Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Corona virus, diskretion hvad gør man?

Recommended Posts

Indiske Devina skrev, for 6 minutter siden:

Det forventer jeg heller ikke. Men jeg gør altid opmærksom på at alle opdateringer vil være i min annonce.

Plus hvis jeg fik corona eller andet er det jo også meldt til staten og hvis folk ikke læser min annonce og bare skriver ville jeg selvfølig også sige det der. Men hvis en kunde gerne vil forblive anonym kan jeg ikke rigtig gøre noget ved det:-)

Du skal have ros for din omtanke.

Hans net kan være nede, der findes mange undskyldninger, konen kan smide mobilen eller hans tablet i toillettet når hun opdager han har været utro :biggrin:

Som udgangspunkt skal du bare have kontakt mulighed med din kunde, så har du gjort hvad du kan og bør :)

Redigeret af C50

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
C50 skrev, Lige nu:

Du skal have ros for din omtanke.

Hans net kan være nede, der findes mange undskyldninger, konen kan smide mobilen eller hans tablet i toillettet når hun opdager han har været utro :biggrin:

Som udgangspunkt skal du bare kontakt mulighederne med din kunde, så har du gjort hvad du kan og bør :)

Ja det er bare det der er svært. Vi er alle forskellige og har forskellige ønsker og forventninger. Jeg vil gerne gøre det så godt som jeg selv kan og håber selvfølig også andre også vil det.:-)

Men jeg syns det er dejligt at vi kan dele tanker og meninger herinde så man også kan få en ide om ting man selv er i tvivl om:-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  fik  en  mail  fra  en  mand  om  at  han havde  lidt  influenza  symptomer  efter  han  havde  set  mig, og  han  ville  blot  høre  om  jeg  havde  symptomer. Hvilket  jeg  ikke  har. 

Han  har  været  i  kontakt  med  praktiserende  læge  og  der  var  ingen  restriktioner eller  grund  til  bekymring. 

Synes  det  er  god  stil  af  ham, og  såfremt  jeg  selv  havde  mistanke  om  mit  helbred  vaklede ville  jeg selvfølgelig  orientere  på  mail  til  de  få  jeg  har  været  i  kontakt med.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  fik  en  mail  fra  en  mand  om  at  han havde  lidt  influenza  symptomer  efter  han  havde  set  mig, og  han  ville  blot  høre  om  jeg  havde  symptomer. Hvilket  jeg  ikke  har. 

Han  har  været  i  kontakt  med  praktiserende  læge  og  der  var  ingen  restriktioner eller  grund  til  bekymring. 

Synes  det  er  god  stil  af  ham, og  såfremt  jeg  selv  havde  mistanke  om  mit  helbred  vaklede ville  jeg selvfølgelig  orientere  på  mail  til  de  få  jeg  har  været  i  kontakt med.  

Ja det er rigtig god stil:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har idag valgt at lukke helt ned. For at passe på både mine gæster og mig selv. Man kan jo os være rask smittebære og det kan ingen jo se.. :( Er ikke selv bange for at blive syg, men vil blive idiot i hoved hvis jeg skulle i karantæne uden og være syg. Og ja det er ikk alle man sådan lige kan skrive til hvis det skulle blive nødvendigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

hmmmm….sundhedsstyrelsen anbefaler alt form for unødvendig fysisk kontakt undgås, altså er den logiske konsekvens at alt form for leg hos GP'ere stilles i bero indtil der foreligger en afklaring på situationen....noget enhver i min verden burde tage til efterretning, og efter min bedste overbevisning er mange allerede kommet til den håndtering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har indtilvidere valgt kun at modtage gæster, der har været hos mig tidligere, og kun til begrænsede ydelser. I følge Corona-hotline er massage stadig ok, hvis man ellers følger anvisningerne, så her står den på massage, cam og tele. Og et vågent øje på sundhedsstyrelsens side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 3 timer siden:

Jeg forstår godt hvad du mener. Men hvis vi skulle lukke ned hver gang der er sygdomme i omløb vil vi jo aldrig have åben. Hvis det ikke er corona er der noget andet;)

Man kunne også bare gøre som liderlige fyre og flyve fra GP til GP og sprede smitten.

Men vil du hellere tjene penge eller vil du passe på dig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indiske Devina har været modig og turde stikke næsen frem og stille et interessant spørgsmål. Men lad det nu ikke blive moralens holdeplads. Hun har en forretning der skal drives - og alene dét at hun tør fremstille problemstillingen vidner for mig om en høj moral. En moral der er højere end min, hvis jeg (i teorien naturligvis) stadig besøger glædespige i disse tider.

For jeg mener at lige præcis denne branche er afhængig af anonymitet. Og den pakke vil jeg mene at kunden bør være være opmærksom på når han besøger en glædespige. Hvis en kunde ønsker det anderledes må han tage initiativ til det og afstemme det med glædespigen inden besøget, det er ikke hendes opgave. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Der er jo ingen der ved hvornår vi er ovre Corona virussen.  Men et er sikkert vi har slet ikke nået  toppen af smittede og ej heller toppen der efterfølgende er blevet raske igen.

Er man bange for at blive smittet, så begræns kontakten til andre mennesker, herunder også GP besøg.  Lad nu være med at gå i selvsving, og forlang at GP skal holde pause på ubestemt tid, eller bringe link omkring af man kan blive dømt for at smitte folk med en livstruende sygdom.  

Bliver man smittet skal man nok opdage det på et eller andet tidspunkt.   Der er ingen grund til at bygge en masse op omkring GP besøg.  Faktum er at branchen er omgærdet af diskretion, og "manglende" kendskab til hinanden.    Om man skulle komme til uforvarende at smitte en GP eller det modsatte,  så er situationen ikke meget anderledes end hvis man bliver smittet i Netto, der kan man ej heller kontakte gud og hver mand.

Selvfølgelig kan man da sagtens kontakte gæster og omvendt hvis dette aftales før et besøg.  Spørgsmålet er så om man som gift gæst, søger læge og beder om at blive testet, hvis man ikke har symptomer.   Har man ingen symptomer testes man ikke med mindre man kan oplyse at man har været i kontakt med en smittet.  

Vi har alle et fælles ansvar for at passe på hinanden, og skulle det ske at man er blevet smittet, skal ingen GP´er  eller gæster hænges ud.  Det ville være underligt hvis en GP eller gæst ikke på et tidspunkt bliver smittet eller smitter modparten, hvis vi antager at antallet at smittede foresætter med samme eksplosive fart.  

Når antallet af smittede når et stort antal, så skifter vi højest tænkeligt fase, således at man ikke længere har ressourcer til at kontakte alle dem man har været i kontakt med.  Tænk eksempelvis også på pigen nede i Netto eller på alle de mennesker der dagligt render rundt sådanne steder.   Her er det allerede fuldstændigt umuligt at kontakte hinanden.

Så...  hvis man vil gøre noget, så aftal noget inden besøget, eller drop den slags besøg for en periode.  Og.... nej, man skal nok ikke forvente, at branchen lukker ned de næste 3 mdr på grund af Corona.   

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, 1 time siden:

Man kunne også bare gøre som liderlige fyre og flyve fra GP til GP og sprede smitten.

Men vil du hellere tjene penge eller vil du passe på dig selv

Når regeringen beslutter at kompensere for tabt fortjeneste som vi så i lørdags ved melodi grandprixet, så må tabt indtjeningsmuligheder også tilgodese pigerne.

Det er ikke ret og rimeligt at pigerne slet ikke hjælpes økonomisk når nu smitterisikioen er eksplosiv høj ved tæt nærkontakt. Der mangler nogle forbedret vilkår, så pigerne kan holde fri uden at tænke over økonomien. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
C50 skrev, for 6 minutter siden:

Når regeringen beslutter at kompensere for tabt fortjeneste som vi så i lørdags ved melodi grandprixet, så må tabt indtjeningsmuligheder også tilgodese pigerne.

Det er ikke ret og rimeligt at pigerne slet ikke hjælpes økonomisk når nu smitterisikioen er eksplosiv høj ved tæt nærkontakt. Der mangler nogle forbedret vilkår, så pigerne kan holde fri uden at tænke over økonomien. 

Se det kunne være godt. Hvis det her erhverv blev set som et rigtig arbejde. Med alt det som der høre til på arbejdsmarket. A-kasse, sygepenge og feriepenge osv.:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 11 minutter siden:

Uden i øvrigt at forholde mig til hvad der er rimeligt og urimeligt,  så  betragtes prostitution ikke som et erhverv, hvorfor man så at sige selv må finansiere sygdom, ferie og fravær af forskellig slags.   Det bliver næppe ændret af en Corana virus.   

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 24 minutter siden:

eller bringe link omkring af man kan blive dømt for at smitte folk med en livstruende sygdom.

Det her et debat forum, og hvis jeg vælger at bringe et link, som jeg syntes er relevant. Så er det op til mig TheVoice. Du er jo ikke ordstyrer eller formand for dette forum. Vi har alle vores input og så længe at vi respektere hver hinandens holdninger,input og meninger i en ordentlige tone, så skal der være plads til alles indlæg. Det er klart at Coronavirus er et følsomt emne, da det vedrører os alle både på det professionelle plan (pigerne), det individuelle og samfundsmæssige niveau.

Redigeret af asianman

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Uden i øvrigt at forholde mig til hvad der er rimeligt og urimeligt,  så  betragtes prostitution ikke som et erhverv, hvorfor man så at sige selv må finansiere sygdom, ferie og fravær af forskellig slags.   Det bliver næppe ændret af en Corana virus.   

Det er korrekt. Men hvis en pige ikke kan komme i ASA som alle andre erhvervsdrivende med samme rettigheder, så må Skat overveje om moms af et knald f.eks skal indsættes på en særpræget opsparing incl. hendes Skat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
asianman skrev, for 3 timer siden:

Denne her info er også relevant. nu, hvor der er mange tråde netop omkring Coronavirus, som er livstruende for nogen.

https://danskelove.dk/straffeloven/252

Okay nu skal der lige gøres nogle ting klart.

1 indtil videre Anbefales det ikke at have nærkontakt til andre altså kys og kram.

Det er en anbefaling ikke ulovligt. Så man bestemmer selv om man vil risikere det.

2 de straffelove du viser gælder ikke for corona. For så er der mange der skal staffes.  

Og det gælder kun hvis du ved du har en livsfarlig sygdom og bevist smitter en anden person.

Eks hvis jeg havde aids og ikke vidste det og vi har sex. Vil jeg ikke blive straffet, men hvis  du så går til lægen og får af vide at du har det og fortæller at du har været sammen med mig. Vil jeg blive indkaldt til en test og hvis de finder ud af at jeg har aids vil jeg stadig ikke blive straffet. Men det vil blive registeret og derefter blive registeret i et register. Hvis jeg så vælge at gå ud og har ubeskyttet sex igen, uden at sige at jeg har det så vil jeg blive straffet.:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
asianman skrev, for 2 minutter siden:

Det her et debat forum, og hvis jeg vælger at bringe et link, som jeg syntes er relevant. Så er det op til mig TheVoice. Du er jo ikke ordstyrer eller formand for dette forum. Vi har alle vores input og så længe at vi respektere hver hinandens holdninger,input og meninger i en ordentlige tone, så skal der være plads til alles inputs.

Du kunne jo prøve at argumentere hvorfor du mener, at denne lov skulle være relevant, herunder også ved Gp besøg.  Corana virus er at sammenligne med influenza.  Her er det nok svært at sammenligne det med situationen i gamle dage hvis en person bevist smittede  andre med AIDS.   

Du har ret i, at jeg hverken er ordstyrer eller andet.  Jeg har dog min almindelige ret til at give udtryk for mine holdninger, herunder også at give udtryk for at dit link er i hegnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 11 minutter siden:

Det er korrekt. Men hvis en pige ikke kan komme i ASA som alle andre erhvervsdrivende med samme rettigheder, så må Skat overveje om moms af et knald f.eks skal indsættes på en særpræget opsparing incl. hendes Skat. 

Hvis man forlænger kredittiden for indbetaling af moms,  for eksempelvis mindre virksomheder, så vil det jo nok også gælde for GP´er med et CVR.nr.   Debatten omkring flere rettigheder m.v er bestemt interessant, dog tror jeg så ikke at det er en Corona virus, der skulle sætte politisk gang i ændring af lovgivningen, således at prostitution vil blive anerkendt som erhverv eller blot at yde særlige økonomiske tilskud til GP´er under "Corona-krisen". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Men lige et par spøgsmål undskyld hvis det er et dumt et men jeg bliver nemt forvirret.

Corona og covid-19 det er da det samme ikke?

Hvis ja hvorfor kalde det 2 navne?

Hvorfor er der ikke mere fokus på dem som der meldes raske efter at have haft smitten, det kunne da være rart at vide hvorfor og hvordan de blev raske?

En sidste ting er at jeg læste på videnskabet.dk at hvis man er smittet vil de fleste blive sent i karentæne i eget hjem. Hvis det er rigtig er sygehuset så ikke kun for dem der er alvorlig syg?

Jeg håber ikke at jeg lyder for dum:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 5 minutter siden:

Men lige et par spøgsmål undskyld hvis det er et dumt et men jeg bliver nemt forvirret.

Corona og covid-19 det er da det samme ikke?

Hvis ja hvorfor kalde det 2 navne?

Hvorfor er der ikke mere fokus på dem som der meldes raske efter at have haft smitten, det kunne da være rart at vide hvorfor og hvordan de blev raske?

En sidste ting er at jeg læste på videnskabet.dk at hvis man er smittet vil de fleste blive sent i karentæne i eget hjem. Hvis det er rigtig er sygehuset så ikke kun for dem der er alvorlig syg?

Jeg håber ikke at jeg lyder for dum:-)

Corona - eller corona virus er den virus, der fører til covid19 corona virus desees (20)19.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
warmgun skrev, Lige nu:

Corona - eller corona virus er den virus, der fører til covid19 corona virus desees (20)19.

Okay så corona er et forstadie til covid-19 er det rigtig forstået?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare det at lokke os uskyldige mænd med jeres dejlige flotte kvindekroppe burde næsten være strafbart. Vi kan vel ikke holdes ansvarlige for at falde i når i gynger med numsen og brysterne på den måden? 

Selvfølgelig har GP'erne det største ansvaret for ikke at sprede smitten videre. Ligesom kvinden har haft ansvaret for alt dårligt som har ramt mænden alt siden Eva ødelagde paradiset den gang i Eden. 

Luk butikken, tag overallen, støvlerne og burkaen på og standse hjemme til vi har et vaccin nogen gang i 2021. Og husk siden, den gang i 2021 at hvis i tilbyder noget uden kondom så er det også jeres ansvar, ikke de stakkels mænd som i lokker i fælden.

Hvor svært kan det dog være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BiBlowKbh
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Bare det at lokke os uskyldige mænd med jeres dejlige flotte kvindekroppe burde næsten være strafbart. Vi kan vel ikke holdes ansvarlige for at falde i når i gynger med numsen og brysterne på den måden? 

Selvfølgelig har GP'erne det største ansvaret for ikke at sprede smitten videre. Ligesom kvinden har haft ansvaret for alt dårligt som har ramt mænden alt siden Eva ødelagde paradiset den gang i Eden. 

Luk butikken, tag overallen, støvlerne og burkaen på og standse hjemme til vi har et vaccin nogen gang i 2021. Og husk siden, den gang i 2021 at hvis i tilbyder noget uden kondom så er det også jeres ansvar, ikke de stakkels mænd som i lokker i fælden.

Hvor svært kan det dog være?

ser du ik pressemøde nu på news ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
BiBlowKbh skrev, for 4 minutter siden:

ser du ik pressemøde nu på news ?

Han er Svensker. Fordi vi lukker vores land, er det ikke ensbetydende med de gør det samme i Sverige. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...