Hop til indhold
Guest veraGBPige

Københavns Gangbang

Recommended Posts

temptingman1234 skrev, Lige nu:

har prøvet men kan ikke få lov....mærkeligt.

Ja, dét er ikke så godt. En del nyoprettede brugere har vist haft samme udfordring. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hej Temptingman 1234 :)

Ja, som Asmodeus har sagt, hvis du vil vide mere om mine gangbangs, bliver du nødt til at sende mig en privat besked her om EG.

Jeg tror, da du er en ny bruger, du ikke kan sende private beskeder, men jeg vil sende dig besked, og så skal du være i stand til at svare til mig ;)

Men jeg er bange for, at jeg allerede har haft så stor interesse for min gangbang i uge 12, at både selve begivenheden og ventelisten nu er fuld :(

Jeg planlægger stadig at komme tilbage til København i begyndelsen af april og vil skrive videre her, når jeg ved lidt mere om disse datoer.

Baseret på svaret på martsbegivenheden, tror jeg, at den i april også vil blive booket hurtigt, så hvis du er interesseret i at deltage, er det bedst at fortælle mig det snart. Jeg prioriterer dem, der først kontakter mig (såvel som dem med god feedback og en lang historie på dette forum), så jo tidligere du udtrykker din interesse, desto bedre ;)

Og til alle, der har sendt mig, men ikke hørt tilbage, er jeg ked af, men jeg har haft så mange svar, at det har været svært at finde tid til at svare til alle.

Jeg har nu sendt en e-mail til alle dem, der har pladser, og vil e-maile dem på ventelisten senere i dag. Jeg vil svare til alle andre i de næste par dage, og jeg lover, at alle, der har sendt mig besked, snart får svar :)

Store kys,

Vera xxx

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 1 minut siden:

Hej Temptingman 1234 :)

Ja, som Asmodeus har sagt, hvis du vil vide mere om mine gangbangs, bliver du nødt til at sende mig en privat besked her om EG.

Jeg tror, da du er en ny bruger, du ikke kan sende private beskeder, men jeg vil sende dig besked, og så skal du være i stand til at svare til mig ;)

Men jeg er bange for, at jeg allerede har haft så stor interesse for min gangbang i uge 12, at både selve begivenheden og ventelisten nu er fuld :(

Jeg planlægger stadig at komme tilbage til København i begyndelsen af april og vil skrive videre her, når jeg ved lidt mere om disse datoer.

Baseret på svaret på martsbegivenheden, tror jeg, at den i april også vil blive booket hurtigt, så hvis du er interesseret i at deltage, er det bedst at fortælle mig det snart. Jeg prioriterer dem, der først kontakter mig (såvel som dem med god feedback og en lang historie på dette forum), så jo tidligere du udtrykker din interesse, desto bedre ;)

Og til alle, der har sendt mig, men ikke hørt tilbage, er jeg ked af, men jeg har haft så mange svar, at det har været svært at finde tid til at svare til alle.

Jeg har nu sendt en e-mail til alle dem, der har pladser, og vil e-maile dem på ventelisten senere i dag. Jeg vil svare til alle andre i de næste par dage, og jeg lover, at alle, der har sendt mig besked, snart får svar :)

Store kys,

Vera xxx

Send gerne en besked. Mange GB´s får mange tilmeldinger men rigtigt mange tør ikke når tiden er til det så vil gerne på ventelisten hvis muligt. Jeg tør :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vera kan ikke få lov og skrive til dig . Vil hører om man også kan være heldig og møde dig til privat seance? Eller er det kun til disse GB evwntd?

Hvis det er tilfældet så send mig en besked så vil jeg gerne høre mere om den mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre melde afbud. Synes det er for uansvarligt at deltage og evt hjælpe corona godt på vej hvis vi er uheldige der er en af os der har det. Håber vi finder en anden dag at feste på. 
mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg må desværre melde afbud. Synes det er for uansvarligt at deltage og evt hjælpe corona godt på vej hvis vi er uheldige der er en af os der har det. Håber vi finder en anden dag at feste på. 
mvh Anders 

Enig med Anders. Bør udskydes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HenrikB77 skrev, for 6 timer siden:

Hey - jeg har været til GB med dig før og er meget frisk på at deltage igen...

Kan man evt få privataftale også..?

Prøv lige at tænk dig om. Det nytter jo ikke noget med et gb lige nu :) også selvom pikken er stiv :) fuck jeg gad også godt :) men for pikker/pokker kom nu ind i kampen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Anders2. Nu har jeg lige kommenteret lidt i den tråd du har startet omkring det med at besøge GPere i den her Corona-tid. Jeg kunne vælge at citere mig selv (fordi jeg selv synes det var så klogt dét jeg skrev, men dét ville nok være at gå for vidt :)). MEN jeg synes det er helt i orden, at du har dine holdninger til, hvordan andre mennesker skal leve deres liv. Men som jeg har skrevet, så har jeg også mine holdninger, og jeg synes både du og jeg skal undlade at komme med vores mere eller mindre velmente moralske opstød i alle mulige tråde. Lad os holde snakken om GP-besøg og Corona og ansvarlighed i den tråd du har oprettet med dét emne. OG så lade dem, der ønsker noget andet lade dem have deres tråd for sig selv. Jeg synes ikke hverken du eller jeg besidder de egenskaber der skal til for at kunne lege moralske vogtere, der kan skelne mellem hvad der er godt og hvad der ikke er godt. Dén diskussion må vi have med vores "Gud", når vi står ved himmerigets port. Den tid den glæde. Lige her og nu vil jeg blot i ro og fred anmode om, at folk selv træffer deres valg udfra de kriterier de har for at leve deres eget liv. Jeg kan ikke lide prædikanter, der prædikere for én sandhed som de véd er den rigtige. Jeg er imod sådanne moralske formyndere. Jeg er et selvstændigt individ, der vil have lov til at træffe selvstændige beslutninger så længe de flugter med gældende love og regler. Jeg har ikke set noget sted, at besøg hos GPere er forbudt. Jeg har ikke set noget sted, at deltagelse i et GB er forbudt. Beklager, men jeg går meget ind for individets frie ret til at bestemme over eget liv. Jeg beskytter mig i disse Coronatider helt ekstremt, og derfor er jeg ikke bange for hvem der gør hvad - for jeg holder behørig afstand til alle. 

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 2 minutter siden:

Kære @Anders2. Nu har jeg lige kommenteret lidt i den tråd du har startet omkring det her emne. Jeg kunne vælge at citere mig selv (fordi jeg selv synes det var så klogt dét jeg skrev, men dét ville nok være at gå for vidt :)). MEN jeg synes det er helt i orden, at du har dine holdninger til, hvordan andre mennesker skal leve deres liv. Men som jeg har skrevet, så har jeg også mine holdninger, og jeg synes både du og jeg skal undlade at komme med vores mere eller mindre velmente moralske opstød i alle mulige tråde. Lad os holde snakken om GP-besøg og Corona og ansvarlighed i den tråd du har oprettet med dét emne. OG så lade dem, der ønsker noget andet lade dem have deres tråd for sig selv. Jeg synes ikke hverken du eller jeg besidder de egenskaber der skal til for at kunne lege moralske vogtere, der kan skelne mellem hvad der er godt og hvad der ikke er godt. Dén diskussion må vi have med vores "Gud", når vi står ved himmerigets port. Den tid den glæde. Lige her og nu vil jeg blot i ro og fred anmode om, at folk selv træffer deres valg udfra de kriterier de har for at leve deres eget liv. Jeg kan ikke lide prædikanter, der prædikere for én sandhed som de véd er den rigtige. Jeg er imod sådanne moralske formyndere. Jeg er et selvstændigt individ, der vil have lov til at træffe selvstændige beslutninger så længe de flugter med gældende love og regler. Jeg har ikke set noget sted, at besøg hos GPere er forbudt. Jeg har ikke set noget sted, at deltagelse i et GB er forbudt. Beklager, men jeg går meget ind for individets frie ret til at bestemme over eget liv. Jeg beskytter mig i disse Coronatider helt ekstremt, og derfor er jeg ikke bange for hvem der gør hvad - for jeg holder behørig afstand til alle. 

Det er jo undskyld mit sprog fordi du ikke har fattet en skid af hvad der foregår og hvad det er de forholdsregler regeringen forsøger at indføre forsøger at afhverve. 

det er jo ikke dig eller mig det her handler om !! 
det er de immunsuprimede og de gamle der kommer til at dø unødvendigt hvis vi bare knalder løs nens vores skoler er lukket. der er sgu af og til ting der er vigtigere end pikken :) 

det er faktisk heller ikke noget “jeg synes” det er en virkeligt seriøs opfordring fra staten. For eksempel er alle ikke nødvendige besøg ved fysioterapeuter og kiropraktorerne blevet forbudt. 
hvor hvis det er unge mennesker ? Lige præcist fordi hver borger (om de vil det eller ej) har et ansvar for ikke at bidrage til at vi når de højder vi har i Italien 

https://www.washingtonpost.com/graphics/2020/world/corona-simulator/?itid=hp_hp-banner-low_virus-simulator520pm%3Ahomepage%2Fstory-ans

prøv at tjek den her. Så vil du se hvorfor det bare ikke holder at sige man selv kan gøre som man vil. Det tendencere jo uoverlagt manddrab at handle skødesløst i denne situation. Lige nu hvor vi måske har en chance for at undgår rød zone og dermed unødvendige liv. 
så er det vare ikke ok - hverken at afholde gb, gå til det eller lave et site der opfordre til det. 
længere er den i virkeligtheden ikke 

det her er sgu ikke noget med moralske opstød : det er sgu noget med sund fornuft og noget med st passe på hinanden 

Folk der tager Til et gb lige nu har simpelhen ikke fattet alvoren - og hvis de har så er det sgu ikke dårlig moral at tage til det så er det skingrende vanvid og egoisme i dens værste form. 
det her er sgu større end dig og det du kan lide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 13 minutter siden:

Jeg beskytter mig i disse Coronatider helt ekstremt, og derfor er jeg ikke bange for hvem der gør hvad - for jeg holder behørig afstand til alle. 

Denne sætning viser i mine øjne at du tror det er nok hvad du gør. 
det er det ikke 

det er ligegyldigt om du bliver smittet. Det er dem du smittet du bør tænke på 

og du har heller ikke kontrol over lm du bliver smittet bare fordi du holder afstand - det sænker bare sandsynligheden

men som sagt det er ligegyldigt med dig og mig. Det handler om at undgå italienske tilstanden. Det er dine forældre og bedsteforældre, og de kræftsyge der dør 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Anders2 - du minder mig om Moses Hansen, der kommer vandrende med korset foran stripbaren i Herning i de glade 80ere. Du har fundet en sag du gider bruge dit liv på. TILLYKKE med dét. Din sprogbrug og din bedrevidende argumentation vil jeg undlade at kommentere på. Den tråd du har oprettet om Eroguide og Stop for annoncering synes jeg du skal bruge i stedet for at forpeste denne tråd for et Event. Men jeg er ikke sikker på, at jeg kan trænge igennem med budskabet om, at du ikke har rettigheder til at agere moralens vogter. Jeg stopper her, og bruger min søndag på noget andet. 

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 5 minutter siden:

Kære @Anders2 - du minder mig om Moses Hansen, der kommer vandrende med korset foran stripbaren i Herning i de glade 80ere. Du har fundet en sag du gider bruge dit liv på. TILLYKKE med dét. Din sprogbrug og din bedrevidende argumentation vil jeg undlade at kommentere på. Den tråd du har oprettet om Eroguide og Stop for annoncering synes jeg du skal bruge i stedet for at forpeste denne tråd for et Event. Men jeg er ikke sikker på, at jeg kan trænge igennem med budskabet om ikke at skulle være moralens vogter. Jeg stopper her, og bruger min søndag på noget andet. 

Fint nok jeg minder dig om ddt og fedt du stopper - For nej du kan ikke trænge igennem med din dekadente og lemfældige holdning til om det hele ender galt 

er sikker på du ikke en har gidet at se på om det måske kan være rigtigt at det gør en forskel - bare du ikke selv dør af det

Og mht sprogbrugen: så kalder du mig alt muligt og skiver du ikke bryder dig om dit og dat - alt imens du stimulerer dødsfald (godt nok gemt bag en dundrende uvidenhed og faktaligegyldighed) og forventer det ikke stimulere en vis mængde opråb. I øvrigt undskylder jeg det. Men det er dælme vigtigt folk herinde fatter de hAr et ansvar.  

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste samrøre mellen Corona og dette GB er at hvis noen af os svensker var tilmeldede, så kan vi ikke komme fordi grensen er lukket. Så er der mere plads till er andre, tillykke!:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...