Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville ønske jeg kunne skrive noget. Men det eneste jeg kan skrive er, at hun ikke overholder sine aftaler.

Har haft flere KLARE aftaler om tidspunkter som er blevet rykket af hende umiddelbart inden eller direkte aflyst. Ofte svarer hun ikke en gang. Det er uprofessionelt og frustrerende når man har en aftale.

er der andre der har lignende oplevelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har kørt under navnet Sofie-Milf (mener jeg det var) Der skulle ligge en anmeldelse herinde under dét navn.

 

Jeg har haft oplevelser der minder præcis som din. Chancen for at hun aflyser er på ca. 99% desværre. 
 

1. man laver en aftale med hende, tid, sted, det hele..

2. Hun skriver at der er kommet noget i vejen (typisk har hun lige pludselig et møde som trækker ud)

3. Hun tilbyder ny tid samme dag, som så igen kan blive udsat.

 

Den ene person som skulle have mødt hende, siger det var en god oplevese hvilket jo er dejligt for ham. Og hun virker da flink nok over SMS, men lidt uheldigt at have det ry hun lader til at have.. Men i det mindste er hun da konstant.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft 1 god oplevelse med hende ud af 1. Men hun har så åbenbart desværre ændret sig til den kedelige side. 

Lavede en aftale med hende om at skulle besøge hende den 21 kl 15 og havde spurgt nogle dage i forvejen om det var ok og om det kunne lade sig gøre og der var helt fint. 2 timer før aftalen skriver hun så pludselig og siger at nu kan det ikke lade sig gøre alligevel og spørger om jeg ikke kan komme efter arbejde istedet for og det siger jeg så ikke kan lade sig gøre. Og så er det pludselig underligt at jeg ikke kan det eller vil det og tilbyder at jeg kan mobilepaye hende 800 og så kan jeg komme til midnat eller dagen efter. Der bliver så skrevet lidt frem og tilbage og jeg får rykket en aftale sådan at jeg kan se hende efter midnat. Og så gider hun pludsligt ikke efter midnat og vi aftaler næste dag kl 15.

Skriver til hende flere gange i løbet af dagen uden at hører noget eller få besked om at aftalen er aflyst og dukker op på adressen og der er ikke en eneste. Ringer og skriver til hende og ingen svar, så ja se bort fra min tidligere anbefaling, hun er ihvertfald ikke bøvlet værd....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vnx skrev, den 17.5.2021 at 20:10:

https://annoncelight.dk/showad/319002 

Nogen der ved om denne annonce stammer fra den samme kvinde i Vejle, som tidligere er gået under aliasserne: Sofie, Sara G, Sexet Kvinde og Sød Pige? 

Ja det er mig 

og jeg ved god at jeg var rigtig dårlig til at overholde mine tider da jeg gik i gang med det her.

nu da jeg selv har mærket hvordan det er at blive brændt af gang på gang kan jeg love at det ikke sker.

jeg er meget glad for det jeg laver og for de kunder der besøger mig.

jeg nyder at have dig/jer på besøg.

du kan roligt bestille en tid uden at være bange for at jeg aflyser. 
du kan altid skrive til mig hvis du har nogle spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, den 25.4.2020 at 22:07:

Jeg har haft 1 god oplevelse med hende ud af 1. Men hun har så åbenbart desværre ændret sig til den kedelige side. 

Lavede en aftale med hende om at skulle besøge hende den 21 kl 15 og havde spurgt nogle dage i forvejen om det var ok og om det kunne lade sig gøre og der var helt fint. 2 timer før aftalen skriver hun så pludselig og siger at nu kan det ikke lade sig gøre alligevel og spørger om jeg ikke kan komme efter arbejde istedet for og det siger jeg så ikke kan lade sig gøre. Og så er det pludselig underligt at jeg ikke kan det eller vil det og tilbyder at jeg kan mobilepaye hende 800 og så kan jeg komme til midnat eller dagen efter. Der bliver så skrevet lidt frem og tilbage og jeg får rykket en aftale sådan at jeg kan se hende efter midnat. Og så gider hun pludsligt ikke efter midnat og vi aftaler næste dag kl 15.

Skriver til hende flere gange i løbet af dagen uden at hører noget eller få besked om at aftalen er aflyst og dukker op på adressen og der er ikke en eneste. Ringer og skriver til hende og ingen svar, så ja se bort fra min tidligere anbefaling, hun er ihvertfald ikke bøvlet værd....

Jeg vil gerne sige undskyld for den måde jeg har behandlet dig på. 
jeg har lært af mine fejl, undskyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iamthatguy skrev, den 4.3.2020 at 20:30:

Jeg ville ønske jeg kunne skrive noget. Men det eneste jeg kan skrive er, at hun ikke overholder sine aftaler.

Har haft flere KLARE aftaler om tidspunkter som er blevet rykket af hende umiddelbart inden eller direkte aflyst. Ofte svarer hun ikke en gang. Det er uprofessionelt og frustrerende når man har en aftale.

er der andre der har lignende oplevelser?

Jeg vil gerne undskylde 

jeg har lært af mine fejl 

undskyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dopedog skrev, den 4.3.2020 at 22:33:

Hun har kørt under navnet Sofie-Milf (mener jeg det var) Der skulle ligge en anmeldelse herinde under dét navn.

 

Jeg har haft oplevelser der minder præcis som din. Chancen for at hun aflyser er på ca. 99% desværre. 
 

1. man laver en aftale med hende, tid, sted, det hele..

2. Hun skriver at der er kommet noget i vejen (typisk har hun lige pludselig et møde som trækker ud)

3. Hun tilbyder ny tid samme dag, som så igen kan blive udsat.

 

Den ene person som skulle have mødt hende, siger det var en god oplevese hvilket jo er dejligt for ham. Og hun virker da flink nok over SMS, men lidt uheldigt at have det ry hun lader til at have.. Men i det mindste er hun da konstant.

 

Jeg vil selvfølgelig også skriv undskyld til dig, for den måde jeg har behandlet dig på

undskyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie-milf skrev, den 23.8.2021 at 20:36:

Ja det er mig 

og jeg ved god at jeg var rigtig dårlig til at overholde mine tider da jeg gik i gang med det her.

nu da jeg selv har mærket hvordan det er at blive brændt af gang på gang kan jeg love at det ikke sker.

jeg er meget glad for det jeg laver og for de kunder der besøger mig.

jeg nyder at have dig/jer på besøg.

du kan roligt bestille en tid uden at være bange for at jeg aflyser. 
du kan altid skrive til mig hvis du har nogle spørgsmål. 

Ved ikke hvor “rolig” jeg skal være når man forsøger at lave en aftale. Det lykkedes i hvert heller ikke i aften, på trods af du sagde et specifikt tidspunkt hvor du var klar til mig. Og endda hvor jeg var nød til at vente til du var klar. Men fik jeg noget respons? Desværre ikke - først 1 time og 15 min senere, hvor du sagde du lige havde en anden kunde. Med andre ord, en dobbelt booking. 

Jeg skal i hvert fald nok lade vær med at prøve igen, selvom nogen vil påstå 4. gang er lykkens gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smalhans

Kan ikke være mere enig. Har prøvet flere gange, at have lavet en aftale med hende, men når så jeg er fremme ved adressen, så er der totalt tavshed. Ved egentlig ikke hvorfor jeg bliver ved med at prøve. Nok hendes store bryster der lokker... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh
Smalhans skrev, den 10.9.2021 at 22:32:

Ved egentlig ikke hvorfor jeg bliver ved med at prøve. Nok hendes store bryster der lokker... 

Det er nu også svært at modstå sådan et par. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Sofie-milf skrev, den 23.8.2021 at 20:54:

Jeg vil gerne undskylde 

jeg har lært af mine fejl 

undskyld

lyder godt....men hvornår ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Frodige Ida skrev, for 8 timer siden:

 

E4F426EB-C11A-4080-9C05-F82B66ECC989.png

Jeg kan godt grine af denne vits, men er det en anmeldelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 55 minutter siden:

Jeg kan godt grine af denne vits, men er det en anmeldelse ?

Nææææh men bare en useriøs bidrag til de andre useriøse bidrage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Frodige Ida skrev, for 9 timer siden:

 

E4F426EB-C11A-4080-9C05-F82B66ECC989.png

Fedt citat, kan næsten ikke passe bedre end her på Eg, tak for den og lige på men desværre sandt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...