kapan 90 Skrevet 19. Marts, 2013 Gennem de sidste 14 år har jeg brugt Ofir/forum chatten flittigt, og jeg har mødt et stort antal piger gennem chatten. men nu er chatten lukket ned såhvor går man så hen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pillefinger 6 Skrevet 19. Marts, 2013 Gennem de sidste 14 år har jeg brugt Ofir/forum chatten flittigt, og jeg har mødt et stort antal piger gennem chatten. men nu er chatten lukket ned såhvor går man så hen? Hvis du har benyttet den meget, så har du vel set de har reklameret med at deres superchat åbner.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 19. Marts, 2013 Gennem de sidste 14 år har jeg brugt Ofir/forum chatten flittigt, og jeg har mødt et stort antal piger gennem chatten. men nu er chatten lukket ned såhvor går man så hen? Må man spørge, er det betalingspiger eller fri afbenyttelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 19. Marts, 2013 Hvis du har benyttet den meget, så har du vel set de har reklameret med at deres superchat åbner.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 19. Marts, 2013 http://www.superchat.dk/ Hold nu tonen pæn drenge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Marts, 2013 http://www.superchat.dk/ Hold nu tonen pæn drenge... Det kan jeg fuldt ud tilslutte mig! Og så lige en venstre uppercut for at poste sådan et indlæg under anmeldelser. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 19. Marts, 2013 Det kan jeg fuldt ud tilslutte mig! Og så lige en venstre uppercut for at poste sådan et indlæg under anmeldelser. Anmeldelser??? så vidt jeg kan se er det da under Generel debat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 19. Marts, 2013 Gammel rotte. jeg kommer ikke ind når jeg klikker på dit link ??? Gør jeg noget forkert ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 19. Marts, 2013 Gammel rotte. jeg kommer ikke ind når jeg klikker på dit link ??? Gør jeg noget forkert ??? Prøv med en anden browser, pt kan jeg heller ikke med Chrome og Firefox men godt med IE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 19. Marts, 2013 Kan I ikke bare skrive adressen manuelt i adresselinjen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pillefinger 6 Skrevet 20. Marts, 2013 Kan I ikke bare skrive adressen manuelt i adresselinjen? superchatten.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 20. Marts, 2013 det gjorde jeg og jeg kom ind TAKL for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Marts, 2013 Anmeldelser??? så vidt jeg kan se er det da under Generel debat. Kunne det måske tænkes, at det syldes, at jeg har flyttet tråden? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ajax 15 Skrevet 21. Marts, 2013 Hvilke chatrum finder man bedst pigerne i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 20. April, 2013 Hvilke chatrum finder man bedst pigerne i? Vil jeg også gerne vide :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 20. April, 2013 Jeg har et par gange haft held med par og singlpiger i "par søger". Men hold da kæft, hvor kræver det tålmodighed. Indimellem støder man også på betalingspiger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmusklump 2 Skrevet 20. April, 2013 Jeg går ud fra, at man skal registrere sig for at være med. Er der nogen der ved, hvor man kan gøre det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 20. April, 2013 Jeg går ud fra, at man skal registrere sig for at være med. Er der nogen der ved, hvor man kan gøre det? du følger bare vejledningen på siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg