Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der kan sige om hendes vægt oprigtig ligger i den høje ende eller hun er en kvinde med pæne former? Altså ligger vægten på 80kg+ eller under? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden44 skrev, for 5 timer siden:

Nej tak til hvad? :) 

Det er bare for bøvlet og ikke noget ud over det specielle, tror du vil blive skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaninni skrev, for 8 timer siden:

Ved nogen om hun stadig er aktiv? 
Hvad land kommer hun fra?

Hun er ihvertfald stadig på sd men om hun er aktiv ved jeg ikke. Hun har ikke fortalt hvad land hun er fra, kun at hun er araber. 
 

mødte hende 2 gange indenfor en uge for ikke så længe siden og der var hun frisk på det meste. Anal, bj uden gummi og slugte det hele. Anden gang måtte jeg komme hende på missen og ikke oppe i hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manden44 

Hvor mødte du hende henne af? Har du et billede af hende, eller vil du kunne bekræfte om jeg har fundet den rigtige hvis jeg har et billede af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden44 skrev, for 13 timer siden:

Hun er ihvertfald stadig på sd men om hun er aktiv ved jeg ikke. Hun har ikke fortalt hvad land hun er fra, kun at hun er araber. 
 

mødte hende 2 gange indenfor en uge for ikke så længe siden og der var hun frisk på det meste. Anal, bj uden gummi og slugte det hele. Anden gang måtte jeg komme hende på missen og ikke oppe i hende. 

Måtte du komme i hende første gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaninni skrev, den 26.11.2022 at 10:36:

Jeg kan ikke finde hende. Er profilen slettet igen?

Ja åbenbart, linket virkede i går, men ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...