Hop til indhold

Recommended Posts

Guest mariohorsens

Hejsa :) er der en måde at få fat i hende på? Har ikke sugardaters profil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet lidt med hende. Hun synes dog min profil virkede fake!?! :huh:

Havde hun bare indvilliget i at mødes, skulle hun snart mærke at der intet som helst fake er ved mig! ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
DejligM skrev, den 17.4.2020 at 06:37:

Havde et møde med hende på hotel og hun var sød, naturlig og fræk i sengen.

Der er intet fake over hende.

Ligger hun i den dyre ende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde booked hende til overnatning i går med flere gange sex, samt morgensex til at sige på gensyn på.

havde glædet mig vanvittigt da hendes mellemøstlige udseende og de få halv afklædte billeder på sd virkelig fristede.

 

hun var nem at tale med, hendes vægt var dog i den høje ende og de ekstra kilo hør ikke noget godt for mig.

kneppede i en times tid og hun begyndte at blive øm, så afslutningen foregik med munden som helt klart var godkendt, men ikke i særklasse.

da jeg fornemmede at ømheden ikke ville fortage sig handlede vi begge hurtigt en ny pris på plads og hun tog afsted igen.

gentagelses fare er rimelig, men kræver at der bliver holdt hvad man tilbyder.

god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er hendes profil nede? linket virker ikke.

kan det passe at der ikke er mange profiler, hvis man ikke er betaler? 

altså kommer der flere op hvis man betaler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs
Midtby skrev, den 6.11.2020 at 19:46:

Havde booked hende til overnatning i går med flere gange sex, samt morgensex til at sige på gensyn på.

havde glædet mig vanvittigt da hendes mellemøstlige udseende og de få halv afklædte billeder på sd virkelig fristede.

 

hun var nem at tale med, hendes vægt var dog i den høje ende og de ekstra kilo hør ikke noget godt for mig.

kneppede i en times tid og hun begyndte at blive øm, så afslutningen foregik med munden som helt klart var godkendt, men ikke i særklasse.

da jeg fornemmede at ømheden ikke ville fortage sig handlede vi begge hurtigt en ny pris på plads og hun tog afsted igen.

gentagelses fare er rimelig, men kræver at der bliver holdt hvad man tilbyder.

god weekend 

Hej Midtby

Jeg kan se du skriver at Zarsh er lidt større end du regnede med. Jeg kan godt se på hendes billeder at hun har lidt på sidebenene, og billederne er fine for mig. Men vurdere du at hun er meget større end billederne viser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs
Brundane skrev, for 8 timer siden:

Pigen vil ikke sutter mig uden gummi.

 

Havde i aftalt blow uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs

Nu har jeg så haft et møde med Zarah, og jeg er fuldt ud tilfreds...  Vi har jo forskellig smag, og nej hun er ikke en streg i luften, og i min optik er hun er nemlig LÆKKER...

Vi havde mange udfordringer under forsøget på at få en aftale i stand, men Zarah lagde sig i selen og fik det hele til at gå op..

Uden at gå i detaljer med sex'en så kan jeg roligt sige at jeg havde en dejlig stund.  Men det handler også mange gange om at få ordenligt forventningsafstemt inden mødet.                         Der var ingen kiggen på klokken, vi fik et lille glas eller 2, dejlig afslappende snak, dejlig oplevelse så jeg er helt klar på en ommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs skrev, den 5.2.2021 at 20:55:

Uden at gå i detaljer med sex'en så kan jeg roligt sige at jeg havde en dejlig stund.  Men det handler også mange gange om at få ordenligt forventningsafstemt inden mødet.                         Der var ingen kiggen på klokken, vi fik et lille glas eller 2, dejlig afslappende snak, dejlig oplevelse så jeg er helt klar på en ommer.

Passer meget godt, tiden forsvandt bare pludseligt, billederne passer ikke helt længere, men sød kvinde og en god hyggelig aften/nat, vi kom begge, mere kan man vist ikke forlange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...