Hop til indhold

Min hemmelighed: Kun kvalitetspiger

Featured Replies

Skrevet

Okay. Det er sygt det her. Jeg har været der 3 gange nu. Samme adresse, og forskellige piger hver gang. Jeg tror det er "elite"-piger der bliver fløjet ind og er der en uge ad gangen.

Var der idag igen, hun er der 5 dage mere. De 2 første jeg var os gav fransk og dansk for 500, hende her idag gav kun dansk for de 500. MEN sikke en pige. SUPER lækker krop, super flot og fræk. Hun kysser og napper dig og hele kroppen, og du kan kneppe hende i de 20 minutter uden at skulle hører den der "END NOW HAND". Det er så sygt at det her sted KUN har kvalitetspiger. Jeg ved ikke hvordan de gør det.

Anyway, stedet ligger 5-10 min fra Enghave st. på gåben.

Pigerne der er der er super lækre, og de plejer at være fra Brasilien, Costa Rica, Portugal eller Spanien.

Du kan være sikker på en topnotch levering af alle ydelser, og en super lækker pige. Den eneste grund til at jeg skriver denne anmeldelse er for at skaffe hende her nogle flere kunder. For hun er fanme utrolig dejlig og fræk. Og efter vi var færdige lå vi bare og slappede af, og hun er ikke ude af rummet som andre. Jeg ligger mærke til alle de små ting, og hende her gør bare alt rigtigt.

Minus må være øjenkontaken som kun få piger leverer. Men eller kan jeg kun anbefale det her sted til alle.

tlf er 501442** og kan findes på side6 eller i EB. Det ligger på Flensborggade.

Skrevet

Minus må være øjenkontaken som kun få piger leverer.
For mig vil det helt sikkert være turn off.

Undrer mig lidt over hvorfor det kun er piger/kvinder man kan få øjenkontakt med. Dels er det væsentligt for mig, (den berømte kemi) og dels mener jeg, at det viser, at den, man besøger, er på og nærværende.

Og iøvrigt har jeg ikke indtrykket af, at det kun er få man kan få øjenkontakt med, men måske er det fordi vi besøger forskellige typer piger/kvinder.

Men vi er jo alle ret forskellige, så fint at du har haft et godt besøg og er tilfreds. Sådan skal det bare være.

Mvh

smo

Skrevet

Jeg har også været på Flensborggade 2 gange, det er et lækkert sted. Pigen jeg var sammen med

så fantastisk ud, en lækker lille sag. Det er godt nok omkring 1 mdr siden eller mere. Men med denne

anmeldelse fra elsker_sex, kan jeg kun tilslutte mig koret :)

Skrevet

Det må være hende her, ikk?

http://massage.side6.dk/pamela23

Jep :D Jeg tager derud igen næste gang de skifter piger. Om 5 dage ca. Ikke fordi jeg ikke kunne knalde Pamela igen, men fordi jeg ikke gider spenderer 500 om dagen(selvom jeg har lyst til at gøre det.) Så tager en ny pige hver gang :P

Skrevet

Er billederne ægte - eller er det nogle model-billeder hun har lånt???

Skrevet

Det må være hende her, ikk?

http://massage.side6.dk/pamela23

Hende har jeg haft kig på et stykke tid. Er billederne ægte?

Skrevet

Hende har jeg haft kig på et stykke tid. Er billederne ægte?

Jep de ægte :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.