Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Formel 1 - 2020

Recommended Posts

underdog40 skrev, den 18.7.2020 at 21:07:

Så kan du også godt komme på banen @Hunting for beaver
 

Nu da jeg er blevet tagget så er her min version,,,

Har sagt det før og siger det gerne igen

Vores ven @underdog40 ER den rette mand som kommentator på TV fordi :

1. manden har humor

2. har også virkelig forstand på F1 regi og hierarki

Er folk i tvivl så læs hans fine indlæg i denne tråd eller den fra 2019

Fatter ingenting,,, // Hvorfor er han ikke blevet ringet op fra tv producenterne , ville elske at høre hans stemme fx. sammen med Kiesa med en lille tvist af humor og spontanitet

Jeg er Hamilton fan, dog er der snart ikke meget spænding tilbage , kun ved dækproblemer eller fejl fra mekanikerne / forkert strategi fra ledelsen Teamet altså ydre omstændigheder, han laver jo MEGET sjældent decideret kørefejl, og sørger ihvertfald for at køre lige til grænsen hvis en anden kører skulle presse ham og hans "sikre" postion i fronten som oftest,,,indrømmet så har han da også haft en vis portion held kører over 1 omgang, humber nærmest over mållinien på fladt dæk, med En frådeomspændt Verstappen lige i hælene, i øvrigt noget af en kælling alle hans kommentar til teamet og de andre kører når det tar ham, men omvendt han er vel bare "MAX" frustreret og også en vindertype, men hans tid er heller ikke kommet dette år,, 

Hamilton blir alletiders verdensmester og slår alle tiders rekord  og sætter sig ubetinget på tronen som kongen af F1 

 

Venligst Hunter 

 

IMG_20200816_155715.jpg

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev Williams solgt til et amerikansk investeringsselskab. Navnet forbliver og hjemmebasen rykkes ikke. Jeg ved ikke om Claire bliver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Så blev Williams solgt til et amerikansk investeringsselskab. Navnet forbliver og hjemmebasen rykkes ikke. Jeg ved ikke om Claire bliver. 

Hvad sagde jeg,,, :)

Er manden ikke bare både gal og genial, he he :D:D:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Selv Toto Wolf er efter F1 ledelsen nu fordi Ferrari motorerne er for svage, utroligt man laver et regelsæt der forhindrer teams i at rette op på fejl begået i udviklingen sidste år, det tvinger os til at se på en kedelig sport et helt år, det ødelægger spændingen, uanset hvem man holder med er det sjovest hvis det ikke løbet er afgjort før det starter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 21.8.2020 at 06:38:

Hamilton blir alletiders verdensmester og slår alle tiders rekord  og sætter sig ubetinget på tronen som kongen af F1 

Stort tillykke med endnu en rekord som nok blir meget svær at slå :),, nemlig rekorden for flest løbssejre i Formel 1 

Der er kun en Hamilton,,, box box box,,, hammertime

selv mener han at Shumi ER den allerstørste, men de her rekorder taler vist sit tydelige sprog 

En lille hyldest,,,

https://ekstrabladet.dk/sport/formel_1/i-ekstase-over-historisk-bedrift/8340906

og selvfølgelig også denne her,,

 

IMG_20201026_194125.jpg

IMG_20201026_194155.jpg

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...