Hop til indhold

Recommended Posts

Sofie-milf skrev, den 23.8.2021 at 20:36:

Ja det er mig 

og jeg ved god at jeg var rigtig dårlig til at overholde mine tider da jeg gik i gang med det her.

nu da jeg selv har mærket hvordan det er at blive brændt af gang på gang kan jeg love at det ikke sker.

jeg er meget glad for det jeg laver og for de kunder der besøger mig.

jeg nyder at have dig/jer på besøg.

du kan roligt bestille en tid uden at være bange for at jeg aflyser. 
du kan altid skrive til mig hvis du har nogle spørgsmål. 

Vi ses på tirsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vnx skrev, den 6.9.2021 at 19:18:

Ved ikke hvor “rolig” jeg skal være når man forsøger at lave en aftale. Det lykkedes i hvert heller ikke i aften, på trods af du sagde et specifikt tidspunkt hvor du var klar til mig. Og endda hvor jeg var nød til at vente til du var klar. Men fik jeg noget respons? Desværre ikke - først 1 time og 15 min senere, hvor du sagde du lige havde en anden kunde. Med andre ord, en dobbelt booking. 

Jeg skal i hvert fald nok lade vær med at prøve igen, selvom nogen vil påstå 4. gang er lykkens gang.

Nej jeg kunne ikke svare dig da jeg var sammen med en kunde 

og vi havde ikke en aftale, vi snakkede om at mødes 

det har jeg også skrevet til dig 

men du er simpelhen så hurtig til at gå ind og skrive om mig. 
Det kan ikke være rigtigt at jeg skal trampes ned fordi at jeg har en kunde og derfor ikke kan svare dig...,!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie-milf skrev, den 17.9.2021 at 16:42:

Nej jeg kunne ikke svare dig da jeg var sammen med en kunde 

og vi havde ikke en aftale, vi snakkede om at mødes 

det har jeg også skrevet til dig 

men du er simpelhen så hurtig til at gå ind og skrive om mig. 
Det kan ikke være rigtigt at jeg skal trampes ned fordi at jeg har en kunde og derfor ikke kan svare dig...,!!!

Jeg spurgte om et tidspunkt, hvor du svarede at du ikke kunne. Du oplyste et andet tidspunkt, og det godtog jeg og nævnte at jeg nok kom i god tid og derfor skal vente, men at det var okay. Jeg skrev da jeg kørte afsted. 
Da tidspunktet nærmede sig bad jeg om at få adressen, men jeg hørte intet. Jeg parkere centralt i Vejle for at vente på at høre fra dig, men hørte intet. Jeg skrev at jeg seneste gerne ville have svar fra dig til vores aftalte tidspunkt ellers tillod jeg mig at køre videre, men hørte intet. Så jeg kørte videre.
Først 1 time og 15 min efter det aftalte tidspunkt hører jeg fra dig, hvor du undskyldte med at du havde en anden kunde. 

Ved ikke hvordan man ellers skal tolke på at du giver et tidspunkt, hvis ikke det betyder at du er ledig og man derefter bekræfter aftalen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...