Hop til indhold

Recommended Posts

Nu i disse Corona tider, undre det mig at så mange klinikker stadig har åben ? For mig er det fuldstændig uansvarlig, og må fortælle lidt om de enkelte klinikker og deres iver efter penge, frem for den hygiejne og omsorg som kendetegner en klinik hvor kundens sikkerhed og omsorg er i første række.

Håber nogle flere klinikker vil lukke ned i en periode så vi kan få alt det Corona udryddet.

god week end derude og pas godt på jer selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hungrymann skrev, for 2 minutter siden:

Nu i disse Corona tider, undre det mig at så mange klinikker stadig har åben ? For mig er det fuldstændig uansvarlig, og må fortælle lidt om de enkelte klinikker og deres iver efter penge, frem for den hygiejne og omsorg som kendetegner en klinik hvor kundens sikkerhed og omsorg er i første række.

Håber nogle flere klinikker vil lukke ned i en periode så vi kan få alt det Corona udryddet.

Eller det siger noget om hvor presset branchen var i forvejen og har været det de sidste 6 måneders tid.. 6 måneders tæring på opsparingen betyder at den ikke er der mere.. Og ministeren har ikke været ude med en hjælpe pakke til min branche.. Fagforening og a kasse er ikke en mulighed.. Hvad forventer du vi skal gøre.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NA/NA

så thai hore hus der annoncerer med garanteret covid-19 fri, hvordan de så lige sikre det er nok en gåde, men plat det er det.

Redigeret af NA/NA

Del dette indlæg

Link til indlæg
NA/NA skrev, for 48 minutter siden:

så thai hore hus der annoncerer med garanteret covid-19 fri, hvordan de så lige sikre det er nok en gåde, men plat det er det.

Jeg er fuldstændig enig i, at det er en risikabel adfærd at tilbyde og opsøge massage og tilsvarende ydelser i den nuværende situation.

Skulle jeg komme med et humoristisk svar på, om det kan lade sig gøre at tilbyde covid-19 fri underholdning, så skulle det være at man tager imod x antal gæster dag 1 og herefter holder lukket i ca. 14 dage. Hvis man ikke viser sygdomstegn herefter, ja så kan man jo tage chancen en gang til.

Stay safe out there :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
NA/NA skrev, for 52 minutter siden:

...måske er de pågældende bare ikke så gode til fremmedsprog og ordstilling. Måske mener de bare, at covid-19 er gratis ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Hungrymann skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor endnu en Corona tråd ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Eller det siger noget om hvor presset branchen var i forvejen og har været det de sidste 6 måneders tid.. 6 måneders tæring på opsparingen betyder at den ikke er der mere.. Og ministeren har ikke været ude med en hjælpe pakke til min branche.. Fagforening og a kasse er ikke en mulighed.. Hvad forventer du vi skal gøre.?

Kære Jenifer, først vil jeg sige at du er absolut er en agf mine favoritter, ka lide din personlighed, du er ikke bleg for at sige din mening, men så har du også en lækker krop, og vil med garenti snart besøge dig til noget fod sex ;-) 

Forstår også det er hårdt for brancen, men lov mig at du ikke sætter helbred over penge, det er du for værdifuld til :-) 

Har lige mistet en nær veninde til bryst cancer og hun hårdt for at lave en masse penge, nu er hun væk, så fuck alle de penge hun nåede at tjene til ingen verdens nytte...

Vil aldrig fordømme dig uanset om du arbejder el ej pt, bare lov mig at pas på dig selv ..

Kram

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hungrymann skrev, for 2 timer siden:

Måske har de åbent fordi de har kunder. Og måske fortæller det lidt om danske mænds iver efter sex, frem for den hygiejne og omsorg som burde kendetegne ansvarlige danske mænd lige nu?  Men selvfølgelig skal man gå efter de piger som har åbent - noget som stadig er tilladt.

I Sverige har restaturanterne stadig åbent. SKal vi notere dem og huske at boycotte dem siden når alt er over?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 18 minutter siden:

Kære Jenifer, først vil jeg sige at du er absolut er en agf mine favoritter, ka lide din personlighed, du er ikke bleg for at sige din mening, men så har du også en lækker krop, og vil med garenti snart besøge dig til noget fod sex ;-) 

Forstår også det er hårdt for brancen, men lov mig at du ikke sætter helbred over penge, det er du for værdifuld til :-) 

Har lige mistet en nær veninde til bryst cancer og hun hårdt for at lave en masse penge, nu er hun væk, så fuck alle de penge hun nåede at tjene til ingen verdens nytte...

Vil aldrig fordømme dig uanset om du arbejder el ej pt, bare lov mig at pas på dig selv ..

Kram

Jeg tror ikke det hele er så farligt som det er blevet gjort til.. De andre lande var langt dårligere forberedt end Danmark var.. Derfor holder jeg stadig åbent.. Fordi det for mig virker som det rigtige at gøre økonomisk osv.. Skulle jeg blive syg så bliver jeg altid hjemme om det så er influenza eller migræne.. Fordi ingen har lyst til at arbejde når de er syge.. Jeg føler personligt at panik er langt farligere end selve sygdommen er.. Folks paniske indkøb i sindssyge mængder var lige ved at få andres børn til at sulte pga forretningerne ikke havde mme på hylderne.. Jeg er måske bare utrolig jysk og tager det hele med ophøjet ro indtil jeg selv fornemmer at verdenen er ved at skride af helveds til.. Jeg tager mine forholdsregler og spritter ivrigt og vasker mig overalt i mediscrub som er det kirurger bruger til at vaske hænder med inden operationer og jeg sørger for rene friske håndklæder.. Alle gæster få sprittet hænder inden jeg overhoved hilser på dem.. Alle forholdsregler som er foreskrevet bliver overholdt.. 

Men mange tak for de fine ord<3.. Og jeg vil se frem til dit besøg når det hænder.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Jeg tror ikke det hele er så farligt som det er blevet gjort til.. De andre lande var langt dårligere forberedt end Danmark var.. Derfor holder jeg stadig åbent.. Fordi det for mig virker som det rigtige at gøre økonomisk osv.. Skulle jeg blive syg så bliver jeg altid hjemme om det så er influenza eller migræne.. Fordi ingen har lyst til at arbejde når de er syge.. Jeg føler personligt at panik er langt farligere end selve sygdommen er.. Folks paniske indkøb i sindssyge mængder var lige ved at få andres børn til at sulte pga forretningerne ikke havde mme på hylderne.. Jeg er måske bare utrolig jysk og tager det hele med ophøjet ro indtil jeg selv fornemmer at verdenen er ved at skride af helveds til.. Jeg tager mine forholdsregler og spritter ivrigt og vasker mig overalt i mediscrub som er det kirurger bruger til at vaske hænder med inden operationer og jeg sørger for rene friske håndklæder.. Alle gæster få sprittet hænder inden jeg overhoved hilser på dem.. Alle forholdsregler som er foreskrevet bliver overholdt.. 

Men mange tak for de fine ord<3.. Og jeg vil se frem til dit besøg når det hænder.. 

Som sagt jeg vil aldrig fordømme dig, og jeg har dybt respekt for dig uanset hvad du gør, du virker ihverfald som om du tar dine forholdsregler .

Ja jeg ser også frem til at møde dig en dag, vil sende dig en PB inden længe, hvis det er ok <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Helt enig . Jeg tager også ALLE forholdsregler - Medi Scrub og håndsprit ad libitum.

Stop denne hate kampagne, og lad hvert individ vælge selv.

Moral er godt - dobbelt moral er dobbelt så godt

Og husk! INGEN tvinger hverken du eller jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Emmadarling skrev, for 37 minutter siden:

Helt enig . Jeg tager også ALLE forholdsregler - Medi Scrub og håndsprit ad libitum.

Stop denne hate kampagne, og lad hvert individ vælge selv.

Moral er godt - dobbelt moral er dobbelt så godt

Og husk! INGEN tvinger hverken du eller jeg 

I er forhippede på at folk får spritet hænder inden i hilser, hvorefter i gerne interagere i sexuel nærkontakt og kysser personen?  :lol: :rolleyes:

Det er ganske enkelt noget af det mest hovedrystende, jeg har læst i disse ellers kaotiske dage!!! 

Piger i kan roligt spare håndspriten, hvis i alligevel er i nærkontakt efterfølgende ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Nu er jeg godt nok ny her, men er der nogen årsag til at det har været sløjt de sidste 6 måneder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 23 minutter siden:

I er forhippede på at folk får spritet hænder inden i hilser, hvorefter i gerne interagere i sexuel nærkontakt og kysser personen?  :lol: :rolleyes:

Det er ganske enkelt noget af det mest hovedrystende, jeg har læst i disse ellers kaotiske dage!!! 

Piger i kan roligt spare håndspriten, hvis i alligevel er i nærkontakt efterfølgende ;) 

Jeg kysser som debatteret i en anden tråd ingen gæster især i denne tid.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Prinz skrev, for 22 minutter siden:

Du konkluderer uden at ha’ dine faktuelle beviser på plads.

Hvem siger vi stikker “mulen” frem?

Kære Prinz, du er ikke tvunget til at besøge nogen af os, og vi er ikke tvunget til at blive hjemme.

Som diskussionerne med ØKO fransk, samleje uden kondom, udenlandske piger osv. Så lad dog det enkelte menneske bestemme selv...... Du har truffet et valg, og det respekterer “Vi” - den samme respekt burde du udvise os

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Det har vel ikke noget med at kysse at gøre ? ja at kysse øger nok risikoen.

Men dem som er blevet smittet rundt omkring i verden, har vel ikke kysset hinanden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Heller ikke jeg - ikke engang på kinden. 

Vi har egentlig heller ikke brug for at forsvare os - Vi er over 18 år = voksne OG bestemmer selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Har vi også et medansvar når det kommer til ØKO blæs? Eller gælder det KUN corona virussen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Det har vel ikke noget med at kysse at gøre ? ja at kysse øger nok risikoen.

Men dem som er blevet smittet rundt omkring i verden, har vel ikke kysset hinanden ?

Jo inddirekte er der sket smitte .... Skisportsted - afterski - smittede mindst 1 dansker ...... ved brug af en fløjte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Maxi90 skrev, for 3 minutter siden:

Har vi også et medansvar når det kommer til ØKO blæs? Eller gælder det KUN corona virussen? 

Præcis .... Herpes er også en slags virus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emma har jo ret, der er ingen som kan forbyde hende eller andre at holde åbent, det er deres valg!

Kys eller ej, så er der lige døde 100 mennesker på et døgn i Spain, hvilket er ret så alvorligt.

Så for denne ene gang skyld, så kunne vi da også prøve  om i mænd kunne nøjes med at tænke med det øverste hoved og blive hjemme til det hele er under kontrol igen .

Det vare sikkert ikke så længe, så er alt frigivet igen og så kan i rigtigt hygge jer ,uden at skulle tænke på alt muligt virus osv.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 15 minutter siden:

Emma har jo ret, der er ingen som kan forbyde hende eller andre at holde åbent, det er deres valg!

Kys eller ej, så er der lige døde 100 mennesker på et døgn i Spain, hvilket er ret så alvorligt.

Så for denne ene gang skyld, så kunne vi da også prøve  om i mænd kunne nøjes med at tænke med det øverste hoved og blive hjemme til det hele er under kontrol igen .

Det vare sikkert ikke så længe, så er alt frigivet igen og så kan i rigtigt hygge jer ,uden at skulle tænke på alt muligt virus osv.

Madame Elisabeht

Optimisme er altid en god ting. Der var også én i en anden coronatråd, der satsede på at Påsken kunne blive rigtig sexet.

Mit gæt er at man nok skal væbne sig lidt med mere tålmodighed.

Sådan 2 -5 måneder endnu, hvis man vil hygge sig uden at skulle tænke på alt muligt virus.

Stay safe out there

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 24 minutter siden:

Så for denne ene gang skyld, så kunne vi da også prøve  om i mænd kunne nøjes med at tænke med det øverste hoved og blive hjemme til det hele er under kontrol igen 

Ja nemlig. Bliv hjemme, så må de der holde åbent jo bare hygge sig med sig selv. Vi har alle en pligt til at vise samfundssind, og ikke kun tænke på os selv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal formulere det her uden at fornærme nogen, det er ikke hensigten så læs venligst indlæget på den måde.

Det er så ubegribeligt hvad der er sket siden sidste weekend, at jeg selv har svært ved at fatte det - men den verden vi levede i indtil tirsdag middag er væk og den kommer næppe tilbage de første måneder.

Der er taget uhørte skridt for at begrænse smitten. I løbet af 5 dage er der i hastig rækkefølge besluttet at: Lukke  alle skoler, hjemsende alle offentlige ansatte, lukke grænserne. Erhvervslivet er påført et dagligt milliardtab og staten betaler nu +70.000 privatansattes løn for at undgå massearbejdsløshed. Det er de mest omfattende statslige indgreb der er set i Danmark i fredstid.

Hvorvidt nogen vil udsætte sig selv og andre for smitte er ikke længere vedkommendes eget valg. Af den hastelov der blev vedtaget enstemmigt  i Folketinget sent torsdag aften fremgår bla.: 

»§ 5. Sundheds- og ældreministeren kan påbyde enhver, der lider af en alment farlig sygdom, eller som formodes at kunne være smittet med en sådan:

1) At lade sig undersøge af en sundhedsperson.

2) At lade sig indlægge på et sygehus eller i anden egnet facilitet.

3) At lade sig isolere i en egnet facilitet.

Stk. 2. Sundheds- og ældreministeren kan iværksætte tvangsmæssig behandling af en person, som lider af eller formodes at være smittet med en sygdom som nævnt i stk. 1, hvis isolation ikke er tilstrækkelig til at forebygge eller inddæmme udbredelse af sygdommen.

Stk. 3. Sundheds- og ældreministeren kan efter forhandling med justitsministeren fastsætte regler om politiets bistand ved anvendelsen af beføjelserne i stk. 1 og 2, herunder om politiets bistand ved gennemførelse af påbud om undersøgelse, indlæggelse eller isolation og tvangsmæssig behandling.

Med de indgreb der ellers er gennemført tvivler jeg ikke på myndighederne er parat til at bruge bemyndigelsen. Viser vi ikke samfundssind og lukker branchen ned mens epedimien står på gør de det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...