TTTTT 0 Skrevet 7. September, 2022 Brundane skrev, den 1.9.2021 at 02:33: Noget prøvet analt med hende? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viggo79 3 Skrevet 15. September, 2022 Nej tak og bare nej tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden44 3 Skrevet 18. Oktober, 2022 Viggo79 skrev, den 15.9.2022 at 22:50: Nej tak og bare nej tak Nej tak til hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden44 3 Skrevet 18. Oktober, 2022 Nogen der kan sige om hendes vægt oprigtig ligger i den høje ende eller hun er en kvinde med pæne former? Altså ligger vægten på 80kg+ eller under? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viggo79 3 Skrevet 18. Oktober, 2022 Manden44 skrev, for 5 timer siden: Nej tak til hvad? Det er bare for bøvlet og ikke noget ud over det specielle, tror du vil blive skuffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden44 3 Skrevet 18. Oktober, 2022 Viggo79 skrev, for 3 timer siden: Det er bare for bøvlet og ikke noget ud over det specielle, tror du vil blive skuffet. Kan du uddybe? Evt i pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brundane 34 Skrevet 1. November, 2022 Har noget prøvet analt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaninni 0 Skrevet 21. November, 2022 Ved nogen om hun stadig er aktiv? Hvad land kommer hun fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden44 3 Skrevet 21. November, 2022 Kaninni skrev, for 8 timer siden: Ved nogen om hun stadig er aktiv? Hvad land kommer hun fra? Hun er ihvertfald stadig på sd men om hun er aktiv ved jeg ikke. Hun har ikke fortalt hvad land hun er fra, kun at hun er araber. mødte hende 2 gange indenfor en uge for ikke så længe siden og der var hun frisk på det meste. Anal, bj uden gummi og slugte det hele. Anden gang måtte jeg komme hende på missen og ikke oppe i hende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaninni 0 Skrevet 21. November, 2022 Manden44 Hvor mødte du hende henne af? Har du et billede af hende, eller vil du kunne bekræfte om jeg har fundet den rigtige hvis jeg har et billede af hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 149 Skrevet 22. November, 2022 Manden44 skrev, for 13 timer siden: Hun er ihvertfald stadig på sd men om hun er aktiv ved jeg ikke. Hun har ikke fortalt hvad land hun er fra, kun at hun er araber. mødte hende 2 gange indenfor en uge for ikke så længe siden og der var hun frisk på det meste. Anal, bj uden gummi og slugte det hele. Anden gang måtte jeg komme hende på missen og ikke oppe i hende. Måtte du komme i hende første gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 26. November, 2022 7100Vejle skrev, den 16.10.2021 at 15:24: Tak! Har fundet hende nu, hun hedder Zarah. Med punktum til sidst, er 25 og fra Vejle Hun har profilen Zaarah nu og er på magisk vis blevet 2 år yngre (23) https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-GDOpon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaninni 0 Skrevet 26. November, 2022 Jeg kan ikke finde hende. Er profilen slettet igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 27. November, 2022 Kaninni skrev, den 26.11.2022 at 10:36: Jeg kan ikke finde hende. Er profilen slettet igen? Ja åbenbart, linket virkede i går, men ikke længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugarbabe elsker 10 Skrevet 27. November, 2022 https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-GDOpon så hun er der stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaninni 0 Skrevet 12. Januar, 2023 (edited) Redigeret 12. Januar, 2023 af Kaninni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 28. August, 2023 Nogen der har mødtes med hende for nyligt og kan fortælle lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 9. September, 2023 Tror hun har to profiler. Billederne kunne godt ligne den samme person og de er næsten altid begge aktive på sd samtidig, lige ved siden af hinanden. https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-GDOpon https://sugardaters.com/da/profile/YvzY7EpOow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg