Skandb.M. 126 Skrevet 21. Marts, 2020 Dagene er ved at blive sløve og søvnige for mit vedkommende. Ja, officielt har jeg hjemmearbejdsplads her i disse coronatider, men arbejdsmængden er bestemt overskuelig, så dagene krydres med læsning, tv, pikspil og cykelture. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Marts, 2020 Skandb.M. skrev, for 7 minutter siden: Dagene er ved at blive sløve og søvnige for mit vedkommende. Ja, officielt har jeg hjemmearbejdsplads her i disse coronatider, men arbejdsmængden er bestemt overskuelig, så dagene krydres med læsning, tv, pikspil og cykelture. De 2 sidste ting kombineret måske, living on the edge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 21. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 8 timer siden: hygger slapper af, sover, hviler, går små ture med hunden, spiller yatzy på nettet, ser film, har det dejligt. Samme her, jeg keder mig heller ikke. Går lange ture i naturen, dog uden hund. Spiller ikke Yatzy, men alt muligt andet online. Hygger med familien, rydder op og sorterer, gør rent, læser, taler i telefon osv osv. Jeg ser dette som en kærkommen lejlighed til at nå nogle af de mange ting, jeg ikke når til hverdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 22. Marts, 2020 Der er håb 22.03.2020 KL. 05:00 Dagens tegning: Verden af i går Efter coronavirussen. https://jyllands-posten.dk/debat/tegning/ECE12024991/dagens-tegning-verden-af-i-gaar/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tashja 46 Skrevet 22. Marts, 2020 Arbejd arbejd #savinglives Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 22. Marts, 2020 Jeg har spillet playstation, set film og serier, hørt musik og læst bøger. Jeg kan sagtens få tiden til at gå, og synes ikke tiden går langsomt. Synes nærmere den går for hurtigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 22. Marts, 2020 Bingo, så fik jeg set sidste afsnit Danmarkshistorien på vrangen https://www.dr.dk/drtv/episode/danmarkshistorien-paa-vrangen_-sex-gennem-tiderne_150959 Næste projekt: Pengejægerne https://www.dr.dk/drtv/episode/pengejaegerne_-djaevlen-ligger-i-detaljen_172964 For mig har EG ikke skylden, det har jeg selv, men for mig udgør min, i sammenligning med visse andre, begrænsede aktivitets niveau på EG, alligevel en væsentlig årsag til at jeg ikke når mere, og på kortere tid af mere væsentlig karakter. Og jeg har endda fri, at jer der ikke har når det som I når inclusiv EG, betragter jeg som en præstation. Men årsagen er heldigvis også, at jeg interagerer med, bruger tid sammen med andre, hvilket jeg inderligt håber at I også gør, og kan gøre overholdende retningslinjerne for det pt. Godt jeg ikke er aktiv på facebook, det er ubegribeligt at nogle, tidsforbruget taget i betragtning kan nå både facebook, et job og øvrige nødvendige gøremål. Mennesker er forskellige, men frekvensen af indlæg på EG fra morgen til midnat, som af nogle, ville jeg, om jeg det selv magtede, hvad jeg ikke gør, ikke betragte som sundt for eget vedkommende. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg arbejder såmænd. Nej jeg vil faktisk påstå, at jeg pt lige nu knokler røven ud af bukserne. Har altid arbejdet mange timer. Det gør man ofte som selvstændig. Men i situationen, hvor meget er fundamentalt anderledes, alle arbejder hjemmefra, mange steder ude i verden, hvor vi har kontorer, og hvor næsten alle også er hjemme, men mange steder er infrastruktur i internet nærmest ikke eksisterende, ja der er der larmende tavshed. Jeg forsøger at holde linierne varme ud til kunder og forhandlere. Fortæller dem allesammen, det skal nok blive normalt igen. Men tror ikke engang helt selv på det jeg siger til dem. Men håber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg læser videnskabelig opskrift på drømmekage. Jeg mangler bare kokosmel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 C50 skrev, for 6 minutter siden: Jeg læser videnskabelig opskrift på drømmekage. Jeg mangler bare kokosmel. Jeg har fundet løsningen, man skal bare stege brun farin i smør med en dåse kokusmælk og komme det på kagen. Namne nam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 482 Skrevet 23. Marts, 2020 Hjem sendt fra arbejde UDEN fucking løn, jeg kører taxi om natten normalt. Har hele weekenden været hjemme, da jeg havde lidt snot og meget lidt hovedpine. Også lidt tung i hoved, men pt er det rimelig meget fortaget sig. Ellers ser jeg TV2 news, sover, spiser og så gentager det sig. Jeg savner mig hverdag, men det tror jeg ALLE gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 Muggi skrev, for 2 minutter siden: Hjem sendt fra arbejde UDEN fucking løn, jeg kører taxi om natten normalt. Har hele weekenden været hjemme, da jeg havde lidt snot og meget lidt hovedpine. Også lidt tung i hoved, men pt er det rimelig meget fortaget sig. Ellers ser jeg TV2 news, sover, spiser og så gentager det sig. Jeg savner mig hverdag, men det tror jeg ALLE gør. Jeg skal lige sige noget til dig. Hvis man har snot har du ikke coronavirus. Men surt du har det sådan. God bedring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 23. Marts, 2020 Næ nej, jeg keder mig skam ikke, men... Vidste I, at hvis man lægger én af kuglerne på åbningen af en tom ølflaske, og samtidig holder en tændt lighter under flasken, så glider den ned i flasken. Hvis du har prøvet dette, og ved hvordan du får den ud igen, så send mig lige en PM. P.S. Jeg sku spørge fra en ven... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 23. Marts, 2020 Arbejder lidt hjemmefra, ser TV, er på nettet, hører musik, læser lidt, er sammen med min dejlige kæreste og går en lille tur når det er godt vejer. Keder mig ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Marts, 2020 Tashja skrev, den 22.3.2020 at 18:21: Arbejd arbejd #savinglives Sundhedsfaglig? Så tak for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 24. Marts, 2020 Listige Svend skrev, den 21.3.2020 at 17:15: Hejsa Rejse Du kunne jo læse om ineffektivitet her: Jeg oplever at jeg i hele mit liv har haft travlt med at lave ingenting, og at det som jeg faktiskt får lavet sker på slump når jeg er fuld gang med at lave ingenting. Og sådan er det også nu i Coronatider. Jeg er i fuld gang med at lave ingenting, det tager al min tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 25. Marts, 2020 Arbejder tre - fire timer hjemmefra, Læser lidt, træner det jeg kan herhjemme, hviler en del, min tiltagende sygdom tvinger mig til det sidste, men savner social kontakt med kollegaer og venner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 25. Marts, 2020 Der er nu ikke det store ændret, jo jeg har lukket butikken, men de der 8-10 timer jeg var der om ugen, er jeg der stadig, nu bare uden kunder, helt alene, opfinder lidt nyt som kunder har efterspurgt, og servicerer udstyret lidt. træningen bliver nu kun til fitness i hjemmet, en del mindre end de 10 ugentlige timer jeg brugte i centret og lidt kedeligt alene. Men gåture er kommet på programmet, heldigvis bor jeg lidt udenfor bymæssig bebyggelse så der er god plads. sex får jeg mere af, heldigvis er det jo også godt så man ikke bliver alt for fed. Og så videruddannelse, online undervisning, jeg har i mange år altid studeret i fritiden bare for at blive klogere, og det der god tid til. så det bliver både teknisk og sprogundervisning lige nu. Altid fedt at kunne lidt af sproget uanset hvor man rejser henne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tashja 46 Skrevet 25. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 21 timer siden: Sundhedsfaglig? Så tak for dig Altid til tjeneste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 26. Marts, 2020 Man kunne også bruge tiden på at se lidt madudsendelser på youtube..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg