Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 Det her er for alle, lad mig høre jeres mening:-) For at være ærlig tænker jeg ikke så meget over den virus der er i omløb. Men i dag fik jeg et spørgsmål fra en sød mand som jeg gerne vil høre jeres synspunkt på. Spørgsmålet lød " hvad vil du gøre hvis du får virussen. Gemmer du vores nummers og skriver det til os? Eller hvordan og hvorledes?" Jeg syns enlig at det var lidt svært at forholde sig til da jeg i min annonce skrive distraktion. Jeg mener ikke det er særlig diskret at skrive til kunder, når man ikke ved om de har nogen der kunne finde på at læse deres beskeder. Så jeg sagde at hvis jeg skulle få den eller andre sygdomme vil jeg skrive det i min annonce. Da jeg ikke kan huske hvem der har været her i den periode de kunne blive smittet og jeg gemmer kun numre hvis kunde selv giver accepten på det. Men hvad syns i? Hvad ønsker i man gør i sådan en situation med sygdom? Og hvad gør i selv hvis i skulle finde ud af at i havde noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 11. Marts, 2020 Jeg ville som du skrive det i min annonce, hvis jeg skulle blive smittet. Skulle en gæst blive smittet håber jeg, at han lige ringer og siger det til mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden: Det her er for alle, lad mig høre jeres mening:-) For at være ærlig tænker jeg ikke så meget over den virus der er i omløb. Men i dag fik jeg et spørgsmål fra en sød mand som jeg gerne vil høre jeres synspunkt på. Spørgsmålet lød " hvad vil du gøre hvis du får virussen. Gemmer du vores nummers og skriver det til os? Eller hvordan og hvorledes?" Jeg syns enlig at det var lidt svært at forholde sig til da jeg i min annonce skrive distraktion. Jeg mener ikke det er særlig diskret at skrive til kunder, når man ikke ved om de har nogen der kunne finde på at læse deres beskeder. Så jeg sagde at hvis jeg skulle få den eller andre sygdomme vil jeg skrive det i min annonce. Da jeg ikke kan huske hvem der har været her i den periode de kunne blive smittet og jeg gemmer kun numre hvis kunde selv giver accepten på det. Men hvad syns i? Hvad ønsker i man gør i sådan en situation med sygdom? Og hvad gør i selv hvis i skulle finde ud af at i havde noget? du har pligt til at oplyse det, så er den ikke meget længere ... følg sundhedsstyrelsens anvisninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 11. Marts, 2020 Den er svært i denne branche. Umiddelbart tænker jeg det er den risiko man løber i disse tider. Synes ikke det er dit ansvar, gæsterne vælger selv risikoen. Hvis det er svært for dig er det rigtige nok bare at lukke bixen indtil det her er overstået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 11. Marts, 2020 Skriver pigen det i sin annonce risikerer hun at ødelægge sin forretning fremover. Så skulle hun skrive til hver enkelt kunde på sms eller mail, det er selvfølgelig også en mulighed at gemme tlf nr eller bede om en mail hvorpå de kan kontaktes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 11. Marts, 2020 pacer skrev, Lige nu: Skriver pigen det i sin annonce risikerer hun at ødelægge sin forretning fremover. Så skulle hun skrive til hver enkelt kunde på sms eller mail, det er selvfølgelig også en mulighed at gemme tlf nr eller bede om en mail hvorpå de kan kontaktes. Det tager x antal uger, så er hun rask igen. Man kontakter ikke kunder i denne branche. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, for 5 minutter siden: du har pligt til at oplyse det, så er den ikke meget længere ... følg sundhedsstyrelsens anvisninger. Men jeg oplyser det jo også ved at skrive det i min annonce:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) Jeg har spekuleret på samme problemstilling. Så vidt jeg forstår, laver Styrelsen for patientsikkerhed en smitteopsporing, hvor de ved at spørge den smittede, prøver at klarlægge hvem man er blevet smittet af, samt hvem man kan have smittet. Hvis den smittede nu er en GP, er kunderne nok ikke ret begejstrede for at GP'en oplyser deres navne. Hvordan håndterer man den problemstilling? Og det kan selvfølgelig også være den anden vej rundt. Redigeret 11. Marts, 2020 af Midtvestagurken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, Lige nu: Det tager x antal uger, så er hun rask igen. Man kontakter ikke kunder i denne branche. Det kan man jo gøre i denne situation, blot man siger det ved bestillingen/besøget. Så selvfølgelig kan man godt gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 11. Marts, 2020 1. hvis du bliver smittet, så kan du oplyse alle der vil besøge dig at du er blevet ramt og det er op til gæsten om han vil besøge dig. Man skriver aldrig som gp til nogen som helst, sæt nu der ruller en sms ind imens manden sidder sammen med konen. 2 Du kan lukke din biks indtil stormen er redet af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Men jeg oplyser det jo også ved at skrive det i min annonce:-) Det er også det rigtige du gør, var det jeg mente, ville jeg også selv gøre Corona er ude af kontrol allerede og alle vil få det før eller senere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 11. Marts, 2020 2cool skrev, for 1 minut siden: 1. hvis du bliver smittet, så kan du oplyse alle der vil besøge dig at du er blevet ramt og det er op til gæsten om han vil besøge dig. Man skriver aldrig som gp til nogen som helst, sæt nu der ruller en sms ind imens manden sidder sammen med konen. 2 Du kan lukke din biks indtil stormen er redet af. Man kan bede om en mail, sådan en er gratis og hurtig at oprette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 2cool skrev, for 2 minutter siden: Du kan lukke din biks indtil stormen er redet af. Jeg forstår godt hvad du mener. Men hvis vi skulle lukke ned hver gang der er sygdomme i omløb vil vi jo aldrig have åben. Hvis det ikke er corona er der noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) pacer skrev, for 12 minutter siden: Det kan man jo gøre i denne situation, blot man siger det ved bestillingen/besøge Hvis man allerede er syg går man jo ikke på arbejde. Redigeret 11. Marts, 2020 af Liv Rettet Hvad til hvis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 1 minut siden: Hvad man allerede er syg går man jo ikke på arbejde. Ok du fatter bjælde af hvad jeg skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 1 minut siden: Hvad man allerede er syg går man jo ikke på arbejde. Det håber jeg da ikke, det ville ikke være specielt sexy " åh lad mig sutte på din dejlige host host piiiii host. To sek jeg skal lige puse næse" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 11. Marts, 2020 Man kan jo have corona uden symptomer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 pacer skrev, for 7 minutter siden: Man kan bede om en mail, sådan en er gratis og hurtig at oprette Det er rigtig. Men stadig nogen mennesker har intet privatliv ved siden af. Så det kan igen være at hans partner får afvide hvad der foregår og det vil jeg ikke være skyld i.:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 Jogge skrev, for 1 minut siden: Man kan jo have corona uden symptomer. Det er rigtig. Og det er jo noget skidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 11. Marts, 2020 pacer skrev, for 5 minutter siden: Ok du fatter bjælde af hvad jeg skriver Det niveau diskuterer jeg ikke på. Ha en god dag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 11. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 18 minutter siden: Men jeg oplyser det jo også ved at skrive det i min annonce:-) Du kan ikke forvente kunderne holder øje med din annonce. Du må aftale med kunden, hvordan I kontakter hinanden ved coronavirus eller anden smitte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 11. Marts, 2020 C50 skrev, for 1 minut siden: Du kan ikke forvente kunderne holder øje med din annonce. Du må aftale med kunden, hvordan I kontakter hinanden ved coronavirus eller anden smitte. Hurra der er én som forstår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 C50 skrev, Lige nu: Du kan ikke forvente kunderne holder øje med din annonce. Du må aftale med kunden, hvordan I kontakter hinanden ved coronavirus eller anden smitte. Det forventer jeg heller ikke. Men jeg gør altid opmærksom på at alle opdateringer vil være i min annonce. Plus hvis jeg fik corona eller andet er det jo også meldt til staten og hvis folk ikke læser min annonce og bare skriver ville jeg selvfølig også sige det der. Men hvis en kunde gerne vil forblive anonym kan jeg ikke rigtig gøre noget ved det:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 11. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden: Det forventer jeg heller ikke. Men jeg gør altid opmærksom på at alle opdateringer vil være i min annonce. Plus hvis jeg fik corona eller andet er det jo også meldt til staten og hvis folk ikke læser min annonce og bare skriver ville jeg selvfølig også sige det der. Men hvis en kunde gerne vil forblive anonym kan jeg ikke rigtig gøre noget ved det:-) Du kan afvise ham. Men det er klart et dilemma. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 pacer skrev, Lige nu: Du kan afvise ham. Men det er klart et dilemma. Ja lige præcis:-) jeg kan godt se din point i det du skriver og det giver også stof til eftertanke:-) tak for dit svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg