Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Besked fra politiet.

Recommended Posts

Bananas skrev, for 22 minutter siden:

Det kører stærkt for politiet i Danmark nu kan jeg forstå. Heard through the grapevine:

Thaiklinik 1: Der står lukket på døren, men politiet kan se at lyset er tændt derinde, så de ringer på og spørger hvis det er åbent. Kvinden svarer nej, det er lukket. Politiet spørger hvad hun så gør der. Hun forklarer at hun ordner papir, laver lidt om i køkkenet etc, og at hun sover der. Politiet forklarer at det må hun altså ikke. Hun forklarer at hendes mand er syg i corona og at hun ikke vil blive smittet. Politiet forklarer at hun så må finde et andet sted at sove, ellers får hun bøder. Hun spørger hvis det er bedre hun bliver smittet og syg? Politiet forklarer at det ikke er deres problem.

Thaiklinik 2: Der står lukket på døren. Kvinden er derinde og telefonen ringer. Nogen spørger hvis det er åbent. Hun siger nej. Samme nr ringer to gange mere indenfor den næste time, kvinden svarer nej hver gang. Sidste gang siger manden som ringer at det er politiet og at de lige har set to kunder gå ind. Kvinden forklarer at hun har besøg af sin veninde og hendes mand som havde mad med sig og at de sidder og spiser. Tror de at manden og kvinden er kunder? Politiet ringer på døren, kommer ind og ser to thaikvinder og en dansk mand sidde og spise. Politiet forklarer at de ikke må sidde der og spise, det kan blive bøder. Den danske manden spørger politiet hvornår det er blevet besluttet og at de gerne må vise papir på den nye lov at man ikke må spise med sin veninde på sin klinik. Politiet siger at de nu er blevet advaret og altså ikke må være der når politiet kommer tilbage.

Jeg læser i en anden tråd at Seductiongirls er ved at lave lidt maling nu når de er lukket. Pas nu på og male færdigt inden politiet kommer og forklarer at det bliver bøder om man maler på sin klinik.

Bandekrigen er ved at blusse op igen med skyderi i gaderne, så politiet får nok snart andet at tænke på end at jage malerklatter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
weber skrev, for 1 time siden:

Humor er vist svært herinde. :(

Der plejer nok ikke at være vittigheder på bagsiden af Bagdad dagblad. :rolleyes:

Tro mig jeg har masser af humor men ikke for det der

Desuden aner jeg ikke hvad Bagdad dagblad er?

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 8 timer siden:

Tro mig jeg har masser af humor men ikke for det der

Desuden aner jeg ikke hvad Bagdad dagblad er?

Jeg tror heller ikke weber ved hvad bagdad dagblad er eller hvor bagdad ligger henne, men det er langt fra indien.

og bagdad dagblad er et dansk band, nærmest et kult band, og da slet ikke en avis.

så jeg forstår heller ikke det sjove i ordspillet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...