Hop til indhold
Harran

Webcamsider, et acceptabelt alternativ?

Recommended Posts

Hvor sådan en efterlysning hører naturligt hjemme, kan jeg ikke lige gennemskue. Så det blev altså "efterlysninger i det øvrige udland".

Hjemmesiden Livejasmin.com havde engang et godt brugerinterface og fornuftige kategoriseringer og var sikker at bruge sit kreditkort på.

Når man søgte på noget, fik man det man søgte på.

Den hjemmeside var mit GO-TO place, når jeg var forkølet og derfor ikke kunne besøge en GP.

Nu synes jeg at brugerinterfacet er noget skod.

Når man søger på noget får man alt muligt andet end det man søger på.

Hvis man søger på, hvem der er online, får man links til en masse der er offline.

Er der nogle, der vil anbefale nogle kvaliteshjemmesider, hvor det er muligt at søge efter kategorier, med et brugervenligt interface og med en troværdig forretningsmodel?

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
BobbyBamBam skrev, for 27 minutter siden:

xhamsterlive.com

Den side og mange Andre går under  siden streamate.com 

Men ikke lige min stil har prøvet og det gik gal 

Så venter jeg nu heller 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 2 timer siden:

Er der nogle, der vil anbefale nogle kvaliteshjemmesider, hvor det er muligt at søge efter kategorier, med et brugervenligt interface og med en troværdig forretningsmodel?

Jeg bruger https://chaturbate.com/female-cams/

Selvom deres søgemuligheder også har været udsat for kraftig inflation og udvanding - og i forvejen er ret begrænsede - men sitet er rimeligt billigt at bruge, hvis man ikke spenderer for mange tokens - pt. betaler jeg kun et fast månedligt abo for at have mulighed for at have flere rum åbne på 2 skærme og i en nogenlunde kvalitet, men kan stort set se det jeg ønsker - ellers har jeg en del optagede shows med mine yndlingspiger, jeg kan gense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter Pys skrev, for 15 timer siden:

myfreecams.com

ikke meget brugervenligt over den side, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 time siden:

gik galt, hvordan?

Kunne ikke styr det. Fik et større minus på kontoen 

Fladt for en af de piger der inde hvilket hun udnyttet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 4 timer siden:

Kunne ikke styr det.

Så var det jo ikke siden den var gal med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 20.3.2020 at 09:15:

Jeg bruger https://chaturbate.com/female-cams/

Selvom deres søgemuligheder også har været udsat for kraftig inflation og udvanding - og i forvejen er ret begrænsede - men sitet er rimeligt billigt at bruge, hvis man ikke spenderer for mange tokens - pt. betaler jeg kun et fast månedligt abo for at have mulighed for at have flere rum åbne på 2 skærme og i en nogenlunde kvalitet, men kan stort set se det jeg ønsker - ellers har jeg en del optagede shows med mine yndlingspiger, jeg kan gense.

Jeg besøger også denne side ind i mellem. Man kan da sagtens have flere rum åbne på flere faner, uden at betale abonnement

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 20.3.2020 at 09:15:

God brugervenlig side. Er specielt glad for at forsidens billeder af pigen er et screendump af hendes cam istedet for modelbilleder.  Jeg har uden abonnement flere sider åbent samtidig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 2 timer siden:

God brugervenlig side. Er specielt glad for at forsidens billeder af pigen er et screendump af hendes cam istedet for modelbilleder.  Jeg har uden abonnement flere sider åbent samtidig.

Kunne godt være bedre, da det er svært at lave specifikke søgninger og mange piger har bare klikket sig ind under alle kategorier - så det er ofte lidt tilfældigt hvad man kommer frem til når man søger og man får mange urelevante frem - til gengæld er der ofte mange nye piger, man lige må checke ud - men jeg kan også se at mange hurtigt forsvinder igen efter kort tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cam4.com synes jeg er ok, der er søgefunktionen bedre end på chaturbate. Der er dog ikke så mange smukke unge piger, til gengæld er der flere exhibitionister hvor det ikke koster en formue at kigge på lidt bar hud. 

Savner det gamle camfuze... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg surfet lidt rundt den sidste uge og må sige, at 

https://chaturbate.com/female-cams/

er blevet min favorit. Ikke fordi at det er fantastisk, men fordi det er det bedste jeg har fundet indtil nu. Det er selvfølgelig lidt irriterende at pigerne selv vælger deres tags. Fandt for eksempel en, der både havde tagget sig med #tinytits #hugeboobs #shaven og #hairy.  Men når man ser bort fra det synes jeg at den er ganske god. 

Det bliver dyrt det her. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 28.3.2020 at 07:21:

Det bliver dyrt det her.

Du kan vælge kun at søge på de piger, der kun forlanger 6 tokens/minut - og nøjes med at gå in private med de som tillader at du kan gemme seancen - så kan du altid senere gense dem, uden det koster noget.
 

Derudover undlader jeg at købe nye tokens, når jeg har brugt de fleste - så fristes man ikke så nemt til at spendere for at se et par bare bryster i 2 min. - man finder bare en anden pige, der viser det hele, uden at man selv behøver donere - det er der forhåbentlig andre der gør - men det er selvfølgelig lidt unfair mod nogen piger, som sidder der hele dagen uden at tjene det store.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 28.3.2020 at 07:21:

Det bliver dyrt det her.

En af mine favoritpiger på chaturbate, viser stort set det meste i et roligt tempo, med en god lyd og skarpe billeder, uden du behøver betale noget:

https://chaturbate.com/abie_owen/

Hun er dejlig naturlig med et godt fast blik, fri for tatoveringer, piercinger mm. og så minder hun om min pige i Thailand, selvom hun er af spansk afstamning ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, forstår ikke at man vælger livejasmin eller streamate i stedet for chaturbate. 
Du kan oprette en bruger og se med på diverse shows uden at have haft kreditkortet oppe af lommen. 

Hovedparten af pigerne tjener så meget, at jeg på ingen måde har dårlig samvittighed over at freeloade. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 24 minutter siden:

Hovedparten af pigerne tjener så meget, at jeg på ingen måde har dårlig samvittighed over at freeloade. 

Hvordan ved du hvad de tjener? Hvis alle bare kigger gratis, tjener de jo ikke noget.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Hvordan ved du hvad de tjener? Hvis alle bare kigger gratis, tjener de jo ikke noget.....

Flere af pigerne har tællere på deres camside, så du løbende kan se hvor meget der er tippet. 
En af mine favoritter havde i løbet af natten tjent godt 24.000 tokens alene på tips/"drikkepenge" i den åbne chat. det svarer til ca. 1200 US dollars i hånden til hende, da chaturbate tager 50%. Dertil kommer så det hun har tjent på private shows, salg på eks. manyvids og onlyfans. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Har I overvejet en af de danske sider? Dkwebcam.dk og Sexlir.dk

Der er intet incitament for mig. Hjemmesiderne er for ringe designet (og ikke optimeret til telefon/tablet), udvalget af piger for småt og priserne er i den høje ende. 
Selvom du kan give drikkepenge på dkwebcam, skal du alligevel have pigen i privaten eller gruppechat for se mere end et nippleslip.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 4 minutter siden:

Der er intet incitament for mig. Hjemmesiderne er for ringe designet (og ikke optimeret til telefon/tablet), udvalget af piger for småt og priserne er i den høje ende. 
Selvom du kan give drikkepenge på dkwebcam, skal du alligevel have pigen i privaten eller gruppechat for se mere end et nippleslip.

Du har ret, det ville være bedre hvis siderne kunne tilgås fra tablet og mobil. Jeg synes det er fair nok, at man får pigen i privat i den der vises frem. Der er masser af gratister, der aldrig betaler en krone for noget på de sider. På sexlir viser man sig ikke frem før man er “valgt”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 55 minutter siden:

Du har ret, det ville være bedre hvis siderne kunne tilgås fra tablet og mobil. Jeg synes det er fair nok, at man får pigen i privat i den der vises frem. Der er masser af gratister, der aldrig betaler en krone for noget på de sider. På sexlir viser man sig ikke frem før man er “valgt”.

Det er helt fair, men den ringe kvalitet af streamen og websitets funktionalitet er formentlig årsagen til at mange foretrækker de store internationale camsites.

På Streamate/LiveJasmin får man flirt og forførelse, og man kan så vælge at tage pigen privat - så det minder jo lidt om dkwebcam. 

På sider som chaturbate og myfreecams får fuld action i gratischatten. Det er på ingen måde en privat eller intim oplevelse, men kan bedst sammenlignes et besøg på en stripklub, hvor fyrene holder gang i showet ved at give pigen "drikkepenge. 

Update: Min favoritpige giver den gas i disse Coronatider ;) 
Hun er nu oppe på 47565 tokens - svarende til 2378 US dollars alene i tips. cb.PNG.bd655f566a8f0669ce47a4a867bfc1ab.PNG

Redigeret af LesterBurnham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...