Hop til indhold
Guest Sandra_d

Nyt GB til alle jer som desværre ikke kunne sidst!

Recommended Posts

Altså Det er jo bare udbud og efterspørgsel. længere er den ikke. Det kan man ikke klandre en professionel for. 

Jeg håber i alle får en kanon fredag. Både dem der deltager og dem der ikke gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sandra_d skrev, den 25.2.2020 at 17:58:

Hejsa i tossede mænd! :D

Jeg er sjælendt herinde, men er glad for at se at i kan holde debatten i gang! 

Mine priser er faste og ikke til diskussion. Efter 4 år i gamet, ved jeg hvad jeg kan forlange, og mine mænd ved hvad jeg levere! :P

Jeg har selv prøvet at være i klub for sjov en dag! Jeg var ret omsværmet, da mændende trænge til noget andet end en fuldvoksen “mamma”.... Haha. 

Der er jo ingen garanti for sex i en klub. Men der er dælme garanti for at i kører trætte før mig! Selv med et skiftehold på 8-10 stykker. 

Så hvis i vil have garanti for noget ungt, stramt og sexet så kan i deltage i mine arrangementer! 

Ellers må i fortsætte jeres hygge debat. 

 

Håber at se nogle af jer! 

(Ps. Skriv på mail i stedet, det er meget bedre. Der er hurtig svar!) 

 

Knuus <3

Hej Sandra.

Elsker sgu stærke piger som dig, der ved hvad de er værd.

Godt du er i jylland, ellers ville mit cølibat være i alvorlig fare:P

Du ser dejlig ud.

Pøj Pøj med dit gangbang, og tillykke til de mænd der har mulighed for at lege med dig:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, den 26/2/2020 at 21:51:

Hej Sandra.

Elsker sgu stærke piger som dig, der ved hvad de er værd.

Godt du er i jylland, ellers ville mit cølibat være i alvorlig fare:P

Du ser dejlig ud.

Pøj Pøj med dit gangbang, og tillykke til de mænd der har mulighed for at lege med dig:D

Jeg tror ikke, indtil de modsatte er bevist, at det blev gennemført. Skulle være samtidigt med et andet Gb som var annonceret i flere uger, Måske noget med at pisse territoriet af. Jeg prøvede at tilmelde mig men det kunne ikke lade sig gøre, selvom det var 2000 +moms for anal. Det andet fra 1000 med fluffer. Er der nogen der kan berette fra de arrangementer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 22 timer siden:

Jeg tror ikke, indtil de modsatte er bevist, at det blev gennemført. Skulle være samtidigt med et andet Gb som var annonceret i flere uger, Måske noget med at pisse territoriet af. Jeg prøvede at tilmelde mig men det kunne ikke lade sig gøre, selvom det var 2000 +moms for anal. Det andet fra 1000 med fluffer. Er der nogen der kan berette fra de arrangementer? 

Har du et link til det andet gb med fluffer? Det gad jeg godt lige tjekke ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...