Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Så lukker landet frem til den 13. april

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Så er landet officielt lukket frem til (mindst) den 13. april.

Det var jo ikke ligefrem uforventet, men er du gal hvor er det hårdt for en som mig at gå så længe uden nogen nærkontakt. 

Jeg har heldigvis et godt netværk af venner og en ganske kontaktfri platform hvor jeg kan få outlet for min ekshibitionismetrang - og sprede glæde og frustration i lige dele ud til verden - men jeg havde alligevel virkelig håbet at kunne åbne igen til april, selvom jeg godt vidste det var en ønskedrøm. 

Men! Lukket holder jeg alligevel, og jeg håber virkelig at det samme gælder mine dejlige kolleger, og at I skønne mænd (og sikkert også kvinder) kan klare jer lidt endnu også inden vi kan slå os løs igen <3 

Jeg håber I alle klarer jer godt igennem, ligegyldigt om fjenden er covid-19, hudsult eller ensomhed. 

Xx

Nanna

Redigeret af Nannas Hjørne
ændrede dejlige til skønne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden:

Så er landet officielt lukket frem til (mindst) den 13. april.

Det var jo ikke ligefrem uforventet, men er du gal hvor er det hårdt for en som mig at gå så længe uden nogen nærkontakt. 

Jeg har heldigvis et godt netværk af venner og en ganske kontaktfri platform hvor jeg kan få outlet for min ekshibitionismetrang - og sprede glæde og frustration i lige dele ud til verden - men jeg havde alligevel virkelig håbet at kunne åbne igen til april, selvom jeg godt vidste det var en ønskedrøm. 

Men! Lukket holder jeg alligevel, og jeg håber virkelig at det samme gælder mine dejlige kolleger, og at I dejlige mænd (og sikkert også kvinder) kan klare jer lidt endnu også inden vi kan slå os løs igen <3 

Jeg håber I alle klarer jer godt igennem, ligegyldigt om fjenden er covid-19, hudsult eller ensomhed. 

Xx

Nanna

Det samme her men hold da op jeg glæder mig til at være på den anden side:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Indiske Devina skrev, for 6 minutter siden:

Det samme her men hold da op jeg glæder mig til at være på den anden side:-)

Det er hårdt på så mange planer. Men vi må stramme balderne og krydse benene lidt endnu :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Det er hårdt på så mange planer. Men vi må stramme balderne og krydse benene lidt endnu :P 

Eller bare gør det selv med os selv;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 1 minut siden:

Eller bare gør det selv med os selv;):lol:

Hvad skal du betale for en time med dig selv? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Min klit er snart følelsesløs efter al den kærlighed jeg selv har givet den ;) 

Er begyndt at gå ture, finde et diskret sted, strippe og tage billeder bare for at styre ekshibitionisme afhængigheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hvad skal du betale for en time med dig selv? :D

1500 haha der er ikke ret meget buisness i det syns jeg :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Min klit er snart følelsesløs efter al den kærlighed jeg selv har givet den ;) 

Er begyndt at gå ture, finde et diskret sted, strippe og tage billeder bare for at styre ekshibitionisme afhængigheden. 

Uh det lyder da vildt frækt:lol: jeg tror snart jeg blivet lesbisk lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nanna, et forsigtigt gæt fra min side går på at normale tilstande indfinder sig hen under sommerferien. Kom maj du søde milde - så skal vi være usandsynligt heldige.

Efter regn kommer tørken... Øv.

Take care. Stay safe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 19 minutter siden:

Så er landet officielt lukket frem til (mindst) den 13. april.

Det var jo ikke ligefrem uforventet, men er du gal hvor er det hårdt for en som mig at gå så længe uden nogen nærkontakt. 

Jeg har heldigvis et godt netværk af venner og en ganske kontaktfri platform hvor jeg kan få outlet for min ekshibitionismetrang - og sprede glæde og frustration i lige dele ud til verden - men jeg havde alligevel virkelig håbet at kunne åbne igen til april, selvom jeg godt vidste det var en ønskedrøm. 

Men! Lukket holder jeg alligevel, og jeg håber virkelig at det samme gælder mine dejlige kolleger, og at I skønne mænd (og sikkert også kvinder) kan klare jer lidt endnu også inden vi kan slå os løs igen <3 

Jeg håber I alle klarer jer godt igennem, ligegyldigt om fjenden er covid-19, hudsult eller ensomhed. 

Xx

Nanna

Og du synes ikke, at @Stabilizers opfordring til ikke at oprette nye Corona tråde, men poste indlæg i de efterhånden utallige eksisterende, siger dig noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, Lige nu:

Jeg synes det virkede ret relevant lige at få med, at beslutningen er blevet forlænget 

Det er vi ikke uenige om, men det ville ikke være mindre relevant at poste det, som @Stabilizerhar beskrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svenskerne anlægger en anden strategi. Det bliver interessant efterfølgende at se hvem der "fik ret". Jeg tror vi kommer til at fortryde at den offentlige sektor vil ligge i ruiner de næste 10 år frem, hvis ikke mere. Hvad sker der efter påske? Er faren ovre til den tid? Næh, det her vil fortsætte i lang tid endnu mens milliarderne forsvinder i tågen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
People Pleaseren skrev, for 2 minutter siden:

Svenskerne anlægger en anden strategi. Det bliver interessant efterfølgende at se hvem der "fik ret". Jeg tror vi kommer til at fortryde at den offentlige sektor vil ligge i ruiner de næste 10 år frem, hvis ikke mere. Hvad sker der efter påske? Er faren ovre til den tid? Næh, det her vil fortsætte i lang tid endnu mens milliarderne forsvinder i tågen.

Så skal jeg have en større dildo hvis det passer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes det virkede ret relevant lige at få med, at beslutningen er blevet forlænget 

Og  det  kan  ikke  skrives  i  en  allerede  eksisterende  tråd  

 

Lad  nu  være  med  at  spamme  til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Og  det  kan  ikke  skrives  i  en  allerede  eksisterende  tråd  

 

Lad  nu  være  med  at  spamme  til 

Netop derfor jeg tænkte det kun hørte til i hyggesnak. Men måske skulle jeg have tænkt mig mere om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror vi kommer til at fortryde at den offentlige sektor vil ligge i ruiner de næste 10 år frem, hvis ikke mere. Hvad sker der efter påske? Er faren ovre til den tid? Næh, det her vil fortsætte i lang tid endnu mens milliarderne forsvinder i tågen.

Hvis systemet er så skrøbeligt at det ikke kan håndtere et par ugers vælten på hovedet, så er det måske også for det bedste at lade de vælte omkuld, så vi kan rejse noget bedre i dens sted

Nogle gange kræver det at brænde lortet ned, for at gøre plads til noget der kan bestå fremtiden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Netop derfor jeg tænkte det kun hørte til i hyggesnak. Men måske skulle jeg have tænkt mig mere om. 

Synes det er relevant nok med en ny tråd, når nu der kommer en stor ny beslutning fra regeringen. Mon smitten er væk efter påske? Mon ikke der kommer en ny forlængelse til den tid også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
People Pleaseren skrev, for 1 minut siden:

Synes det er relevant nok med en ny tråd, når nu der kommer en stor ny beslutning fra regeringen. Mon smitten er væk efter påske? Mon ikke der kommer en ny forlængelse til den tid også.

Det kunne man virkelig godt være bange for. Krydser bare fingre for at vi ikke når helt hen til et udgangsforbud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 17 minutter siden:

Svenskerne anlægger en anden strategi. Det bliver interessant efterfølgende at se hvem der "fik ret". Jeg tror vi kommer til at fortryde at den offentlige sektor vil ligge i ruiner de næste 10 år frem, hvis ikke mere. Hvad sker der efter påske? Er faren ovre til den tid? Næh, det her vil fortsætte i lang tid endnu mens milliarderne forsvinder i tågen.

Hvad er svenskernes strategi? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Sverige opfordres kun syge og ældre til at isolere sig, mens børnene stadigvæk går i skole. Folk går stadig på arbejde og man må forsamles i mindre grupper. De svenske grænser er fortsat åbne for EU-borgere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 43 minutter siden:

Min klit er snart følelsesløs efter al den kærlighed jeg selv har givet den ;) 

Er begyndt at gå ture, finde et diskret sted, strippe og tage billeder bare for at styre ekshibitionisme afhængigheden. 

Send PM med et par stykker - please :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 9 minutter siden:

Send PM med et par stykker - please :) 

 

Nå nå, så det kun er dig der må se dem? ;) Lad da os alle se hvad du/I får tiden til at gå med. Så skal jeg nok spare jer for at vise hvad jeg lige har lavet... :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...