Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Hvad skal du når verden bliver normal igen?

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Selvom vi ikke må særlig meget lige nu, så har vi lov at drømme. Så hvad skal I, når det her er ovre? 

Jeg skal kneppe, råhore og elske så dybt og inderligt at jeg kun lige orker at trække vejret og intet andet. :lol:

Og når jeg er kommet til kræfter, så skal jeg i Ikea. Min kærlighed til Ikea blev ikke mindre af, at de tager ansvar og lukker mens det står på. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling

Og når jeg er kommet til kræfter, 

Er du da “Corona” ramt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Emmadarling skrev, for 1 minut siden:

Og når jeg er kommet til kræfter, 

Er du da “Corona” ramt?

Når jeg er kommet til kræfter efter at have dyrket så lækker og dejlig sex, at jeg ikke orker andet end trække vejret. ;)

Den eneste måde jeg er Corona ramt på er at jeg ikke får noget sex. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 8 minutter siden:

Selvom vi ikke må særlig meget lige nu, så har vi lov at drømme. Så hvad skal I, når det her er ovre? 

Personligt skal jeg have en aftale i stand med @Indiske Devina for hun virker som en jeg godt gad at krølle lidt lagener med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Max Power skrev, for 6 minutter siden:

Personligt skal jeg have en aftale i stand med @Indiske Devina for hun virker som en jeg godt gad at krølle lidt lagener med.

Ååhh det vil jeg da se frem til;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er jo bare hvor længe det her kommer til at tage. Det er jo ret få smittede i forhold til det samlede befolkningstal der skal til før sundhedsvæsnet er i problemer. Hvis det lykkedes at få smittespredningen til at gå langsomt nok vil det da tage flere år før vi har flokimmunitet. Det vil det vil også tage at udvikle en vaccine. Forhåbentligt vil et omslag i vejret betyde at smittespredningen stopper eller bremses, hvem ved.

Jeg håber da at Copenhell ikke bliver aflyst. Så drømmer jeg lidt om at det skal lykkedes en dag med det besøg jeg skulle have været på i dag - sikkert lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 1 minut siden:

Ååhh det vil jeg da se frem til;)

Kan du ikke sætte et kamera op? For jeg vil se med. ;):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart finde den Glædes Pige i Nordsjælland der giver det Bedste Handjob :D

Anyone ...  Hvem skal jeg kigge efter ;)

Det skal være Laaaaangsomt eller nowet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Kan du ikke sætte et kamera op? For jeg vil se med. ;):lol:

He he det kommer ikke til at ske, du må nøjes med dine tanker i dette tilfælde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Max Power skrev, Lige nu:

He he det kommer ikke til at ske, du må nøjes med dine tanker i dette tilfælde. 

Kan jeg så ikke sidde i hjørnet og kigge på? For mine tanker løber helt løbsk lige nu. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Naboen skrev, for 6 minutter siden:

Umiddelbart finde den Glædes Pige i Nordsjælland der giver det Bedste Handjob :D

Anyone ...  Hvem skal jeg kigge efter ;)

Det skal være Laaaaangsomt eller nowet ;)

Du må oprette en efterlysning. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Du må oprette en efterlysning. :D

Orv ja ...   det er Ikke andet for . men jeg venter dog lige til der er mere ro på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Naboen skrev, Lige nu:

Orv ja ...   det er Ikke andet for . men jeg venter dog lige til der er mere ro på :D

God idé. Ellers får du røvfuld af tanke politiet. De forstår ikke det er lækkert at have noget at fantasere om i tider hvor vi ikke må føre tingene ud i livet. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 15 minutter siden:

.... Forhåbentligt vil et omslag i vejret betyde at smittespredningen stopper eller bremses, hvem ved.

Det er dét, Trump siger, og han har jo altid ret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

God idé. Ellers får du røvfuld af tanke politiet. De forstår ikke det er lækkert at have noget at fantasere om i tider hvor vi ikke må føre tingene ud i livet. :rolleyes:

Det er super vigtigt at bruge sin fantasi , den kan ingen jo tage fra os , så den bruges flittigt og vil jo nødigt komme i Bad standing , det går jo slet ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Pas på, fantasierne ikke glider over i fatamorgana :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, Lige nu:

Pas på, fantasierne ikke glider over i fatamorgana :D

Hvis du vidste hvad jeg fantaserer om, mens jeg kigger på sengene på Ikeas hjemmeside..... Du ville rødme. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når alt det her er overstået, så skal jeg have så meget pik at jeg ikke kan gå på benene :D

Jeg er så liderlig at det gør ondt :wacko: men så har jeg noget at glæde sig til. 

(stakkels den første gæst jeg har efter alt det her, han bliver SPIST!! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Hvis du vidste hvad jeg fantaserer om, mens jeg kigger på sengene på Ikeas hjemmeside..... Du ville rødme. :mrgreen:

Jeg har hørt om mange fetish'er, men ikke om en decideret sengefetish.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har hørt om mange fetish'er, men ikke om en decideret sengefetish.

Jeg tror jeg har en Ikea fetish. Jeg føler en mærkelig, men meget tilfredsstillende følelse, når jeg går rundt derude, og når jeg kommer hjem med deres produkter. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden:

Vi havde lidt om IKEA for en måneds tid siden: https://www.eroguide.dk/forum/topic/117941-ikea-nyåbnet/?tab=comments#comment-1108346

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 44 minutter siden:

Når alt det her er overstået, så skal jeg have så meget pik at jeg ikke kan gå på benene :D

Jeg er så liderlig at det gør ondt :wacko: men så har jeg noget at glæde sig til. 

(stakkels den første gæst jeg har efter alt det her, han bliver SPIST!! :lol:

Jeg melder mig gerne som den første B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

når verden bliver normal igen

Har verdenen nogensinde været normal?? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...