afhænger af ens helbred ol. 
Så snart man ikke udviser symptomer længere så skal der tillægges 48 timer. Efter de 48 timer smitter man ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 38 minutter siden:

Må jeg spørge om noget dumt?

Hvis du syns det er for dumt eller åndsvag så bare gå videre tak:-)

Jeg har snakket med nogle piger. Vi snakkede om at der går op til 14 dage hvor man vil have symtomer på virussen og ca 3 uger i alt til at man er rask. Er det rigtig forstået?

Så vores spørgsmål er hvis man har holdt en pause på 3 uger og så åbner i 1 dag og tager op til 5 mænd ind og efterfølgende har lukket i 3 uger igen.

Er det okay eller dumt?

Du glemte vist, at man kan være smittet uden at have symptomer! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 36 minutter siden:

Må jeg spørge om noget dumt?

 

NEJ, for der findes ingen dumme spørgsmål.

Ingen ved alt, derfor vil der også altid være masser der ikke ved lige det spørgsmålet drejer sig om.

Så spørg endelig en gang for meget. Fremfor at hoppe ud over kanten.

Til dig spørgsmål, jeg syntes det vil være mindre smart at åbne og bare tage en eneste kunde ind.

derudover er det også ulovligt så derfor kan jeg heller ikke støtte det.

og ja du risikerer at smitte dem alle for tiden med sygdommen er kun en ca. tid der er flere eksempler på ellers raske der har ligget alvorligt syge i mere end 3 uger.

så nej, stay alone, så ses vi bagefter det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
McFarlane skrev, for 21 minutter siden:

Lidt pudsigt at de fleste danske piger førhen, når de blev spurgt, kun lavede det her på hobbybasis og det var absolut ikke en levevej. Nu, ikke engang 14 dage efter at der er lukket, er de fleste desperate. Jf. Div. Tråde fra forskellige piger. 

Man bliver sq liderlig af at for afvide at der er noget man ikke må;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Indiske Devina skrev, for 49 minutter siden:

Må jeg spørge om noget dumt?

Hvis du syns det er for dumt eller åndsvag så bare gå videre tak:-)

Jeg har snakket med nogle piger. Vi snakkede om at der går op til 14 dage hvor man vil have symtomer på virussen og ca 3 uger i alt til at man er rask. Er det rigtig forstået?

Så vores spørgsmål er hvis man har holdt en pause på 3 uger og så åbner i 1 dag og tager op til 5 mænd ind og efterfølgende har lukket i 3 uger igen.

Er det okay eller dumt?

ærgelig du ikke bor i kbh, for så havde du en kunde i mig, du virker mega sød i dine tråde ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
holstebronx skrev, for 14 minutter siden:

Du glemte vist, at man kan være smittet uden at have symptomer! 

Ja men lige meget hvad er det vil ude efter så lang vente tid:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, Lige nu:

Ja men lige meget hvad er det vil ude efter så lang vente tid:-)

Det kræver jo at du ikke går udenfor en dør i 14 dage. Andre skal handle ind for dig osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
DygtigMaler skrev, for 6 minutter siden:

ærgelig du ikke bor i kbh, for så havde du en kunde i mig, du virker mega sød i dine tråde ...

Åååh tark jeg rødmer helt:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Det kræver jo at du ikke går udenfor en dør i 14 dage. Andre skal handle ind for dig osv. 

Jeg har også været lukket inde i 3 uger nu:-)

Jeg misforstået nogle af rådende fra første gang jeg hørte om det så holde mig indendørs indtil nu.

 

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Blækspruttemanden skrev, for 20 minutter siden:

Hvis jeg skal smittes må det såmænd gerne være af dig.....   alt fra en desi-prinsesse må være godt for mig  :0)

Hehe sødt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...