KnudSan 1856 Skrevet 11. Marts, 2020 Hej alle jer der nyder at slikke på clit og kønslæber. Slikker I mindre nu med den virus, som er her. Eller tænker I på om slikkeri kan have indflydelse på smittefare på virusdelen, men slikker igennem alligevel. Jeg selv tænker på det, men samtidig så er det den største fornøjelse at slikke, både privat og på thai lady's samt de skønne GP. Så jeg nyder at slikke stadig. GP må gerne komme med om de mærker mindre interesse for deres skønne kvinde køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 11. Marts, 2020 Holder pause for ikke at komme hjem med corona. Kommer i stedet hjem med fredags-slik... mums 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 11. Marts, 2020 Jeg har valgt at holde pause det næste stykke tid - altså med GP'er generelt. Tænker jeg vender tilbage når der er "normale" tilstande igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 11. Marts, 2020 Jeg vasker munden med mundsprit inden jeg slikker løs. Tager for en sikkerheds skyld en lille en også efterpå. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 11. Marts, 2020 Rambuk skrev, for 2 minutter siden: Tænker jeg vender tilbage når der er "normale" tilstande igen. Det kan tage måneder.. Måske helt indtil de finder en vaccine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 11. Marts, 2020 tiger skrev, for 7 minutter siden: Rambuk skrev, for 7 minutter siden: Tænker jeg vender tilbage når der er "normale" tilstande igen tiger skrev, for 7 minutter siden: Det kan tage måneder.. Måske helt indtil de finder en vaccine (der advares imod sort humor i det følgende) Ja, eller ihvertfald til vi alle har være smittede; så kan de overlevende igen give den gas, og især hvis man har arvet... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 11. Marts, 2020 KnudSan skrev, 1 time siden: Hej alle jer der nyder at slikke på clit og kønslæber. Slikker I mindre nu med den virus, som er her. Eller tænker I på om slikkeri kan have indflydelse på smittefare på virusdelen, men slikker igennem alligevel. Jeg selv tænker på det, men samtidig så er det den største fornøjelse at slikke, både privat og på thai lady's samt de skønne GP. Så jeg nyder at slikke stadig. GP må gerne komme med om de mærker mindre interesse for deres skønne kvinde køn. Tror ej det gør forskel om du slikker eller ej, ifht. Corona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) Thaimig skrev, for 5 minutter siden: Tror ej det gør forskel om du slikker eller ej, ifht. Corona Det tror jeg heller ikke. Corona angriber primært luftvejene, og så vidt jeg ved, trækker man ikke vejret igennen f..... Redigeret 11. Marts, 2020 af Borende X 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 11. Marts, 2020 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Det tror jeg heller ikke. Corona angriber primært luftvejene, og så vidt jeg ved, trækker man ikke vejret igennen f..... Åh gid de gjorde, spøg til side, men vi bliver dsv nødt til at ta den alvorlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 11. Marts, 2020 tiger skrev, for 23 minutter siden: Det kan tage måneder.. Måske helt indtil de finder en vaccine De mener der sker en nedgang om 3 måneders tid og så kommer der gang i virussen igen til efteråret. Så måske feriepengene skal dække et undertrykt behov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 11. Marts, 2020 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Det tror jeg heller ikke. Corona angriber primært luftvejene, og så vidt jeg ved, trækker man ikke vejret igennen f..... Nej, sommetider trækker ingen af os vejret. Men selvfølgelig skal vi se det alvorlige i det som @Thaimig skriver. Jeg slikker helt sikkert, men måske lidt mundsprit før og eftet, bare symbolsk. Så jeg har det godt tankemæssigt så god idé fra @Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 11. Marts, 2020 KnudSan skrev, for 1 time siden: Hej alle jer der nyder at slikke på clit og kønslæber. Slikker I mindre nu med den virus, som er her. Eller tænker I på om slikkeri kan have indflydelse på smittefare på virusdelen, men slikker igennem alligevel. Jeg selv tænker på det, men samtidig så er det den største fornøjelse at slikke, både privat og på thai lady's samt de skønne GP. Så jeg nyder at slikke stadig. GP må gerne komme med om de mærker mindre interesse for deres skønne kvinde køn. jeg det er sku trist jeg elsker at slikke kvinder til orgasme men holder pause nu kommer ikke en massage piger i øjeblikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 11. Marts, 2020 KnudSan skrev, for 5 minutter siden: Nej, sommetider trækker ingen af os vejret. Men selvfølgelig skal vi se det alvorlige i det som @Thaimig skriver. Jeg slikker helt sikkert, men måske lidt mundsprit før og eftet, bare symbolsk. Så jeg har det godt tankemæssigt så god idé fra @Bananas ja jeg bruger også mund sprit det er blå noget som giver også en frisk ånde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Marts, 2020 grå skrev, for 2 minutter siden: ja jeg bruger også mund sprit det er blå noget som giver også en frisk ånde Ja det frisker, men det dræber ikke virus. Der skal du op på en 85% alkohol. Brug Stroh Rom, det har også den bivirkning at det gør livet lidt sjovere, såfremt det bruges gavmildt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Ja det frisker, men det dræber ikke virus. Der skal du op på en 85% alkohol. Brug Stroh Rom, det har også den bivirkning at det gør livet lidt sjovere, såfremt det bruges gavmildt Damn jeg bruger også mundsprit inden besøg. Jeg troede den dræbte alt, for det føles sådan lige når det kommer på tungen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) KnudSan skrev, for 4 timer siden: Hej alle jer der nyder at slikke på clit og kønslæber. Slikker I mindre nu med den virus, som er her. Eller tænker I på om slikkeri kan have indflydelse på smittefare på virusdelen, men slikker igennem alligevel. Jeg selv tænker på det, men samtidig så er det den største fornøjelse at slikke, både privat og på thai lady's samt de skønne GP. Så jeg nyder at slikke stadig. GP må gerne komme med om de mærker mindre interesse for deres skønne kvinde køn. Sikke.noget sludder. Corona virus er da ikke i fissen, men i luftvejene. Så det er da det, at kysse man skal holde sig fra. Så husk: Tag kondommet på det hoved, der er over skuldrene Redigeret 11. Marts, 2020 af NordFyr Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 11. Marts, 2020 Der bliver vist god plads i kalenderne hos pigerne de næste uger/månederne. Det ender nok med at en del holder sig hjemme i Østeuropa og Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 11. Marts, 2020 stein skrev, for 1 minut siden: Der bliver vist god plads i kalenderne hos pigerne de næste uger/månederne. Det ender nok med at en del holder sig hjemme i Østeuropa og Thailand. Ja tror der blive ro på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 11. Marts, 2020 tiger skrev, for 4 timer siden: Det kan tage måneder.. Måske helt indtil de finder en vaccine Vaccine tror jeg ikke du skal satse på de næste 12-18 måneder. sats istedet på rettidig omhu og sund fornuft 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg