Hop til indhold
Guest Nemtøs

Mænd med små nosser

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  har  helt  på  egen  hånd  opdaget  en  faretruende  virus. Virussen giver  mænd  meget  små  nærmest  usynlige  nosser  som  tilsyneladende lukker  for  blodtilførslen til  hjernen.  De virus ramte  mænd  laver  aftaler  for dernæst  at  forsvinde  ud  i  den  blå  luft  og  det  ses  også  at  de  får  slettet  deres  profil  herinde, andre  tror  i deres  febervildelse  at  de  kan  få  gratis  sex  i et  forum som  dette. 

Heldigvis er  der  allerede  fundet  en  effektiv behandling  som  består  af  lidt  simpel pli og  god  opførsel. 

Sæt  i gang  i mænd  som  er  ramt  af  denne  nye ubehagelige  virus, sygdommen  kan  helbredes  :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

Jeg  har  helt  på  egen  hånd  opdaget  en  faretruende  virus. Virussen giver  mænd  meget  små  nærmest  usynlige  nosser  som  tilsyneladende lukker  for  blodtilførslen til  hjernen.  De virus ramte  mænd  laver  aftaler  for dernæst  at  forsvinde  ud  i  den  blå  luft  og  det  ses  også  at  de  får  slettet  deres  profil  herinde, andre  tror  i deres  febervildelse  at  de  kan  få  gratis  sex  i et  forum som  dette. 

Heldigvis er  der  allerede  fundet  en  effektiv behandling  som  består  af  lidt  simpel pli og  god  opførsel. 

Sæt  i gang  i mænd  som  er  ramt  af  denne  nye ubehagelige  virus, sygdommen  kan  helbredes  :-) :-)

Kære Nemtøs:)

- - -  nu kan jeg altså ikke lade være :       - er det på recept fra lægen ???:P

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nye tider skrev, for 1 minut siden:

Kære Nemtøs:)

- - -  nu kan jeg altså ikke lade være :       - er det på recept fra lægen ???:P

Mange hilsner

Nye tider

Fåes  i håndkøb  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Tror gerne i piger kan skrive bøger om mænds opførsel i forbindelse med besøg hos jer, eller jeres besøg hos dem. 

At skrive sammen her privat, er jo ikke ensbetydende med gratis sex. Nogle mænd er idioter og spiller lidt Karl Smart og røvslikker i håb om lidt fjas, tragisk! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

- -  nå så det gør det:P

- - ja meget kan også klares i håndvending med hånden:P  -  efterhånden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
jalokin71 skrev, for 5 timer siden:

Hvad er der nu galt med små nosser :D

Små  nosser  klasker  ikke  mod  klitoris i doggystyle  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

God opførsel og pli fåes i dåbsgave.:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må konstatere at det ikke er en virus, det er en folke edepemi som desværre er kommet for at blive. Jeg har erfaret at der sidder en masse fyre som synes det er hylende morsomt og skrive frækt til GP´ere og på den måde få rejsning på og sidde og knuppe pik indtil de bliver våd i deres bukser.

Hvordan ved jeg det når jeg ikke er GP´ere?

Jo ser du

Efter et par dage og sidde med min faste GP´s tlf i hånden og booke møder på hendes vej, så bliver man både erfaren og mere klar over at disse fyre dukker oftere op.

Jeg krummer tæer hver gang et fjols dukker op og spørger om de mest underlige ting som hun slet ikke tilbyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Emnet kalder vist på en gammel skrøne:

Ved I hvorfor det er sådan til at en mand  han snorker?
Det er jo fordi nosserne glider ned for røvhullet og lukker af for luften...:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årh så giver det hele mening:o

Det må være en vild febervildelse når beskeder som: Har hørt fra min ven at du gør det gratis- tikker ind......

Tak for oplysningen- nu vil jeg henvise dem til lægen fremover :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Restauranter oplever at mange der har reserveret bord ikke dukker op. Frisører gør det samme. Mænd der går til prostituerede oplever ofte en dårlig service. Prostituerede oplever nogle gange dårlige kunder, og reservationer der ikke dukker op. Det er en del af det at drive forretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 4 timer siden:

Det må være en vild febervildelse når beskeder som: Har hørt fra min ven at du gør det gratis- tikker ind......

Undskyld og ikke for at afspore @Nemtøs tråd, men der er vel ingen der er så dumme så de skriver at de har hørt det er gratis:-o 

alting koster og sådan er det, og i serviceverden er det da ikke til diskussion,

men okay vil prøve nede ved mekanikeren næste gang bilen skal til service, og sige jeg har hørt i gør det gratis :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

I ved godt at mænd

Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Små  nosser  klasker  ikke  mod  klitoris i doggystyle  :-)

Hvad så med små nosser - bare de er i lange sække, så de kan nå?
Det kan også godt være at det bare er fordi der er så koldt, da det hele har det med at krympe "der ned" i kulden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 16 timer siden:

Nosser er ligesom bryster, nogle er større end andre. 

Måske corona virussen har forgrenet sig ned i testiklerne hos nogle af mine "brødre". :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hapsen skrev, for 4 timer siden:

Undskyld og ikke for at afspore @Nemtøs tråd, men der er vel ingen der er så dumme så de skriver at de har hørt det er gratis:-o 

alting koster og sådan er det, og i serviceverden er det da ikke til diskussion,

men okay vil prøve nede ved mekanikeren næste gang bilen skal til service, og sige jeg har hørt i gør det gratis :D

Jo sådan en besked tikkede ind forleden...Kunne nu kun grine og det gjorde jeg også i form af grine smileys og sendte..hørte sjovt nok ikke mere:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Frodige Misser skrev, for 8 timer siden:

Gratis :geek: hvor kan du besøges?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 2.3.2020 at 23:02:

Nu skal man jo ikke tro på alt, men jeg synes jeg har læst, at hvis GP vejer over 70 kg. Så giver hun %??

Del dette indlæg

Link til indlæg
spritsaillateen skrev, den 3.3.2020 at 10:32:

Restauranter oplever at mange der har reserveret bord ikke dukker op. Frisører gør det samme. Mænd der går til prostituerede oplever ofte en dårlig service. Prostituerede oplever nogle gange dårlige kunder, og reservationer der ikke dukker op. Det er en del af det at drive forretning.

Klart, det er den del af at drive en forretning og hvad der hører til. Men man har i det mindste lidt pli og god opførsel at benytte. Hvis man kender til den ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Virussen  har  udviklet  sig  i det  sidste  stykke  tid

Jøsses  da  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Virussen  har  udviklet  sig  i det  sidste  stykke  tid

Jøsses  da  

Sørgeligt :(  Som med anden beslægtet alvorlig virus må der ske hurtig inddæmpning !

Kan der mon teknisk indføres en elektronisk ben- og nosselås for de vildfarende ?

1Udklip.thumb.PNG.1b1a0a18a0ae3ea1f6653ac9bb2a7952.PNG

Redigeret af MornFed

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...