Guest Rust in Peace Skrevet 17. Marts, 2020 Dronningen kommer på TV i aften kl 20 og hun har netop oplyst mig at en håndfuld europæiske lande allerede har udgangsforbud og at det i aften er Danmarks tur. Den franske model for udgangsforbud ser således ud: “Det er kun tilladt at gå ud for at tage på arbejde, foretage nødvendige indkøb og lægebesøg - og så skal der holdes fysisk afstand til hinanden. Overholder man ikke retningslinjerne, straffes man med bøde”. Så slut med gp-besøg, en tur i ZOO eller en løbetur i skoven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 17. Marts, 2020 Den beføjelse har Dronningen så ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 17. Marts, 2020 Prinz skrev, for 5 minutter siden: Den beføjelse har Dronningen så ikke Nej, men det har Mette - og så er Dronningen den samlende figur i den svære tid. Vent og se kl. 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Marts, 2020 Prinz skrev, for 3 minutter siden: Den beføjelse har Dronningen så ikke Nej det har du ret i. Dog,har hun skrevet under på den nye lov i dag der giver regeringen. Meget store beføjelser. Og jeg tror også vi kommer meget nærmere på en total nedlukning. Mere end vi ser nu. Og det kommer i den grad til, at give store udfordringer for alle. God dag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 17. Marts, 2020 (edited) kanonkongen skrev, for 3 minutter siden: Nej det har du ret i. Dog,har hun skrevet under på den nye lov i dag der giver regeringen. Meget store beføjelser. Og jeg tror også vi kommer meget nærmere på en total nedlukning. Mere end vi ser nu. Og det kommer i den grad til, at give store udfordringer for alle. God dag. KK Mit gæt er at der bliver tale om en opsang til danskerne, om at begynde at respektere situationens alvor, så de nedlukninger der ses i syd og mellem Europa kan undgås Håber du og dine klarer jer i denne tid Redigeret 17. Marts, 2020 af Prinz 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Marts, 2020 (edited) Prinz skrev, for 29 minutter siden: Mit gæt er at der bliver tale om en opsang til danskerne, om at begynde at respektere situationens alvor, så de nedlukninger der ses i syd og mellem Europa kan undgås Det er helt sikker en plausibel antagelse. Og så må vi jo se om folk så denne gang. Følger den opfordring. Jo tak det går. Og ilm til dig. God dag KK Redigeret 17. Marts, 2020 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 17. Marts, 2020 Rolig nu, lyseslukker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 17. Marts, 2020 klinikfuckers skrev, for 3 minutter siden: Rolig nu, lyseslukker Det er faktisk rigtigt ….det bliver en total nedlukning…...vent og se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rocksolid 3490 Skrevet 17. Marts, 2020 Prinz skrev, for 5 minutter siden: Mit gæt er at der bliver tale om en opsang til danskerne, om at begynde at respektere situationens alvor, så de nedlukninger der ses i syd og mellem Europa kan undgås Håber du og dine klarer jer i denne tid Hun kan opsynge alt det hun lyster. Sammenhængskraften i samfundet hænger i laser, og årsagen til dette kan hun tage en alvorssnak med Mette-pigen om og hendes partis andel i dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 17. Marts, 2020 Rust in Peace skrev, for 35 minutter siden: Dronningen kommer på TV i aften kl 20 og hun har netop oplyst mig at en håndfuld europæiske lande allerede har udgangsforbud og at det i aften er Danmarks tur. Den franske model for udgangsforbud ser således ud: “Det er kun tilladt at gå ud for at tage på arbejde, foretage nødvendige indkøb og lægebesøg - og så skal der holdes fysisk afstand til hinanden. Overholder man ikke retningslinjerne, straffes man med bøde”. Så slut med gp-besøg, en tur i ZOO eller en løbetur i skoven. Hvem er, "mig"..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 17. Marts, 2020 Mette Frederiksen holder pressemøde kl 19, 1 time før Dronningens tale, så det kunne godt tyde på at der er noget på vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 17. Marts, 2020 Tror - og håber - at der lukkes helt ned for en tid så vi kan udgå flere smittes. Det er efter min mening det eneste rigtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 498 Skrevet 17. Marts, 2020 Rust in Peace skrev, 1 time siden: og hun har netop oplyst mig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 17. Marts, 2020 tugwell skrev, for 24 minutter siden: Tror - og håber - at der lukkes helt ned for en tid så vi kan udgå flere smittes. Det er efter min mening det eneste rigtige. Det er nok ikke realistisk at tro at vi ikke allesammen bliver eksponeret for Corona virus på et tidspunkt i de næste måneder. Det gælder om at vi ikke allesammen bliver syge på samme tid. Om et udgangsforbud vil have den effekt er jeg i tvivl om, det vigtige er at holde afstand til andre mennesker i supermarkeder på arbejdspladser og andre steder hvor vi render ind i hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 17. Marts, 2020 Rust in Peace skrev, 1 time siden: Dronningen kommer på TV i aften kl 20 og hun har netop oplyst mig at en håndfuld europæiske lande allerede har udgangsforbud og at det i aften er Danmarks tur. Den franske model for udgangsforbud ser således ud: “Det er kun tilladt at gå ud for at tage på arbejde, foretage nødvendige indkøb og lægebesøg - og så skal der holdes fysisk afstand til hinanden. Overholder man ikke retningslinjerne, straffes man med bøde”. Så slut med gp-besøg, en tur i ZOO eller en løbetur i skoven. Nej der er ik tale om udgangsforbud endnu, Mette frederiksen holder pressemøde kl 19.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. Marts, 2020 Rust in Peace skrev, 1 time siden: Nej, men det har Mette - og så er Dronningen den samlende figur i den svære tid. Vent og se kl. 20 Dronningen må ikke udtale sig politisk Nej, hun taler til nationen ... præcis som den svenske og Norge konge har gjort. Lad os nu vente til pressemødet kl 19.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. Marts, 2020 Mr Comeagain skrev, for 24 minutter siden: ja, DE mødtes på caféen ved Amalienborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 923 Skrevet 17. Marts, 2020 Fisse indkøb - er vel også indkøb?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 17. Marts, 2020 Den er lagt klar tilrette. Først Fru Frederiksen med den kontante melding: Jeg er skuffet over zoo-besøg, udtrykket corona-ferie, krammere og kindkys ad libitum, så nu får i den franske model. Derefter kommer Dronningen og maner til ro og sammenhold. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. Marts, 2020 allo-allo skrev, for 58 minutter siden: Den er lagt klar tilrette. Først Fru Frederiksen med den kontante melding: Jeg er skuffet over zoo-besøg, udtrykket corona-ferie, krammere og kindkys ad libitum, så nu får i den franske model. Derefter kommer Dronningen og maner til ro og sammenhold. God fornøjelse Den læner jeg mig også op ad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 17. Marts, 2020 Og de hjemløse? Skal de også holde sig hjemme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 17. Marts, 2020 Landsbytossen skrev, Lige nu: Og de hjemløse? Skal de også holde sig hjemme? Godt spørgsmål. Der er jo varmestuer, der er lukket, fordi personalet er sendt hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 17. Marts, 2020 pdrhan skrev, for 2 timer siden: Det er faktisk rigtigt ….det bliver en total nedlukning…...vent og se er du helt blank, ser du ikke tv nu ? Der kommer ikke nedlukning nu, så forstå det dog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 17. Marts, 2020 (edited) Ikke helt nedlukning: Storcentre, udendørs sportfaciliteter, og frisører, solcentre, tatovører, solcentre, restauranter, cafeér og MASSØRER lukker indtil 30 marts. Alle dagligvarebutikker vil holde åbent. Bedst at blive hjemme eller gå udenfor alene for at få frisk luft. https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-03-17-mette-frederiksen-varsler-massive-lukninger-disse-steder-skal-lukke Redigeret 17. Marts, 2020 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 17. Marts, 2020 Men hva blev der af Åge, han blev pludselig tavs? Nogen gange er bedst at vente med skriv til man ved bedre Fremfor at skrive hva man tror, der af opstår navnet Kloge Nok om det, men pas nu på hinanden, det tror jeg vi får brug af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg