Hop til indhold
Borende X

Bagmænd- og inder

Recommended Posts

Guest RunningMann
Trinetease skrev, for 20 minutter siden:

Nu skriver du ‘har haft’? 
Hvor mange år siden er det?

Har stadig realation til dem da det er mine barndomsvenner som jeg voksede op sammen med, er dog selv ikke en del af miljøet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MornFed skrev, for 4 timer siden:

Zag - fatter ikke en hat af dine bevæggrunde og interesse med  tværgående  søgninger i offentlige tilgængelige  registre med hensyn til afluring af ejer - og regnskabsforhold etc. 
Det virker sygeligt og perfid, langt ud grænsen om respekt og diskretion - FØJ

Ingen behov for yderligere besvarelse, har set rigeligt at dit inderste væsen.

Sygeligt og perfid, "set rigeligt af dit inderste væsen"... helt ærligt, rend og hop.

Det er klart mest bekvemt ikke at interessere sig for spørgsmålet om hvem der ejer bordellerne. Men hvis der er andre sygelige og perfide til stede, som er forberedt på en evt. ubekvem sandhed om hvem der ejer dit yndlingsbrodel, så slå ejeren op på boligejer.dk. Og hvis navnet evt. er på en mand du ikke lige genkender, så søg på navnet.

Hint: Min erfaring med øvelsen er, at man støder på personer som jeg ikke ser noget særligt behov for at udvise respekt eller diskretion overfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er en lille smule crazy at gå ud fra at alle danske GP’ere, ikke evner at sætte sig ind i hvor og hvem de lejer sig ind hos. 
Jeg kender ikke til eet eneste rocker ejet bordel. Og ikke for at fornærme nogen herinde, jeg har et meget meget stort netværk og viden om denne her branche.

Det er sandt at de har ejet/ejer bygningen hvor der har været bordeller. Men de steder er jo lukket nu. 
De danske klinikker der er hænger i med tænderne, der er ingen penge at hente på danske piger længere. 

Jeg kan så ikke sige om der er rockere bag udenlandske piger. Så langt rækker min viden ikke. 

Hvis nogen herinde kender til et rocker ejet bordel, så vil jeg da gerne vide hvilket - Det er da rart at vide hvor man ikke skal arbejde. 

Jeg ved heller ikke om jeg ligefrem vil kalde En Mutter for en bagmand - vi betaler en reel leje og ikke procenter. 
De udenlandske piger betaler jo en vis del af deres omsætning som ‘tak’ for hjælpen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er rufferi et retsligt begreb, som kan fortolkes og pådømmes retsligt.

Men hvad enten vi taler om udenlandske, eller vi taler om danske piger, så går det moralske spørgsmål i min optik på, om der er tale om nogen form for åger, tvang og udnyttelse, eller ikke.

Det er der i min verden ikke pr definition tale om, alene ud fra det forhold, at nogle hjælper pigerne med at etablere og organisere deres virksomhed.

Det må de efter min mening gerne tage sig betalt for, vel at mærke efter pigernes eget ønske, og for dem helt frivilligt.

Og så længe de såkaldte bagmænd ikke presser citronen, og tager sig helt urimeligt betalt, udgør de en ofte helt nødvendig funktion for pigerne.

Det kan ikke forarge mig, og hvis man vil forfølge dem, ja så må det jo bero på om man vil ulejlige juraen med det, eller ikke.

Vi kan og vi skal, efter min mening ikke som gæster gå ud fra, pr definition at udenlandske piger bliver udnyttet, og selvfølgelig kan vi i udgangspunktet godt besøge dem.

Myndighederne kan bruge annoncer, omtale og anmeldelser til at fokusere, og de kan finde offentlige adresser og piger den vej, og så får vi håber at de sorterer de rigtige fra i markedet.

Forhåbentlig vægtes det på karakteren af bagmandsvirksomhed, de sager der køres, uden at genere alt for mange af de ordentlige bagmænd/kvinder unødigt.

Alene det forhold at der sælges sex til 1200 kr i timen, vel oftest 1400 kr, har jeg svært ved at se som social dumping, når eller hvis det beror på nogle forretningsmodeller, hvor de simpelthen også har langt lavere udgifter, end mange danske piger har til deres vagter.

2000 kr brutto for en time, er det mest de steder som afkræver store huslejer, og andre vagtudgifter, der har en interesse i at opretholde.

Ikke de danske piger, som er nødt til at tage 2000 kr i timen, fordi at deres egne udgifter er for høje.

Der er simpelthen en for lille kreds af for få udlejere/etc, som skummer fløden på, at pigerne ikke har flere at vælge imellem.

Heldigvis er der gode mutre også, som ikke gør det!

Social dumping er det i lavtløns erhverv, når der underbydes uden overenskomst, og ordnede forhold, til 60 kr + i timen.

Ikke når der er tale om 1400 kr +/- i timen.

Men selvfølgelig er det et problem for danske piger, alene det at de bliver løbet over ende af udenlandske piger.

Men det er jo kommet med åbne grænser og den frie bevægelighed, som vi desværre ikke kan ændre på.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 32 minutter siden:

Det er en lille smule crazy at gå ud fra at alle danske GP’ere, ikke evner at sætte sig ind i hvor og hvem de lejer sig ind hos. 
Jeg kender ikke til eet eneste rocker ejet bordel. Og ikke for at fornærme nogen herinde, jeg har et meget meget stort netværk og viden om denne her branche.

Jeg tror, at der tales forbi hinanden. Jeg mener ikke, at der snakkes rocker ejet bordeller, men alene at bordellerne betaler såkaldte beskyttelsespenge til rockerne. Det drejer sig om de 2 gamle klubber Hells Angels og Bandidos, når vi snakker om de gamle etablerede klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Benjamin skrev, Lige nu:

Jeg tror, at der tales forbi hinanden. Jeg mener ikke, at der snakkes rocker ejet bordeller, men alene at bordellerne betaler såkaldte beskyttelsespenge til rockerne. Det drejer sig om de 2 gamle klubber Hells Angels og Bandidos, når vi snakker om de gamle etablerede klinikker.

Jeg kender ingen som gør det længere. Politiet er heeeeeelt oppe i måsen på dem med den slags. Jeg kender dog til nu lukkede steder som betalte. 
Og i dag tjener Mutrene slet ikke de samme penge på at leje ud som for 10 år siden. De fleste steder har huslejeordninger, netop fordi at pigerne ikke tjener det samme som før. Plus at rigtigt mange har virkeligt svært ved at få ‘solgt’ vagterne. 

Jeg har tidligere arbejdet på (nu lukkede) steder, som betalte beskyttelsespenge. Intet er det samme som dengang. 
Jeg har ikke lyst til at uddybe mere end det, og det tænker jeg er forståeligt nok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 58 minutter siden:

Jeg kender ingen som gør det længere. Politiet er heeeeeelt oppe i måsen på dem med den slags. Jeg kender dog til nu lukkede steder som betalte. 
Og i dag tjener Mutrene slet ikke de samme penge på at leje ud som for 10 år siden. De fleste steder har huslejeordninger, netop fordi at pigerne ikke tjener det samme som før. Plus at rigtigt mange har virkeligt svært ved at få ‘solgt’ vagterne. 

Jeg har tidligere arbejdet på (nu lukkede) steder, som betalte beskyttelsespenge. Intet er det samme som dengang. 
Jeg har ikke lyst til at uddybe mere end det, og det tænker jeg er forståeligt nok. 

Udgift til leje, teledame og annoncering løber hurtigt op i tæt på 2000 kr/vagt, så der skal knaldes en del, inden der er penge til pigen selv. På en sløj vagt går hun hjem med underskud...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
warmgun skrev, for 13 minutter siden:

Udgift til leje, teledame og annoncering løber hurtigt op i tæt på 2000 kr/vagt, så der skal knaldes en del, inden der er penge til pigen selv. På en sløj vagt går hun hjem med underskud...

De udgifter er der ikke i kbh ihvertfald. 
I Jylland skal det nok passe nogle steder - men selv de jyske mutre har skåret ned. Og en del steder kan vi feks vælge teledamen fra. 
OG de allerfleste steder er der som sagt huslejeordninger. Men ærligt - De (Mutrene ) kan jo heller ikke plukke håret af en skaldet. 
Jeg har aldrig arbejdet et sted som tog procenter af hvad jeg var tjent. Udgifterne har svinget meget - Og de helt dyre steder er stort set lukket....på nær et par enkelte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste reelt interessante er vel at se på fordelingen af indtjeningen og fordeling af omkostningerne.  Om man kalder dem bagmænd, udlejer, pimp osv ændre nok ikke på det faktum, at hjælpefunktioner, annoncering, vagt eller lokaleleje koster penge.  

Som i alle andre "erhverv" handler det vel dernæst om, at fordelingen er rimelig eller omkostninger er rimelige.  Med mindre man har insiderviden er det nærmest umuligt at diskutere på et oplyst grundlag.  I denne som i lignende debatter bliver det hurtigt "jeg tror, jeg har hørt om osv".   Er man glad for at købe i bunden af markedet, så tror man at det er ok.  Tilsvarende køber man på de velrenommerede klinikker, så tror man at fordelingen eller omkostninger nødvendigvis må være mere "retfærdige".  Jeg tror det er meget individuelt og sikkert også meget forskelligt fra sted til sted eller fra pige til pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Jeg kender ikke til eet eneste rocker ejet bordel.

Jeg har heller aldrig hverken hørt om eller mærket noget til at nogle af de steder jeg har arbejdet skulle have omgang med den type mennesker.. Og jeg har lige godt arbejdet på mange af de danske steder.. Jeg vil næsten vove og påstår at hvis man ligger din og min erfaring sammen så er alle steder prøvet:P.. 

Men nogen gange så det som om at mænderne herinde mener at vi alle er så blanke og naive at vi bare ikke har opdaget de der mange rockere der styre hele lortet:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 time siden:

Altså jeg smider 400 i weekenden og 300 i hverdagene så hvor du har dit tal fra ved jeg ikke.. Og så der som Trine nævner ordning så man ikke skal smide mere end at man selv kommer hjem med noget.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Altså jeg smider 400 i weekenden og 300 i hverdagene så hvor du har dit tal fra ved jeg ikke.. Og så der som Trine nævner ordning så man ikke skal smide mere end at man selv kommer hjem med noget.. 

Hvordan smider man egentlig 400? Sådan slænger dem på gulvet, eller noget ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har heller aldrig hverken hørt om eller mærket noget til at nogle af de steder jeg har arbejdet skulle have omgang med den type mennesker.. Og jeg har lige godt arbejdet på mange af de danske steder.. Jeg vil næsten vove og påstår at hvis man ligger din og min erfaring sammen så er alle steder prøvet:P.. 

Men nogen gange så det som om at mænderne herinde mener at vi alle er så blanke og naive at vi bare ikke har opdaget de der mange rockere der styre hele lortet:lol:.. 

Jeg håber så inderligt, at dine grinere er udtryk for, at rockeruvæsenet er blevet presset ud af branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

er så blanke og naive

Det tror jeg så ikke. Hvis jeg skulle ansætte en sælger i mit firma, ville piger som dig have meget store chancer for at blive valgt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

hjælpefunktioner

Et rigtigt godt udtryk. Havde de nu været rockerdefinerede, havde du uden tvivl sat ordet i anførselstegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 45 minutter siden:

Et rigtigt godt udtryk. Havde de nu været rockerdefinerede, havde du uden tvivl sat ordet i anførselstegn.

Det ville nok afhænge af hvad vi taler om.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Jeg håber så inderligt, at dine grinere er udtryk for, at rockeruvæsenet er blevet presset ud af branchen.

De er et udtryk for at jeg finder tanken, om mænd der tror at de ved mere om branchen end pigerne I branchen, absurd:rolleyes:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

De er et udtryk for at jeg finder tanken, om mænd der tror at de ved mere om branchen end pigerne I branchen, absurd:rolleyes:.. 

Hvis vi snakker om branchen i dag, har du sikkert helt ret. Men hvor længe har du selv været i branchen?

Mange af os herinde har jo erindringer f.eks. fra perioden 2008-2012, og før EG blev skabt. Hvor tiderne var helt anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, for 4 minutter siden:

Hvis vi snakker om branchen i dag, har du sikkert helt ret. Men hvor længe har du selv været i branchen?

Mange af os herinde har jo erindringer f.eks. fra perioden 2008-2012, og før EG blev skabt. Hvor tiderne var helt anderledes.

Enig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, for 7 minutter siden:

Handler denne tråd ikke netop om branchen i dag? TS tager udgangspunkt i en ny artikel om udenlandske pigers bagmænd. Verden er i konstant forandring, så erfaringer fra 2008 er måske ikke superrelevante for tråden.... Man må gå ud fra, at de piger der er i branchen nu, hver især ved noget om de steder de arbejder og de koncepter de arbejder udfra. Og at Trine, der har et kæmpe netværk, ved noget om hele branchen generelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Handler denne tråd ikke netop om branchen i dag? TS tager udgangspunkt i en ny artikel om udenlandske pigers bagmænd. Verden er i konstant forandring, så erfaringer fra 2008 er måske ikke superrelevante for tråden.... Man må gå ud fra, at de piger der er i branchen nu, hver især ved noget om de steder de arbejder og de koncepter de arbejder udfra. Og at Trine, der har et kæmpe netværk, ved noget om hele branchen generelt.

Men Liv da.... Den her tråd handler - ligesom de fleste andre - om det mænden ved og kvinderne bare lidt sødt kan gætte noget om. Og hvis de ved det som stammer fra 50'erne så er det bare sådan det er, også idag.

Be a woman, smile and agree.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 22 minutter siden:

Jeg tror ikke, at nogen efter debatten tvivler på, at det er korrekt.

Borende X skrev, for 2 timer siden:

Men oplys os gerne om, hvornår klinikkerne blev fritaget for "beskyttelsespenge" @Liv 

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...