Guest Sandra_d Skrevet 24. Februar, 2020 Fordi der var såååå mange af jer som brokkede jer over at i ikke kunne deltage sidst, så har jeg lige stablet et impulsivt GB sammen til jer! Det er allerede på fredag d. 28 fra 10-12 i Århus C! Læs annoncen her: https://annoncelight.dk/showad/276488 Knuuuus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 24. Februar, 2020 2500 for et GB???? et GB jeg var til kostede det kun 500 hvorfor den høje pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 24. Februar, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 28 minutter siden: 2500 for et GB???? et GB jeg var til kostede det kun 500 hvorfor den høje pris Fordi det er den pris hun vil have. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 24. Februar, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 39 minutter siden: 2500 for et GB???? et GB jeg var til kostede det kun 500 hvorfor den høje pris Der står Citat Arrangementet finder sted i århus C d. 28 februar fra 10-12 Prisen for hele arrangementet er 2.000 kr. Det er inklusiv sex uden gummi, slug, etc. anal er et tilkøb for 500 kr. Det betyder vel at det koster kr. 2.000 for at deltage i 2 timer Hvis hun skal have den i røveren også så må du smide 500 ekstra. Det er vel fair nok. Hvad kan man få for kr. 500 ? Så der er næppe tale om samme slags GP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 25. Februar, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 7 timer siden: 2500 for et GB???? et GB jeg var til kostede det kun 500 hvorfor den høje pris gir dig fuldstændigt ret, 2000 kr for et gb, er absurd, der er tit gangbang i diverse swingerklubber, som iøvrigt er pisse frækt og koster nada. men der er sikkert nogle som vil smide det beløb, for en udløsning el 2 . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 25. Februar, 2020 Er der overhovedet ingen som vil skrive om et af Sandra's tidligere GBs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 25. Februar, 2020 Holder du evt et gb hvor det er med gummi under sex? I københavn ? Så vil jeg glæde mig til at være med. 2000 er helt fint med mig for et par sjove timer. Men jeg er bare ikke til det der med at kører rundt i andre mænds sæd :)) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Februar, 2020 Nu ser Sandra jo ud til at være en lækker steg, tager du til gangbang i en swingerclub, møder du måske ikke en lækker slank pige som Sandra, men en 80-90 kg trunte. Nu er jeg ikke selv personlig til gangbang, vil hellere nyde pigen alene. Men skulle jeg til gangbang, så vil jeg hellere betale prisen for kvalitet end at give 500kr for en tung trunte. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 25. Februar, 2020 klinikfuckers skrev, for 18 minutter siden: Nu ser Sandra jo ud til at være en lækker steg, tager du til gangbang i en swingerclub, møder du måske ikke en lækker slank pige som Sandra, men en 80-90 kg trunte. Nu er jeg ikke selv personlig til gangbang, vil hellere nyde pigen alene. Men skulle jeg til gangbang, så vil jeg hellere betale prisen for kvalitet end at give 500kr for en tung trunte. Nu er der jo også rigtig mange lækre slanke piger i klubberne. Også til GB. Jeg har deltaget, så snakker af erfaring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 25. Februar, 2020 Hej det kan jo være tilfældigt, men så er der faktisk 2 gangbangs samtidig i Aarhus på fredag. Sandra og Freja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 25. Februar, 2020 weber skrev, for 4 timer siden: Nu er der jo også rigtig mange lækre slanke piger i klubberne. Også til GB. Jeg har deltaget, så snakker af erfaring. Hvilke klubber? . Er nysgerrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 25. Februar, 2020 Lille-mig skrev, 1 time siden: Hvilke klubber? . Er nysgerrig Har deltaget i bl.a Joys. Men også i klubberne i København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra_d Skrevet 25. Februar, 2020 (edited) BlackMagic2020 skrev, for 19 timer siden: 2500 for et GB???? et GB jeg var til kostede det kun 500 hvorfor den høje pris BlackMagic2020 skrev, for 19 timer siden: 2500 for et GB???? et GB jeg var til kostede det kun 500 hvorfor den høje pris Redigeret 25. Februar, 2020 af Sandra_d Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra_d Skrevet 25. Februar, 2020 Hejsa i tossede mænd! Jeg er sjælendt herinde, men er glad for at se at i kan holde debatten i gang! Mine priser er faste og ikke til diskussion. Efter 4 år i gamet, ved jeg hvad jeg kan forlange, og mine mænd ved hvad jeg levere! Jeg har selv prøvet at være i klub for sjov en dag! Jeg var ret omsværmet, da mændende trænge til noget andet end en fuldvoksen “mamma”.... Haha. Der er jo ingen garanti for sex i en klub. Men der er dælme garanti for at i kører trætte før mig! Selv med et skiftehold på 8-10 stykker. Så hvis i vil have garanti for noget ungt, stramt og sexet så kan i deltage i mine arrangementer! Ellers må i fortsætte jeres hygge debat. Håber at se nogle af jer! (Ps. Skriv på mail i stedet, det er meget bedre. Der er hurtig svar!) Knuus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 25. Februar, 2020 weber skrev, for 2 timer siden: Har deltaget i bl.a Joys. Men også i klubberne i København. Men ikke noget i Østjylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 25. Februar, 2020 Lille-mig skrev, for 14 minutter siden: Men ikke noget i Østjylland? Joys. Det er Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Februar, 2020 Hvorfor behovet for at kalde andre tunge trunter og fuldvoksen mama. Smag og lyster er forskellige - men ingen grund til at være nedladende overfor andre. Håber I får et godt arrangement Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Februar, 2020 (edited) klinikfuckers skrev, for 10 timer siden: Nu ser Sandra jo ud til at være en lækker steg, tager du til gangbang i en swingerclub, møder du måske ikke en lækker slank pige som Sandra, men en 80-90 kg trunte. Nu er jeg ikke selv personlig til gangbang, vil hellere nyde pigen alene. Men skulle jeg til gangbang, så vil jeg hellere betale prisen for kvalitet end at give 500kr for en tung trunte. Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Hvorfor behovet for at kalde andre tunge trunter og fuldvoksen mama. Smag og lyster er forskellige - men ingen grund til at være nedladende overfor andre. Håber I får et godt arrangement Hvorfor har du behov for at føle dig som offer hvergang nogle har andre meninger end dig? Jeg har haft blokeret dig, og sikke en ro jeg har haft. Tænker du lige bliver blokeret igen. Redigeret 25. Februar, 2020 af klinikfuckers 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Februar, 2020 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Hvorfor behovet for at kalde andre tunge trunter og fuldvoksen mama. Smag og lyster er forskellige - men ingen grund til at være nedladende overfor andre. Håber I får et godt arrangement Og til din orientering, sp er en trunte i Nordjylland ikke en dårlig person. Jøsses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Februar, 2020 Sandra_d skrev, for 1 time siden: Hejsa i tossede mænd! Jeg er sjælendt herinde, men er glad for at se at i kan holde debatten i gang! Mine priser er faste og ikke til diskussion. Efter 4 år i gamet, ved jeg hvad jeg kan forlange, og mine mænd ved hvad jeg levere! Jeg har selv prøvet at være i klub for sjov en dag! Jeg var ret omsværmet, da mændende trænge til noget andet end en fuldvoksen “mamma”.... Haha. Der er jo ingen garanti for sex i en klub. Men der er dælme garanti for at i kører trætte før mig! Selv med et skiftehold på 8-10 stykker. Så hvis i vil have garanti for noget ungt, stramt og sexet så kan i deltage i mine arrangementer! Ellers må i fortsætte jeres hygge debat. Håber at se nogle af jer! (Ps. Skriv på mail i stedet, det er meget bedre. Der er hurtig svar!) Knuus Du ser tæske lækker ud på dine billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 25. Februar, 2020 weber skrev, 1 time siden: Joys. Det er Århus. Takker;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Februar, 2020 klinikfuckers skrev, for 32 minutter siden: Hvorfor har du behov for at føle dig som offer hvergang nogle har andre meninger end dig? Jeg har haft blokeret dig, og sikke en ro jeg har haft. Tænker du lige bliver blokeret igen. Det er intet med følelser at gøre og jeg tager bestemt ikke en offer rolle. Men jeg er træt af at folk omtaler andre negativt. Tung trunte er vel ikke særlig flatterende og heller ikke i Nordjylland ligesom fuldvoksen mama heller ikke virker særlig positivt. Jeg vil ikke afspore yderlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 25. Februar, 2020 Kan vi ikke få det her lidt tilbage på sporet så det handler om Sandras gb ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra_d Skrevet 25. Februar, 2020 klinikfuckers skrev, for 2 timer siden: Du ser tæske lækker ud på dine billeder Mange tak. Mine billeder ægte og uredigeret. Så du får hvad du ser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra_d Skrevet 25. Februar, 2020 Anders2 skrev, 1 time siden: Kan vi ikke få det her lidt tilbage på sporet så det handler om Sandras gb ? Haha. Enig! Det er kørt helt af sporet. Men pyt. Mon ikke de seriøse og interesseret alligvel finder vej til min indbakke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg