Hop til indhold
Guest Rust in Peace

GP-markedet efter Corona

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Der er nok ikke meget der forbliver uændret på den anden side af Corona. Restauranten på hjørnet er gået konkurs, Haas har ikke længere råd til et F1-hold og de danske gp’er har efter 2-3 måneders pause fundet ud af, at de rent faktisk godt kan undvære såvel professionel sex og gode lommepenge og smutter ud af branchen. Eller er branchen pludselig blevet attraktiv for frisøren, som ellers må lukke salonen? 
Hvordan ser I billedet, når det hele er overstået?

Del dette indlæg

Link til indlæg

efer krisen i 2008 var der en kortere opblomstring i antallet af (danske) piger -  en del små selvstændige måtte lægge missen i kassen - om man så må sige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil tro, at i hvert fald nogle glædespiger stiller stiletterne, sikkert de dårligst indtjenende, for dele af den danske del af branchen har længe været dårligt kørende. Og det har ikke været coronaens skyld.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well the deal is that now that everything has to close down, including the go industry and anyone who has to pay taxes is going to be in a deep shit ... So to say. 

But that's only my oppinion

Redigeret af lucyblack

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit bud er, at rigtig mange GPer kommer tilbage. Både de danske og de udenlandske.

Og at markedet for ‘sugardating’ stiger.

De har alle brug for pengene. Både de GPer der var før corona, og de nye der kommer til.

Samtidig tror jeg at priserne falder. For der vil ikke være nær så mange penge til ‘sjov og ballade’, når krisen er ovre.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Mon ikke også der er nogle gæster der opdager at de faktisk godt kan uden. Og andre bliver skilt fordi de skal gå hjemme med både kone og unger, så nye kommer til. Så lidt udskiftninger her og der, men ellers bare lidt ligesom nu. Personligt vil jeg da overveje om dette ikke er tidspunktet at indstille en i forvejen ikke særlig vellykket karriere som købesex kunde på. Måske finde en rigtig og måske endda billigere hobby. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er rimeligt ligegyldigt hvor mange der stopper. Der er masser af villige danske piger derude. Masser af piger der elsker at knalde og at få penge for det er bare et supplement.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lucyblack skrev, for 6 minutter siden:

Well the deal is that now that everything has to close down ,including the go industry and anyone who has to pay taxes going to be in a deep shit... So to say. 

But that's only my oppinion

And after the corona crisis comes the bill for all the initiatives the danish government has taken during the last month. Who is going to pay? No matter what - all tax payers will have to pay - companies and private households. Money makes the world go around. Something will be rotten in the state of Denmark. But for now - lets stay indoor and keep free of this fucking virus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 2 minutter siden:

For mit vedkommende, så kan jeg ikke se så meget skulle ændre sig :) 

Priserne må vel gå ned hvis kunderne er bange og udebliver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 24 minutter siden:

Eller er branchen pludselig blevet attraktiv for frisøren

Der er sgu også en del af dem jeg godt gad knalde :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Markedet bliver vel bare udbud-efterspørgsel igen som på alle markeder. Østeuropæerne kommer vel stadig (hvorfor skulle de blive væk)? Danskerne der kommer ud i arbejdsløshed og skal betale højere skatter skal jo også finde en levevej? Ergo stiger udbuddet. Så det bliver nok et købers marked, og så kan man jo godt frygte for, at der bliver tilbudt både det ene og det andet (læs dét man kan læse om i andre tråde i hobetal) -og er dét så godt for folkesundheden? Vi er på en knivsæg lige nu. Samfundsøkonomien bliver presset af al den godhed folketinget leverer ud til lønmodtagere og arbejdsgivere og små selvstændige (dog ikke GPere). Det offentlige underskud vil eksplodere. Hvordan skal dét dækkes? Kan man sælge statsobligationer - hvem vil købe dem til den lave rente - skal man så hæve renten - nåhhh nej, for så vil der jo være mindre lyst til investeringer - what do we do with the drunken sailor når vi kommer ud på den anden side af corona? Fuck hvor er jeg bange for nutiden med corona og ikke mindst for fremtiden!

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvinder har noget mænd gerne vil have, og mange mænd er villige til at betale for det. Jeg tror at der kommer mindre justeringer, men om et år ligner alt næsten sig selv. Mit gæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 18 minutter siden:

Og at markedet for ‘sugardating’ stiger.

sugardaters.dk sendte i går et abonnementstilbud ud: "COVID-19 karantænetilbud". De skrev bl.a. "hold dig sikker - vælg online dating indtil videre"

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Ja for dælen da, kæft hun er hot! Hun skulle den ondelynemig da godt nok have en ordentlig omgang af The love stick!  Corona eller ej :razz:

Jeg er ved at være alt for liderlig af den pludselige cølibat, jeg kunne snart hoppe på hvad som helst....

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 minut siden:

Jeg er ved at være alt for liderlig af den pludselige cølibat, jeg kunne snart hoppe på hvad som helst....

Det er den mekanisme der ligger bag hamstring: Når man pludselig tror noget er svært at skaffe, så føles behovet meget større end det egentlig er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 10 minutter siden:

Fuck where am I afraid of the present with corona and not least of the future!

Oh yes. So am I and I think all of us are sceared in a way. But at the moment it doesn't help much.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

Ja for dælen da, kæft hun er hot! Hun skulle den ondelynemig da godt nok have en ordentlig omgang af The love stick!  Corona eller ej :razz:

Hvor er det bare livsbekræftende at læse sådanne bemærkninger - man bliver simpelthen så stolt af at være dansker. Undskyld mig, men min løg er så tunge, at jeg helt får dårlig smag i munden af sådan noget som den kommentar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Det er den mekanisme der ligger bag hamstring: Når man pludselig tror noget er svært at skaffe, så føles behovet meget større end det egentlig er.

Det har du garanteret helt ret i.

Jeg har ikke fået hamstret noget som helst, men set i bagklogsskabens lys kunne det da godt være man skulle have sørget for at have skaffet et par filipinske au-pairs til at bo i kælderen mens det var muligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
lucyblack skrev, for 1 minut siden:

Oh yes. So am I and I think all of us are sceared in a way. But at the moment it doesn't help much.

The Queen speech tonight MIGHT help on the absolute  ridiculous behavior by way too many idiots in this fucking country. No one can be safe when too many doesn't take this corona serious. Good luck to all - hope to see you all on the other side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 14 minutter siden:

Markedet bliver vel bare udbud-efterspørgsel igen som på alle markeder. Østeuropæerne kommer vel stadig (hvorfor skulle de blive væk)? Danskerne der kommer ud i arbejdsløshed og skal betale højere skatter skal jo også finde en levevej? Ergo stiger udbuddet. Så det bliver nok et købers marked, og så kan man jo godt frygte for, at der bliver tilbudt både det ene og det andet (læs dét man kan læse om i andre tråde i hobetal) -og er dét så godt for folkesundheden? Vi er på en knivsæg lige nu. Samfundsøkonomien bliver presset af al den godhed folketinget leverer ud til lønmodtagere og arbejdsgivere og små selvstændige (dog ikke GPere). Det offentlige underskud vil eksplodere. Hvordan skal dét dækkes? Kan man sælge statsobligationer - hvem vil købe dem til den lave rente - skal man så hæve renten - nåhhh nej, for så vil der jo være mindre lyst til investeringer - what do we do with the drunken sailor når vi kommer ud på den anden side af corona? Fuck hvor er jeg bange for nutiden med corona og ikke mindst for fremtiden!

Teknisk set er der faktisk et sjovt dilemma i GP’ere ikke bliver tilgodeset af hjælpepakker. De piger som er registeret har nemlig ingen branchekode som alle andre erhverv. 

Hvis man vender og drejer det, er de piger derfor registeret under anden branche, så teknisk set må der falde lidt økonomisk godhed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter Corona må især danske bordeller indse at prisstrukturen ikke holder, indtil nu er det gået fordi der har været masser af penge i markedet.

Det vil ændre sig markant efter vi er kommet igennem denne krise, som vil trække langt ud.

Enten kan de vælge at lukke og pigerne vil enten stopper eller køre noget privat til helt andre priser, 2000 for en time vil være historie kun de mest attraktive og servicemindede vil kunne opretholde en høj indtjening.
Det gælder iøvrigt også en masse andet luksus og forbrug.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om vi står foran en meget stor forandring, en varig en af slagsen. Der vil gå mange år før tiden bliver den samme som den var for en måned siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...