AalborgLook 5193 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg syntes denne tråd har bevæget sig væk fra det som er det vigtigste, nemlige Ida's bare røv, som jeg har læst er både fræk og indbydende. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg holder mig generelt for god til at kritiserer andre og især andre i branchen.. 7 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Ville du have forsvaret min aktive annonce lige så meget? Selvom at jeg ikke havde været aktiv.. næppe. Ja, det ville jeg da. Jeg har intet kendskab til Sofie,andet en her fra EG og ikke fra personligt møde. Jeg synes bare denne tråd er så typisk for EG. Man går i nærmest orgastisk selvsving over noget som slet ikke er noget. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: Ikke hele tråden. Jeg er ikke forarget. Men jeg er skuffet over at jeg har spildt mine penge Ja det kan jeg godt se, men tråden går altså på om hun er aktiv i denne tid, og ikke på noget andet Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Ja, det ville jeg da. Jeg har intet kendskab til Sofie,andet en her fra EG og ikke fra personligt møde. Jeg synes bare denne tråd er så typisk for EG. Man går i nærmest orgastisk selvsving over noget som slet ikke er noget. Det er tiderne, kære AE. Redigeret 23. Marts, 2020 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Marts, 2020 Aros skrev, Lige nu: Det er tiderne, kære ÅE. Når krybben er tom effekten ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 Bear skrev, for 30 minutter siden: Hun er vel kun en risiko for spredning af smitte hvis hun har reelt åbent, ikke fordi hun har en aktiv annonce. Og jeg ville have skrevet det samme hvis det var din annonce der blev debatteret Jeg har intet nævnt om smitte eller risiko. Jeg har udelukket forholdt mig til at det tager få minutter at ændre en annonce . Ikke slette en annonce - bare ændre den. Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jeg har intet nævnt om smitte eller risiko. Jeg har udelukket forholdt mig til at det tager få minutter at ændre en annonce . Ikke slette en annonce - bare ændre den. Jeg kangodt forestille mig at man kan komme til at glemme at få ændret alle annoncer man har. Det burde @Frodige Ida have klaret med en diskret PB til hende. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Jeg fornemmer, at nu skal Sofie ned med nakken. Hun er altså også kun et menneske, og hun har helt sikkert haft svært ved at få sin forening rigtigt i gang. Og har sikkert lavet flere fejl, både strategiske og administrative. Men hun har fandme også mødt meget modstand fra det etablerede system. Jeg har aldrig besøgt hende, så jeg er ikke nogen fast kunde eller fanboy. Men for helvede hvor jeg beundrer hendes mod. At stille sig forrest med ansigt og være åben om, hvem hun er. Jeg tror I undervurderer, hvor hårdt hele det forløb og al den opmærksomhed har været for hende. Giv hende dog lidt snor og anderkendelse - hun er allerede nået længere end man kunne forvente, og længere end andre piger er nået før hende i forhold til at sætte fokus på vilkårene i branchen. Redigeret 23. Marts, 2020 af DonX 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 23. Marts, 2020 Desuden er der alle de der fupsites, der stjåler pigernes annoncer og opretter dem uden tilladelse. Prøv at få dem fjernet eller ændret, dem som kan. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) DonX skrev, for 25 minutter siden: Jeg fornemmer, at nu skal Sofie ned med nakken. Hun er altså også kun et menneske, og hun har helt sikkert haft svært ved at få sin forening rigtigt i gang. Og har sikkert lavet flere fejl, både strategiske og administrative. Men hun har fandme også mødt meget modstand fra det etablerede system. Jeg har aldrig besøgt hende, så jeg er ikke nogen fast kunde eller fanboy. Men for helvede hvor jeg beundrer hendes mod. At stille sig forrest med ansigt og være åben om, hvem hun er. Jeg tror I undervurdere, hvor hårdt hele det forløb og al den opmærksomhed har været for hende. Giv hende dog lidt snor og anderkendelse - hun er allerede nået længere end man kunne forvente, og længere end andre piger er nået før hende i forhold til at sætte fokus på vilkårene i branchen. Mødet var i starten af oktober. Det var ikke det første møde der blev holdt i foreningen. Vi blev lovet et link til et allerede eksisterende forum, og at hjemmesiden ville komme op og køre. Der er gået 5 måneder. Det tager tid at få en hjemmeside op og køre, men det tager ikke mange øjeblikke at sende et link. Ingen af delene er sket. Hjemmesiden er faktisk lukket ned. Jeg mødte med glæde op til mødet, og støttede hende med glæde. Jeg er ikke ude på at få hende ned med nakken. Jeg vil bare have noget for de 300 kr jeg har betalt hende, eller i det mindste få pengene tilbage. Det er vel reelt nok? Redigeret 23. Marts, 2020 af Christina ssbbw Jeg opdagede at hjemmesiden er lukket ned og har tilføjet det. Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Ville du have forsvaret min aktive annonce lige så meget? Selvom at jeg ikke havde været aktiv.. næppe. Hvis det kan være en ringe trøst, ville jeg have forsvaret både dig og din annonce til sidste blodsdråbe.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 23. Marts, 2020 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Tænker du jeg lige skulle sende hende en sms? Umiddelbart ikke - jeg tror også "forbuddet/anbefalingen" gælder pigesex. Undskyld jeg kunne ikke lade være. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 23. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg holder mig generelt for god til at kritiserer andre og især andre i branchen.. Dejlig egenskab Respekt til, og for dig Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Mange har stadig en aktiv annonce, men de har redigeret i den så det fremgår at deres butik er lukket. Det kan vel ikke være så svært. Lige præcis. Og de kunder som har besøgt pigen før, de kan finde på og tage kontakt til pigen og spørge om tager imod. Er fristelsen så stor at de enten siger nej der er lukket eller tager de fyren ind fordi de mangler pege Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg holder coronaferie med mine børn. Min ludertlf har været slukket siden min sidste vagt den 9. marts. Jeg er fløjtende ligeglad med hvad frodige ida og eventuelle andre synes jeg bør og ikke bør gøre "med den position jeg har". Jeg føler mig på ingen måde forpligtet til at have en opdateret annonce. Jeg ved der er kunder i det sekund jeg tænder mobilen, deraf min uforbeholdne arrogance. Find noget andet (eller andre) at fluekneppe, frodige ida. DonX skrev, for 2 timer siden: Jeg fornemmer, at nu skal Sofie ned med nakken. Hun er altså også kun et menneske, og hun har helt sikkert haft svært ved at få sin forening rigtigt i gang. Og har sikkert lavet flere fejl, både strategiske og administrative. Men hun har fandme også mødt meget modstand fra det etablerede system. Jeg har aldrig besøgt hende, så jeg er ikke nogen fast kunde eller fanboy. Men for helvede hvor jeg beundrer hendes mod. At stille sig forrest med ansigt og være åben om, hvem hun er. Jeg tror I undervurderer, hvor hårdt hele det forløb og al den opmærksomhed har været for hende. Giv hende dog lidt snor og anderkendelse - hun er allerede nået længere end man kunne forvente, og længere end andre piger er nået før hende i forhold til at sætte fokus på vilkårene i branchen. Og tak for dig DonX. Jeg har holdt lav profil siden december. Hele sexarbejder debatten blev for plat og gav mig brækfornemmelser - dels over systemet, men i høj grad også over alle de sexarbejdere der ikke tager del i ansvaret for en bedre fremtid for branchen. Hvor er jeres solidaritet? I finder jer stiltiende i en regering der kalder jer ofre, en regering der umyndiggør jer og siger at i er svage. At i skal reddes og ikke fortjener rettigheder. Og meget mere (I kender selv resten af AK's taler) Hvor er jeres stolthed? Alle jer der så gerne vil kunne udføre jeres arbejde uden stigmatisering og latterlige skatteregler. Sammen kunne vi gøre branchen momsfri og meget andet godt. Men hvor er i? Der er for mange kujoner og for få ladyballs både i og udenfor det her forum. Med det sagt, vil jeg sende en sidste anerkendelse til de få der har gjort en indsats, både sexarbejdere og kunder. Tak for jer. I har min fulde respekt og opbakning. @Christina ssbbw, vedr din indbetaling kan du kontakte Sandra Elfort for refundering. Jeg er ude for nu. Håber i aller nyder coronaferien. Kh Sof. 10 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 23. Marts, 2020 Skide godt Sofie. Du er bare sej. Bliv ved med det og glem alle de sure kommentare.. Kys herfra. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 Sofie Brandvarm skrev, for 8 minutter siden: Jeg holder coronaferie med mine børn. Min ludertlf har været slukket siden min sidste vagt den 9. marts. Jeg er fløjtende ligeglad med hvad frodige ida og eventuelle andre synes jeg bør og ikke bør gøre "med den position jeg har". Jeg føler mig på ingen måde forpligtet til at have en opdateret annonce. Jeg ved der er kunder i det sekund jeg tænder mobilen, deraf min uforbeholdne arrogance. Find noget andet (eller andre) at fluekneppe, frodige ida. Og tak for dig DonX. Jeg har holdt lav profil siden december. Hele sexarbejder debatten blev for plat og gav mig brækfornemmelser - dels over systemet, men i høj grad også over alle de sexarbejdere der ikke tager del i ansvaret for en bedre fremtid for branchen. Hvor er jeres solidaritet? I finder jer stiltiende i en regering der kalder jer ofre, en regering der umyndiggør jer og siger at i er svage. At i skal reddes og ikke fortjener rettigheder. Og meget mere (I kender selv resten af AK's taler) Hvor er jeres stolthed? Alle jer der så gerne vil kunne udføre jeres arbejde uden stigmatisering og latterlige skatteregler. Sammen kunne vi gøre branchen momsfri og meget andet godt. Men hvor er i? Der er for mange kujoner og for få ladyballs både i og udenfor det her forum. Med det sagt, vil jeg sende en sidste anerkendelse til de få der har gjort en indsats, både sexarbejdere og kunder. Tak for jer. I har min fulde respekt og opbakning. @Christina ssbbw, vedr din indbetaling kan du kontakte Sandra Elfort for refundering. Jeg er ude for nu. Håber i aller nyder coronaferien. Kh Sof. Har fulgt dig på sidelinjen og respekt for det du har forsøgt at ændre og at du står frem. Men hvor er din ordenlighed i denne her besked og det du undlader at svare et betalende mellem på hendes henvendelse. En smule ydmyghed klæder de fleste mennesker. Mit indlæg er skrevet i bedste mening Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 23. Marts, 2020 Sofie Brandvarm skrev, for 15 minutter siden: Jeg holder coronaferie med mine børn. Min ludertlf har været slukket siden min sidste vagt den 9. marts. Jeg er fløjtende ligeglad med hvad frodige ida og eventuelle andre synes jeg bør og ikke bør gøre "med den position jeg har". Jeg føler mig på ingen måde forpligtet til at have en opdateret annonce. Jeg ved der er kunder i det sekund jeg tænder mobilen, deraf min uforbeholdne arrogance. Find noget andet (eller andre) at fluekneppe, frodige ida. Og tak for dig DonX. Jeg har holdt lav profil siden december. Hele sexarbejder debatten blev for plat og gav mig brækfornemmelser - dels over systemet, men i høj grad også over alle de sexarbejdere der ikke tager del i ansvaret for en bedre fremtid for branchen. Hvor er jeres solidaritet? I finder jer stiltiende i en regering der kalder jer ofre, en regering der umyndiggør jer og siger at i er svage. At i skal reddes og ikke fortjener rettigheder. Og meget mere (I kender selv resten af AK's taler) Hvor er jeres stolthed? Alle jer der så gerne vil kunne udføre jeres arbejde uden stigmatisering og latterlige skatteregler. Sammen kunne vi gøre branchen momsfri og meget andet godt. Men hvor er i? Der er for mange kujoner og for få ladyballs både i og udenfor det her forum. Med det sagt, vil jeg sende en sidste anerkendelse til de få der har gjort en indsats, både sexarbejdere og kunder. Tak for jer. I har min fulde respekt og opbakning. @Christina ssbbw, vedr din indbetaling kan du kontakte Sandra Elfort for refundering. Jeg er ude for nu. Håber i aller nyder coronaferien. Kh Sof. Med den holdning og arrogant skriv fortryder jeg ikke et sekund mit skriv. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden: Med den holdning og arrogant skriv fortryder jeg ikke et sekund mit skriv. Med al respekt. Hvis du nu havde undersøgt sagen før du skrev, havde der slet ikke været grund til at du skrev, og så havde du heller ikke affødt et "arrogant" svar - vel da Det havde iøvrigt været pæn opførsel af dig, såfremt du have tagget Sofie i din første indlæg. Så havde tråden nok udviklet sig helt anderledes. Redigeret 23. Marts, 2020 af Aarhuselsker Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 23. Marts, 2020 Der er godt nok nogle kvinder her på siden der får sat sig selv i et utroligt dårligt lys og det er ikke Sofie jeg taler om. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 23. Marts, 2020 People Pleaseren skrev, for 8 minutter siden: Der er godt nok nogle kvinder her på siden der får sat sig selv i et utroligt dårligt lys og det er ikke Sofie jeg taler om. Enig. Tænk hvis Ida og Nemtøs brugte noget af deres energi og kampgejst til at kæmpe for rettigheder i branchen side og side med Sofie i stedet for at være efter hende. Mon ikke de to bestemte damer kunne få selv Astrid Krag ned med nakken Helt ærlig - Sofie har sku fortjent opbakning fra mange flere af de stærke danske piger i stedet for det her flueknepperi. Bom - DonX out. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 DonX skrev, for 5 minutter siden: Enig. Tænk hvis Ida og Nemtøs brugte noget af deres energi og kampgejst til at kæmpe for rettigheder i branchen side og side med Sofie i stedet for at være efter hende. Mon ikke de to bestemte damer kunne få selv Astrid Krag ned med nakken Helt ærlig - Sofie har sku fortjent opbakning fra mange flere af de stærke danske piger i stedet for det her flueknepperi. Bom - DonX out. Hvor ser du lige at jeg er efter hende? Prøv at læse hvad jeg skriver. Hvornår begynder brugere herinde at opføre sig med en lille smule respekt for andre og for at man som individ godt kan have en anden mening og denne ikke nødvendigvis er mere rigtig eller forkert. Lad være med at dømme mig ud fra noget du tolker på. Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 23. Marts, 2020 Hvis Sofia havde valgt at rette sin annonce som åbenbart har stået som aktiv siden december så var denne tråd aldrig skrevet. Det er da for dumt eller dovent i disse tider. Hun var en frontfigur i vores branche og hatten af for det. At det så ikke gik som forventet var nok ikke en overraskelse. Vi er stadig nogen der ikke ønsker den for for omtale i det offentlige så nej tak til at stå side om side med hende eller andre. Jeg har andre end mig selv at tænke på. Om det ødelægger min forretning det tror jeg nu ikke bare fordi jeg har min holdning og ytre min mening. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) DonX skrev, for 23 minutter siden: Helt ærlig - Sofie har sku fortjent opbakning fra mange flere af de stærke danske piger i stedet for det her flueknepperi. Helt ærlig - nogle af os bakkede hende op! Vi er så åbenbart så ligegyldige for hende, at hun ikke engang har gidet kontakte os og informere om det, på trods af at hun mistede interessen for det helt tilbage i december! Det er da ikke en ordentlig opførsel. Nu er jeg så nødt til at finde ud af hvem Sandra Elford er, og hvordan jeg kommer i kontakt med hende, hvilket ikke er ok. Det var Sofie jeg gav pengene til. Det burde være hende der tilbagebetalte dem til mig! Jeg kommer ikke til at støtte op om noget fra denne person igen! Redigeret 23. Marts, 2020 af Christina ssbbw Del dette indlæg Link til indlæg