Hop til indhold
replyy

Gangbang på Hotel - ville du deltage

Recommended Posts

Hej derude. 

Min veninde og jeg overvejer at holde et GB, når alt det her coronavirus er faldet lidt til ro. 

Vi har aldrig prøvet det før og overvejer at gøre det på et hotelværelse. 

Ville det fungere, eller hvad tænker i om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, at der vil komme en vred og konstant hamren på væggene fra naboværelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er frisk igen når virus har lagt sig 

gb på hotel funker ikke :) lej lejligheden på Frederiksberg den er skabt til det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

lyder frækt, men hvem er "mig & Min veninde" 
ofte kommer det også lidt an på hvilke piger (alt efter preferænce) Slanke/buttede ung/gammel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har to gange deltaget i GB på hotel - i dagtimerne. Første gang var fin, men anden gang kom de fra hotellet og smed os ud - det var noget af en kold afvaskning!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maspero skrev, for 54 minutter siden:

Man kunne også leje et sommerhus i en weekend :)

Airbnb måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi finder et motel istedet for. 

Der er tale om en slank 20 årig pige. 

Hun er ganske nydelig og smuk. 

Arrangementet vil  formentlig foregå i  enten Jylland eller på fyn. 

Der vil være en aldersbegræsning på  35 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De af  jer som vil deltage og er under 35 år må gerne sende mig en besked. 

Så skal jeg nok rette henvendelse til jer, når alt det her corona har lagt sig.  - Bemærk. Jeg svarer ikke nødvendigvis nu her, men vender først tilbage om nogle uger. 

I bedes også skrive hvilken by i er fra. 

Da der er tale om en ung pige kræves det, at der sendes et billede af pik og ansigt, hvorefter pige så vil  godkende de enkelte deltagere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, for 2 timer siden:

Hej derude. 

Min veninde og jeg overvejer at holde et GB, når alt det her coronavirus er faldet lidt til ro. 

Vi har aldrig prøvet det før og overvejer at gøre det på et hotelværelse. 

Ville det fungere, eller hvad tænker i om det?

Det havde nok være bedre at din veninde havde skrevet indlægget.  Hvorfor så det ?  Tja fordi mange mænd tror, at de har oplyst alt relevant information hvis de skriver en enkelt eller tro linier.  :)

Det trådoplæg stiller flere spørgsmål end det besvarer :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Hvad med at mere konkret noget mere info fra starten af med hvem din "veninde" er og en masse andet så ville du undgå at tråden bliver oversvømmet af en masse spørgsmål og du ville spare tid og som @TheVoice nævner, hvorfor er det ikke hende der skriver opslaget /tråden i stedet for??????

 

BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 7 minutter siden:

Hvad med at mere konkret noget mere info fra starten af med hvem din "veninde" er og en masse andet så ville du undgå at tråden bliver oversvømmet af en masse spørgsmål og du ville spare tid og som @TheVoice nævner, hvorfor er det ikke hende der skriver opslaget /tråden i stedet for??????

 

BlackMagic2020

Et billede ville heller ikke skade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

replyy skrev, 1 time siden:

Da der er tale om en ung pige kræves det, at der sendes et billede af pik og ansigt, hvorefter pige så vil  godkende de enkelte deltagere. 

Så tror vi på den og en til - har på fornemmelsen at dette arrangement - aldrig kommer til at foregå ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

 

Så tror vi på den og en til - har på fornemmelsen at dette arrangement - aldrig kommer til at foregå ;-)

Det virker mindre og mindre seriøst, jo flere oplysninger, der bliver tilføjet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 1 time siden:

og bagefter deles lidt foto fra dagen  :D:D    (hvem kan genkende en lejlighed)

Det samme kan siges med et lejet sommerhus, hotelværelse osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 1 time siden:

og bagefter deles lidt foto fra dagen  :D:D    (hvem kan genkende en lejlighed)

Hvem tager foto ved sådan et arrangement? Det kommer ikke til at ske, hvis jeg skal deltage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt uforstående over jeres kritik. 

Dette er ikke en annonce. 

Hvis I nu læste  mit indlæg ville I kunne læse, at jeg alene spørger til,  om der er stemning for at deltage, hvis det blev afholdt på hotel/motel. 

Jeres kritik er ganske enkelt uberettiget. 

Tak for nu.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, for 47 minutter siden:

Jeg er helt uforstående over jeres kritik. 

Dette er ikke en annonce. 

Hvis I nu læste  mit indlæg ville I kunne læse, at jeg alene spørger til,  om der er stemning for at deltage, hvis det blev afholdt på hotel/motel. 

Jeres kritik er ganske enkelt uberettiget. 

Tak for nu.... 

Fejlpost

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa

GB er nok det sidste i hele Verden jeg ville ønske at medvirke i.  MIG som ene "offer" for en flok modne, liderlige daaaamer i alle aldre, joh, joh bestemt. Men at være sammen med en flok MÆND, deres stive tissemænd, og sylte rundt i hverandres sperm - EEEEEEEEWWW. Slikker I så hinandens sperm af den/de nu indsmurte og udfyldte kvinde(r)? 

Jer gangbang fyre der - er I mest til kvinder, til mænd, eller fifty-fifty??? 

Forresten TROR jeg det bliver svært for de pik sultne kvinder der - de fleste på EG er da over 40, ser det ud til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsa skrev, for 7 timer siden:

GB er nok det sidste i hele Verden jeg ville ønske at medvirke i.  MIG som ene "offer" for en flok modne, liderlige daaaamer i alle aldre, joh, joh bestemt. Men at være sammen med en flok MÆND, deres stive tissemænd, og sylte rundt i hverandres sperm - EEEEEEEEWWW. Slikker I så hinandens sperm af den/de nu indsmurte og udfyldte kvinde(r)? 

Jer gangbang fyre der - er I mest til kvinder, til mænd, eller fifty-fifty??? 

Forresten TROR jeg det bliver svært for de pik sultne kvinder der - de fleste på EG er da over 40, ser det ud til. 

I Tyskland, har jeg på Love Toxic oplevet pludselig at blive belejret af 6 - 7 kvinder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, den 17/3/2020 at 11:56:

Hej derude. 

Min veninde og jeg overvejer at holde et GB, når alt det her coronavirus er faldet lidt til ro. 

Vi har aldrig prøvet det før og overvejer at gøre det på et hotelværelse. 

Ville det fungere, eller hvad tænker i om det?

Det vil helt sikkert fungere. Jeg fik selv for lidt år tilbage en tillidsfuld mand til at invitere lidt mænd uden betaling ( det var en fantasi som jeg ikke ville have penge for ) til at arrangere lidt sjov. 

Jeg havde hat og Gucci briller på, jeg så aldrig mændene og der var intet sperm eller ulækkert ved festligheden som blev fuldført med kondom og strenge regler. Jeg kan stadig få mental orgasme over hele setup’et. 

God fornøjelse når i kommer så langt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsa skrev, for 13 timer siden:

Men at være sammen med en flok MÆND, deres stive tissemænd, og sylte rundt i hverandres sperm - EEEEEEEEWWW. Slikker I så hinandens sperm af den/de nu indsmurte og udfyldte kvinde(r)? 

Har du hørt om kondomer? Også kaldet præservativer, gummimænd, knaldhætter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
warmgun skrev, for 1 time siden:

Har du hørt om kondomer? Også kaldet præservativer, gummimænd, knaldhætter...

Nå sån. K.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...