Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Så lukker landet frem til den 13. april

Recommended Posts

Guest Lady C

Hvad er der igrunden tilbage at debattere hvis det er helt udelukket at nævne ordet corona? Jo man kan selvfølgelig lave tråde omkring sex fantasier og sex noveller eller små sjove quiz. Frække film man kan se under corona krisen ( nå nej nu kom fy ordet på banen igen) :ph34r: 

Men min pointe er at corona er implementeret i nærmest alt i vores hverdag nu.  Der kan ikke skrives anmeldelser fordi det jo er så godt som ulovligt at gå til gp i denne tid 

Hvis der alligevel er en der skriver en anmeldelse vil han med det samme blive irettesat fordi hvad ligner det at gå til gp her midt under - " ja corona krisen" og så kom ordet på banen igen 

Der kan ikke skrives om arbejde i det civile for alles job er påvirket af krisen og skriver man om sit civile job er det umuligt at komme udenom at nævne corona 

Der kan ikke rigtig skrives om politik idet alt i politik drejer sig om det der sker i vores land eller udlandet i øjeblikket. Og hvad er det der sker? Nå ja - her har idet så igen. Corona. 

Man kan heller ikke skrive om hvordan man egentlig har det uden at blive nødt til at nævne det unævnelige, for alles humør påvirkes af det her virus halløj. 

Så det er igrunden meget begrænset HVAD  der kan skrives om hvis man overhovedet ikke må nævne C..... 

Bare lige mine reflektioner en mandag eftermiddag :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, 1 time siden:

Svenskerne anlægger en anden strategi. Det bliver interessant efterfølgende at se hvem der "fik ret". Jeg tror vi kommer til at fortryde at den offentlige sektor vil ligge i ruiner de næste 10 år frem, hvis ikke mere.

Jeg tror desværre at vi kommer til at se nogle grimme tal i Sverige i nær fremtid - Derudover kommer det også til at gå  galt i UK og det meste af USA...  Man har ganske enkelt tøvet for længe...

Personligt er jeg glad for at Mette hev i nødbremsen tideligt... Jeg tror at det var meget klogt gjort.

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 16 minutter siden:

Så det er igrunden meget begrænset HVAD  der kan skrives om hvis man overhovedet ikke må nævne C..... 

Bare lige mine reflektioner en mandag eftermiddag 

Jeg tror at henstillingerne gik på at coronaindlæg skal ligge under en eksisterende corona-tråd, i stedet for at der oprettes en ny corona-tråd...

- Hvorfor man ønsker få monsterlange og - efter nogen tid - fuldstændig uoverskuelige corona-tråde, frem for flere mindre, er mig dog en gåde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tror at henstillingerne gik på at coronaindlæg skal ligge under en eksisterende corona-tråd, i stedet for at der oprettes en ny corona-tråd...

- Hvorfor man ønsker få monsterlange og - efter nogen tid - fuldstændig uoverskuelige corona-tråde, frem for flere mindre, er mig dog en gåde. 

 

Ja har samme tanke. Det bliver sindsygt lange tråde og de tråde der oprettes som intet har at gøre med corona på den ene eller anden måde. Enten direkte eller indirekte vil være meget meget få :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Pele10 skrev, for 2 timer siden:

Kære Nanna, et forsigtigt gæt fra min side går på at normale tilstande indfinder sig hen under sommerferien. Kom maj du søde milde - så skal vi være usandsynligt heldige.

Efter regn kommer tørken... Øv.

Take care. Stay safe.

Uf, du har nok ret, men jeg krydser nu alligevel fingre for at det sker en smule tidligere. 

 

Og lige over <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 54 minutter siden:

Hvad er der igrunden tilbage at debattere hvis det er helt udelukket at nævne ordet corona? Jo man kan selvfølgelig lave tråde omkring sex fantasier og sex noveller eller små sjove quiz. Frække film man kan se under corona krisen ( nå nej nu kom fy ordet på banen igen) :ph34r: 

Men min pointe er at corona er implementeret i nærmest alt i vores hverdag nu.  Der kan ikke skrives anmeldelser fordi det jo er så godt som ulovligt at gå til gp i denne tid 

Hvis der alligevel er en der skriver en anmeldelse vil han med det samme blive irettesat fordi hvad ligner det at gå til gp her midt under - " ja corona krisen" og så kom ordet på banen igen 

Der kan ikke skrives om arbejde i det civile for alles job er påvirket af krisen og skriver man om sit civile job er det umuligt at komme udenom at nævne corona 

Der kan ikke rigtig skrives om politik idet alt i politik drejer sig om det der sker i vores land eller udlandet i øjeblikket. Og hvad er det der sker? Nå ja - her har idet så igen. Corona. 

Man kan heller ikke skrive om hvordan man egentlig har det uden at blive nødt til at nævne det unævnelige, for alles humør påvirkes af det her virus halløj. 

Så det er igrunden meget begrænset HVAD  der kan skrives om hvis man overhovedet ikke må nævne C..... 

Bare lige mine reflektioner en mandag eftermiddag :)

Det har du virkelig meget ret i. Jeg ville da uendelig meget hellere skrive et indlæg omkring den sidste nye position jeg har lært at elske, men der sker jo intet på den front. Jeg tror ikke jeg har haft en eneste rigtig samtale som ikke på en eller anden måde har berørt det, for det er forudsætningen for hvad end der bliver diskuteret eller lagt af planer. 

Det bliver godt nok dejligt når vi kan gå tilbage til at snakke om vejret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Asmodeus skrev, for 1 time siden:

Send PM med et par stykker - please :) 

 

Jeg lægger dem nok op på min profil i stedet, der er vist allerede ét :P Hvis jeg har gjort det rigtigt, jeg er stadig lige ved at finde rundt i systemerne herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

:wub:

Man må da heldigvis nævne @Lady C<3 så kan jo prøve at glemme det andet C...... Men korrekt.det fylder enormt lige nu, og jeg er sikker på at det er en voldsom virus/pandemi. Men omvendt er det svært ikke at spørge sig selv om der ikke bliver skudt gråspurve med kanoner! Men igen, kik på sydeuropa, Kan det også ske i Dk? Jeg tror det ikke, men? Aligevel??

Nå så landede vi der igen.:)

Blot min mandags reflektion, mens jeg venter på endelig svar omkring min halskræftstørrelse .imorgen. Livet er sku en underlig størrelse..

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 13 minutter siden:

Men omvendt er det svært ikke at spørge sig selv om der ikke bliver skudt gråspurve med kanoner! Men igen, kik på sydeuropa, Kan det også ske i Dk?

Gråspurve og kanoner... - Det er svært at vurdere, men personligt ligger jeg nok på, at det er bedre at være overforsigtig, end det er at være underforsigtig - især fordi at udviklingen går så hurtig... Jeg læste lige at man nu i DK planlægger efter "Italienske tilstande", vel efter samme (fornuftige?) princip: "Better safe than sorry..."

 

Misjo1 skrev, for 19 minutter siden:

Blot min mandags reflektion, mens jeg venter på endelig svar omkring min halskræftstørrelse .imorgen. Livet er sku en underlig størrelse..

Ja, livet er sgu en underlig størrelse. Jeg krydser alt jeg har, for at vi får lov til at beholde dig en stund endnu! Jeg sender de ondeste tanker til halskræften, og de bedste tanker til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
MickeyM skrev, for 1 minut siden:

Gråspurve og kanoner... - Det er svært at vurdere, men personligt ligger jeg nok på, at det er bedre at være overforsigtig, end det er at være underforsigtig - især fordi at udviklingen går så hurtig... Jeg læste lige at man nu i DK planlægger efter "Italienske tilstande", vel efter samme (fornuftige?) princip: "Better safe than sorry..."

 

Ja, livet er sgu en underlig størrelse. Jeg krydser alt jeg har, for at vi får lov til at beholde dig en stund endnu! Jeg sender de ondeste tanker til halskræften, og de bedste tanker til dig :)

Jeg bukker og siger tak;) Det er desværre ikke den eneste kræftudfordring jeg, jeg lever i forvejen på overtid så at sige. Men som en fælles bekendt (tror jeg?) Siger. Så har jeg levet intenst og godt. Og nu er det så ved at være min tid. Der er blot et per ting jeg skal, som i absolut skal, nå endnu:wub:

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg bukker og siger tak;) Det er desværre ikke den eneste kræftudfordring jeg, jeg lever i forvejen på overtid så at sige. Men som en fælles bekendt (tror jeg?) Siger. Så har jeg levet intenst og godt. Og nu er det så ved at være min tid. Der er blot et per ting jeg skal, som i absolut skal, nå endnu:wub:

Jeg tror at du tror rigtig :D - Jeg krydser fingre for at du når det du skal nå, og jeg tænker at det vil lykkes!   

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 uger tilbage.

Gad vide om det hjælper, da forskerne siger at empdenien først topper omkring 1 maj , altså efter påske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...