Hop til indhold
Guest veraGBPige

Københavns Gangbang

Recommended Posts

Guest veraGBPige

Hej fyre ;)

Jeg er ikke sikker på, hvad der skete med mit andet indlæg her om et sted for en gangbang i København, men da det er blevet slettet, har jeg været nødt til at starte et nyt :(

En stor tak til alle jer, der svarede med forslag til et sted at gøre dette. Det var meget nyttigt, og den gode nyhed er, at jeg nu har et par muligheder, som jeg kan bruge, og har booket en af dem til min første begivenhed i København :)

Min første Zealand-begivenhed finder sted i uge 12 og vil hovedsagelig være for mænd, jeg allerede har mødt personligt. Men der vil være nogle få ledige steder til rådighed for nogle af jer på Eroguide ;) Så hvis du er interesseret i at deltage, så bare skriv mig en besked her, så kan jeg fortælle dig lidt mere.

Og hvis uge 12 ikke er godt for dig, skal du ikke bekymre dig, da jeg planlægger at vende tilbage i april og lave en anden begivenhed derefter, så der vil være en ny chance for at se mig snart på Sjælland ;)

Kys, og igen tak for din hjælp, du har givet mig til at få dette til at ske :)

Vera xxx

 

3.png

2.png

1.png

4.png

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 3 minutter siden:

Husk nu, du må ikke invitere mere end 1000 :D:D;)

(Pokkers det er så langt væk, lækre! foto)

Desuden skal det jo også helst foregå uden kys, kram og håndtryk.

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
veraGBPige skrev, for 2 timer siden:

Hej fyre ;)

Jeg er ikke sikker på, hvad der skete med mit andet indlæg her om et sted for en gangbang i København, men da det er blevet slettet, har jeg været nødt til at starte et nyt :(

En stor tak til alle jer, der svarede med forslag til et sted at gøre dette. Det var meget nyttigt, og den gode nyhed er, at jeg nu har et par muligheder, som jeg kan bruge, og har booket en af dem til min første begivenhed i København :)

Min første Zealand-begivenhed finder sted i uge 12 og vil hovedsagelig være for mænd, jeg allerede har mødt personligt. Men der vil være nogle få ledige steder til rådighed for nogle af jer på Eroguide ;) Så hvis du er interesseret i at deltage, så bare skriv mig en besked her, så kan jeg fortælle dig lidt mere.

Og hvis uge 12 ikke er godt for dig, skal du ikke bekymre dig, da jeg planlægger at vende tilbage i april og lave en anden begivenhed derefter, så der vil være en ny chance for at se mig snart på Sjælland ;)

Kys, og igen tak for din hjælp, du har givet mig til at få dette til at ske :)

Vera xxx

 

3.png

2.png

1.png

4.png

Du er godt nok en frækkert ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970

Hejsa

 

Jeg er meget interesseret i at deltage. Har lige oprettet min profil men kan ikke sende dig en besked. Når jeg prøver skriver den at jeg kun har lov til at sende 0 beskeder om dagen ?

Vi har tidligere skrevet sammen pr mail omkring steder at afholde GB i København. 

 

Håber at høre fra dig, og også gerne om der er en der ved hvorfor jeg ikke kan sende beskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

I am as well curious of trying this in the future : )!  

Cant wait to hear how this was! : D!!

Good luck ; )!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 24 minutter siden:

I am as well curious of trying this in the future : )!  

Cant wait to hear how this was! : D!!

Good luck ; )!

That would be hot!

I will hopefully be joining @veraGBPige gangbang this time, and i am sure it is going to be a nice time experience for all ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 4 timer siden:

I am as well curious of trying this in the future : )!  

Cant wait to hear how this was! : D!!

Good luck ; )!

Please do

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heldige asener i Kbh. 

Vera er bare dødlækker OG supersød :ph34r:

I der er heldige og kommer med får en uforglemmelig oplevelse ( efter min mening )

Jeg glæder mig til hun arrangerer et næste event i det jyske :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 6 timer siden:

I am as well curious of trying this in the future : )!  

Cant wait to hear how this was! : D!!

Good luck ; )!

Why dont you just join for fun :) i am sure there Will be room for one more :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

åh jeg glæder mig til endeligt at møde dig :) (og alle i andre der skal med :) ) 

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann skrev, den 8.3.2020 at 13:31:

Du er godt nok en frækkert ;-) 

Hej Vera - hvordan kan man kontakte dig for at kunne deltage ? kan ikke finde nogen mail eller lign ?

hvis du ikke vil ud med det her så skriv gerne privat :-)

 

veraGBPige skrev, den 8.3.2020 at 13:34:

Tak ;)

Men jeg er DEFINITIVT en frækkert :twisted:

Vera xxx

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
temptingman1234 skrev, for 7 minutter siden:

hvis du ikke vil ud med det her så skriv gerne privat :-)

Du kunne jo også skrive til Vera med en PB, dét tror jeg du vil have større chance med. Men jeg tror du må belave dig på at blive sat i kø. Dét er jeg vist nok kommet, og jeg er stadig sur over, at jeg er så langsom i optrækket :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 5 minutter siden:

Du kunne jo også skrive til Vera med en PB, dét tror jeg du vil have større chance med. Men jeg tror du må belave dig på at blive sat i kø. Dét er jeg vist nok kommet, og jeg er stadig sur over, at jeg er så langsom i optrækket :) 

har prøvet men kan ikke få lov....mærkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...