Hop til indhold
replyy

Gangbang på Hotel - ville du deltage

Recommended Posts

Maspero skrev, den 17.3.2020 at 12:58:

Man kunne også leje et sommerhus i en weekend :)

Man skal måske nok også være beredt på problemer .:) mine naboer ville i hvertfald reagere hvis der holdt 10-15 biler udenfor mit hus..

men måske hvis ejeren har informeret i nærområdet kan det nok undgås :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 18.3.2020 at 09:49:

I Tyskland, har jeg på Love Toxic oplevet pludselig at blive belejret af 6 - 7 kvinder ;-)

Fedt :) sker det ofte. Jeg har prøvet to kvinder på Anne Porsche i Berlin - det var super fedt. Men 6-7 det er jo helt crazy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har deltaget i mange Gb på hoteller uden problemer. Man skal jo nok holde lydniveauet i den lave ende, men det samme gælder vel i en lejlighed.

jeg falder desværre udenfor aldersbegrænsningen, men håber I får en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 3 timer siden:

GB fungerer fint på hotel, du skal blot vælge hotellet med omhu ;) 

Hvis det er på sjælland kan jeg godt komme med nogle forslag :)

Indtil videre er det planen, at det skal ske i enten jylland eller fyn.... Dog har jeg fået mange henvendelser fra folk på sjælland, såe.. måske det bliver sjælland. 

Men du må gerne sende en pm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 17.3.2020 at 15:42:

 

Så tror vi på den og en til - har på fornemmelsen at dette arrangement - aldrig kommer til at foregå ;-)

Hvorfor har du det på fornemmelsen?

Det er tilladt at skjule øjnene. 

Der er tale om naboens datter, som aldrig har prøvet dette før, men har en fantasi om at blive taget af flere mænd.   Derfor er betingelsen, at hun først og fremmest vil sikre sig, at hun ikke kender personen ligesom hun gerne vil kunne tænde på fyren. 

Derfor er der en aldersbegrænsning på,  da vi ikke er interesseret i ældre mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, for 23 timer siden:

Derfor er der en aldersbegrænsning på,  da vi ikke er interesseret i ældre mænd. 

Det må jo så lige være en sag for ligestillingsrådet og ligestillingsministeren (der nok bare sider med hænderne i skødet i denne tid ;):(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, den 17/3/2020 at 13:53:

Airbnb måske?

Nej fadme nej, jeg ville blive rasende hvis jeg fandt ud af at folk havde brugt mit hjem til gangbang føj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Respons.dk skrev, for 49 minutter siden:

Nej fadme nej, jeg ville blive rasende hvis jeg fandt ud af at folk havde brugt mit hjem til gangbang føj

Du får det aldrig at vide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 21 timer siden:

Du får det aldrig at vide ;)

Lejede jeg mit hjem ud, så skulle jeg nok få af vide hvad det var brugt til, med det overvågnings kamera jeg har

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 18 minutter siden:

Lejede jeg mit hjem ud, så skulle jeg nok få af vide hvad det var brugt til, med det overvågnings kamera jeg har

Så ville du være ilde stedt, for den overvågning er ulovlig, når du lejer ud - i udlejningsperioden er det ikke dit hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 39 minutter siden:

Lejede jeg mit hjem ud, så skulle jeg nok få af vide hvad det var brugt til, med det overvågnings kamera jeg har

Så havde du fået seriøse problemer, dét garanterer jeg dig for! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, den 17.3.2020 at 14:17:

De af  jer som vil deltage og er under 35 år må gerne sende mig en besked. 

Så skal jeg nok rette henvendelse til jer, når alt det her corona har lagt sig.  - Bemærk. Jeg svarer ikke nødvendigvis nu her, men vender først tilbage om nogle uger. 

I bedes også skrive hvilken by i er fra. 

Da der er tale om en ung pige kræves det, at der sendes et billede af pik og ansigt, hvorefter pige så vil  godkende de enkelte deltagere. 

 

Nu er jeg ikke en mand, MEN ..... hvem har mon lyst til at sende ansigtsbillede + pikbillede + skrive bynavn??

Undrer mig bare....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Nu er jeg ikke en mand, MEN ..... hvem har mon lyst til at sende ansigtsbillede + pikbillede + skrive bynavn??

Undrer mig bare....

Det forstår jeg godt du siger, 

Det er desværre bare kravet fra pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var den/de rigtige pige(r), så hell yeah. Men er uden for den aktuelle målgruppe i tråden, derfor et generelt svar. Jeg ønsker alle deltagere rigtig god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...