Guest Nemtøs Skrevet 2. Marts, 2020 Jeg har helt på egen hånd opdaget en faretruende virus. Virussen giver mænd meget små nærmest usynlige nosser som tilsyneladende lukker for blodtilførslen til hjernen. De virus ramte mænd laver aftaler for dernæst at forsvinde ud i den blå luft og det ses også at de får slettet deres profil herinde, andre tror i deres febervildelse at de kan få gratis sex i et forum som dette. Heldigvis er der allerede fundet en effektiv behandling som består af lidt simpel pli og god opførsel. Sæt i gang i mænd som er ramt af denne nye ubehagelige virus, sygdommen kan helbredes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 2. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 44 minutter siden: Jeg har helt på egen hånd opdaget en faretruende virus. Virussen giver mænd meget små nærmest usynlige nosser som tilsyneladende lukker for blodtilførslen til hjernen. De virus ramte mænd laver aftaler for dernæst at forsvinde ud i den blå luft og det ses også at de får slettet deres profil herinde, andre tror i deres febervildelse at de kan få gratis sex i et forum som dette. Heldigvis er der allerede fundet en effektiv behandling som består af lidt simpel pli og god opførsel. Sæt i gang i mænd som er ramt af denne nye ubehagelige virus, sygdommen kan helbredes Kære Nemtøs - - - nu kan jeg altså ikke lade være : - er det på recept fra lægen ??? Mange hilsner Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Marts, 2020 Nye tider skrev, for 1 minut siden: Kære Nemtøs - - - nu kan jeg altså ikke lade være : - er det på recept fra lægen ??? Mange hilsner Nye tider Fåes i håndkøb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. Marts, 2020 Tror gerne i piger kan skrive bøger om mænds opførsel i forbindelse med besøg hos jer, eller jeres besøg hos dem. At skrive sammen her privat, er jo ikke ensbetydende med gratis sex. Nogle mænd er idioter og spiller lidt Karl Smart og røvslikker i håb om lidt fjas, tragisk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 2. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Fåes i håndkøb - - nå så det gør det - - ja meget kan også klares i håndvending med hånden - efterhånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 2. Marts, 2020 Hvad er der nu galt med små nosser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 2. Marts, 2020 Elsker dit opslag!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 2. Marts, 2020 @Nemtøs kram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2020 jalokin71 skrev, for 5 timer siden: Hvad er der nu galt med små nosser Små nosser klasker ikke mod klitoris i doggystyle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 3. Marts, 2020 Jeg køber pigens selskab - så er sexen gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 3. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Fåes i håndkøb God opførsel og pli fåes i dåbsgave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 3. Marts, 2020 Jeg må konstatere at det ikke er en virus, det er en folke edepemi som desværre er kommet for at blive. Jeg har erfaret at der sidder en masse fyre som synes det er hylende morsomt og skrive frækt til GP´ere og på den måde få rejsning på og sidde og knuppe pik indtil de bliver våd i deres bukser. Hvordan ved jeg det når jeg ikke er GP´ere? Jo ser du Efter et par dage og sidde med min faste GP´s tlf i hånden og booke møder på hendes vej, så bliver man både erfaren og mere klar over at disse fyre dukker oftere op. Jeg krummer tæer hver gang et fjols dukker op og spørger om de mest underlige ting som hun slet ikke tilbyder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 3. Marts, 2020 Emnet kalder vist på en gammel skrøne: Ved I hvorfor det er sådan til at en mand han snorker? Det er jo fordi nosserne glider ned for røvhullet og lukker af for luften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 3. Marts, 2020 Årh så giver det hele mening Det må være en vild febervildelse når beskeder som: Har hørt fra min ven at du gør det gratis- tikker ind...... Tak for oplysningen- nu vil jeg henvise dem til lægen fremover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 150 Skrevet 3. Marts, 2020 Restauranter oplever at mange der har reserveret bord ikke dukker op. Frisører gør det samme. Mænd der går til prostituerede oplever ofte en dårlig service. Prostituerede oplever nogle gange dårlige kunder, og reservationer der ikke dukker op. Det er en del af det at drive forretning. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 3. Marts, 2020 Frodige Misser skrev, for 4 timer siden: Årh så giver det hele mening Det må være en vild febervildelse når beskeder som: Har hørt fra min ven at du gør det gratis- tikker ind...... Tak for oplysningen- nu vil jeg henvise dem til lægen fremover Undskyld og ikke for at afspore @Nemtøs tråd, men der er vel ingen der er så dumme så de skriver at de har hørt det er gratis alting koster og sådan er det, og i serviceverden er det da ikke til diskussion, men okay vil prøve nede ved mekanikeren næste gang bilen skal til service, og sige jeg har hørt i gør det gratis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. Marts, 2020 I ved godt at mænd Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Små nosser klasker ikke mod klitoris i doggystyle Hvad så med små nosser - bare de er i lange sække, så de kan nå? Det kan også godt være at det bare er fordi der er så koldt, da det hele har det med at krympe "der ned" i kulden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 3. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 16 timer siden: Jeg har helt på egen hånd opdaget en faretruende virus. Virussen giver mænd meget små nærmest usynlige nosser som tilsyneladende lukker for blodtilførslen til hjernen. De virus ramte mænd laver aftaler for dernæst at forsvinde ud i den blå luft og det ses også at de får slettet deres profil herinde, andre tror i deres febervildelse at de kan få gratis sex i et forum som dette. Heldigvis er der allerede fundet en effektiv behandling som består af lidt simpel pli og god opførsel. Sæt i gang i mænd som er ramt af denne nye ubehagelige virus, sygdommen kan helbredes Nosser er ligesom bryster, nogle er større end andre. Måske corona virussen har forgrenet sig ned i testiklerne hos nogle af mine "brødre". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 3. Marts, 2020 Hapsen skrev, for 4 timer siden: Undskyld og ikke for at afspore @Nemtøs tråd, men der er vel ingen der er så dumme så de skriver at de har hørt det er gratis alting koster og sådan er det, og i serviceverden er det da ikke til diskussion, men okay vil prøve nede ved mekanikeren næste gang bilen skal til service, og sige jeg har hørt i gør det gratis Jo sådan en besked tikkede ind forleden...Kunne nu kun grine og det gjorde jeg også i form af grine smileys og sendte..hørte sjovt nok ikke mere 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 3. Marts, 2020 Frodige Misser skrev, for 8 timer siden: Årh så giver det hele mening Det må være en vild febervildelse når beskeder som: Har hørt fra min ven at du gør det gratis- tikker ind...... Tak for oplysningen- nu vil jeg henvise dem til lægen fremover Gratis hvor kan du besøges? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnnybg 36 Skrevet 4. Marts, 2020 Nemtøs skrev, den 2.3.2020 at 23:02: Jeg har helt på egen hånd opdaget en faretruende virus. Virussen giver mænd meget små nærmest usynlige nosser som tilsyneladende lukker for blodtilførslen til hjernen. De virus ramte mænd laver aftaler for dernæst at forsvinde ud i den blå luft og det ses også at de får slettet deres profil herinde, andre tror i deres febervildelse at de kan få gratis sex i et forum som dette. Heldigvis er der allerede fundet en effektiv behandling som består af lidt simpel pli og god opførsel. Sæt i gang i mænd som er ramt af denne nye ubehagelige virus, sygdommen kan helbredes Nu skal man jo ikke tro på alt, men jeg synes jeg har læst, at hvis GP vejer over 70 kg. Så giver hun %?? 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 spritsaillateen skrev, den 3.3.2020 at 10:32: Restauranter oplever at mange der har reserveret bord ikke dukker op. Frisører gør det samme. Mænd der går til prostituerede oplever ofte en dårlig service. Prostituerede oplever nogle gange dårlige kunder, og reservationer der ikke dukker op. Det er en del af det at drive forretning. Klart, det er den del af at drive en forretning og hvad der hører til. Men man har i det mindste lidt pli og god opførsel at benytte. Hvis man kender til den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Marts, 2020 Virussen har udviklet sig i det sidste stykke tid Jøsses da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 13. Marts, 2020 Jeg har hørt at sex med en GP gør at man bliver imun over for Corona virus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 13. Marts, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 1 time siden: Virussen har udviklet sig i det sidste stykke tid Jøsses da Sørgeligt Som med anden beslægtet alvorlig virus må der ske hurtig inddæmpning ! Kan der mon teknisk indføres en elektronisk ben- og nosselås for de vildfarende ? Redigeret 13. Marts, 2020 af MornFed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg