Hop til indhold
Harran

Webcamsider, et acceptabelt alternativ?

Recommended Posts

LesterBurnham skrev, den 4.4.2020 at 10:33:

Flere af pigerne har tællere på deres camside, så du løbende kan se hvor meget der er tippet. 
En af mine favoritter havde i løbet af natten tjent godt 24.000 tokens alene på tips/"drikkepenge" i den åbne chat. det svarer til ca. 1200 US dollars i hånden til hende, da chaturbate tager 50%. Dertil kommer så det hun har tjent på private shows, salg på eks. manyvids og onlyfans. 

Det er kun nogle få piger, der virkelig tjener penge på Chaturbate - og jeg kan se at mange piger kun er aktive i kort tid for at prøve det - men der er nok også en del, der bare bruger det til at skaffe kunder til IRL-sessions, adspredelse mens de venter på kunder - ser ihvertfald ofte at de bare drejer kammeraet op i loftet, efter at det har ringet på døren - og så kommer de igen efter et stykke tid. Nogle piger bruger det måske også som en slags dating til at exponere sig selv overfor en kommende ægtemand - hvad ved jeg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...