mmmmh 78 Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 6 minutter siden: Jeg ved ikke om han læser med, men jeg tror ikke at han gøre fordi han blander sig ikke i hvad jeg går og skriver rundt omkring fordi jeg skriver åbenbart alt for meget og han kan alligevel ikke følge med. Jeg skal nok melde hvad vores næste aftale bliver til. Lige nu ved jeg det ikke, alle muligheder er åbne lige nu. Prøv at tænk på det på den her måde. Dig og din mand elsker at se komedier sammen. Nu har han lige været henne hos en ny ven, og de så en gyserfilm, og det kunne din mand også godt lide. Du kan dog ikke lide gyser film. Det er helt fint for din mand at du ikke kan lide gysere. Når i sidder og ser en komedie sammen, så nyder han det ikke et sekund mindre end han gjorde før. Han elsker stadig at se komedier med dig. Han sidder ikke og ser en komedie og tænker "iih jeg ville ønske vi så en gyser i stedet". Når nu han får lyst til at se en gyser igen, så kan han se den med sin ven. Det har jo intet med jeres forhold at gøre. Nu får han bare lov at se alle de film han gerne vil. I kan ikke dele alle hobbyer sammen. Ofte gider piger ikke spille fodbold. Så har vi drenge jo bare nogle andre drenge at spille fodbold med. Vi sidder jo ikke derhjemme og ville ønske konen ville med ud og spille bold. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 23. Februar, 2020 Martin1963 skrev, for 1 minut siden: Husk at en ting er SEX en anden ting er kærlighed. Det er desværre ikke altid at disse kan forenes. Jeg har en kollega som jeg gennem mange år har været fortrolig med. En dag betrode han mig at han helt havde misten lysten til at have sex med sin kone fordi hun havde taget voldsomt på i vægt og at hun intet gjorde for at tabe sig. Han har sagt til hende at han blot har mistet lysten generelt da han jo stadig elsker hende og ikke kan få sig selv til at såre hende ved at give hende den rigtig grund. Han "smutter" til "profferne" 5-6 gange om året hvilket bagefter giver ham dårlig samvittighed. Så det at du giver din mand lov er STORT. Jeg ved om nogen at sex er et og følelser noget andet. Men det kommer aldrig til at ændre måden trådstarteren føler indeni pga situationen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 23. Februar, 2020 @Hendeder123 Håber dette indlæg er en joke! Du sender din mand til GP og vil skilles fordi de laver en 69'er - OMFG!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 mmmmh skrev, for 16 minutter siden: Prøv at tænk på det på den her måde. Dig og din mand elsker at se komedier sammen. Nu har han lige været henne hos en ny ven, og de så en gyserfilm, og det kunne din mand også godt lide. Du kan dog ikke lide gyser film. Det er helt fint for din mand at du ikke kan lide gysere. Når i sidder og ser en komedie sammen, så nyder han det ikke et sekund mindre end han gjorde før. Han elsker stadig at se komedier med dig. Han sidder ikke og ser en komedie og tænker "iih jeg ville ønske vi så en gyser i stedet". Når nu han får lyst til at se en gyser igen, så kan han se den med sin ven. Det har jo intet med jeres forhold at gøre. Nu får han bare lov at se alle de film han gerne vil. I kan ikke dele alle hobbyer sammen. Ofte gider piger ikke spille fodbold. Så har vi drenge jo bare nogle andre drenge at spille fodbold med. Vi sidder jo ikke derhjemme og ville ønske konen ville med ud og spille bold. Helt enig. Men lige nu som sagt kan jeg ikke afgøre fremtidens planer mellem os før vi har talt om alt. Jeg kender ikke hans vinkel lige nu. Hvis det giver mening til mig så ok, hvis det ikke gøre så må jeg også sige det. For mig vil det være bedst hvis han ikke vil gøre det jeg ikke vil han gøre med andre fordi så vil jeg ikke hvor mange flere grænser bliver brudt, og om et par år han stadig er den person han er lige nu. Han må gerne ændre sig, men igen hvis det er noget jeg ikke kan lide så er det noget jeg ikke kan finde mig i. Han vil sige det samme til mig hvis jeg lige pludselig begynder at gå til plaktikkirugen for at lave om på mig eller går med sminke eller tøj han ikke bryder sig om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 23. Februar, 2020 Det lyder til at du er en oprigtig person, og et godt menneske. Som du nok ved, så går man på kompromis med nogle ting i et forhold, så det er faktisk meget simpelt. Du går på kompromis med din mis, og lader ham slikke den, fordi du elsker ham og han elsker dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 23. Februar, 2020 Jeg tror ikke et øjeblik på din historie. Dit skriv lyder mere som en lille ensom mand der ønsker 5 min Fame. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 23. Februar, 2020 Det sku da en fake mand som har lavet dette opslag, har i ikke gennemskuet det allerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 AalborgLook skrev, for 11 minutter siden: @Hendeder123 Håber dette indlæg er en joke! Du sender din mand til GP og vil skilles fordi de laver en 69'er - OMFG!!! Ja fordi det var lige en ting jeg ikke havde i mine overvejelser. Jeg vidste ikke at det også sker. Jeg havde ikke læst i hendes anmeldelser fra hendes kunder at det er noget hun tilbyder, og havde heller ikke set i hendes ydelser. Jeg ville hellere ikke have valgt en der tilbyder sexslave oplevelse for ham. Jeg var med på at vælge pigen med ham. Jeg havde det helt fint med hende ellers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 1 time siden: Vi har været samme i 10 år og han har altid været meget ærlig og tro så det er en gave til ham. Jeg får kun sokker 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Februar, 2020 Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden: Jeg tror ikke et øjeblik på din historie. Dit skriv lyder mere som en lille ensom mand der ønsker 5 min Fame. Jeg er glad for det ikke kun er mig, der er sikker på det er en mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McMurphy 4 Skrevet 23. Februar, 2020 Hatten af for at du sender ham til GP, som man må sige også er ret eksperimentelt når man er i et forhold. Derfor kan man ikke tage højde for alt, og jeg er derfor lidt nysgerrig. Hvis han acceptere ikke at lave 69er, i fortsætter i forhold som i er, og han stadig går til GP. Hvad så hvis i finder noget nyt han ikke må? Er den her 69er ikke bare et bump på vejen, som ikke skal lade jer slå helt ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 Det er måske godt for mig at I tror at jeg er fake, fordi så skal ikke spekulere over hvilken type kvinde kan tilbyde sådan noget til sin mand. Jeg behøver ikke at overbevise jer om noget. Jeg er bare her for at høre om hvordan andre vil takle den situation jeg er i lige nu. Vi er alle forskellige som kvinder, ser anderledes ud, tænker anderledes og der er plads til alle og et parforhold kan være lykkelig på mange forskellige måder også. Normalt er det noget mellem to mennesker, men fordi jeg er ambivalent om hvordan jeg har det det er derfor jeg spørger her. Vil gerne have forskellige vinkler og måske vise min side af mønten også da det hele er selvforskyldt. Må man fortryde noget man selv forårsager, eller lever man bare med konsekvenserne bag efter? Det er et gyldigt spørgsmål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 McMurphy skrev, for 4 minutter siden: Hatten af for at du sender ham til GP, som man må sige også er ret eksperimentelt når man er i et forhold. Derfor kan man ikke tage højde for alt, og jeg er derfor lidt nysgerrig. Hvis han acceptere ikke at lave 69er, i fortsætter i forhold som i er, og han stadig går til GP. Hvad så hvis i finder noget nyt han ikke må? Er den her 69er ikke bare et bump på vejen, som ikke skal lade jer slå helt ud? Ja det er også det. Mine fantasier rækker ikke længe nok til alle mulige forskellige ting jeg kan have noget imod. Det har vist sig at være korrekt allerede. Det er faktisk meget svært, men han lovede mig at han aldrig vil såre mig så jeg håber at han selv skal være dømmer over hvad han tror vil komme til at såre mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thor39 Skrevet 23. Februar, 2020 Nu skal det vel næppe handle om det han ikke må, hvis der er ud over din grænse! Men mere det i har som fungere. Der skal vel være en grænse, og den skal vel bare trækkes og respekteret. Hvor den er vel så ikke så aktuelt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McMurphy 4 Skrevet 23. Februar, 2020 Til dem der tror det er fake. Jeg tænker at antage at der reelt sidder en person som har brug for hjælp, indtil det modsatte er bevist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 23. Februar, 2020 McMurphy skrev, for 15 minutter siden: Til dem der tror det er fake. Jeg tænker at antage at der reelt sidder en person som har brug for hjælp, indtil det modsatte er bevist Det står dig også frit for at tænke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 11 minutter siden: Vil gerne have forskellige vinkler og måske vise min side af mønten også da det hele er selvforskyldt. Må man fortryde noget man selv forårsager, eller lever man bare med konsekvenserne bag efter? Det er et gyldigt spørgsmål. Jeg tager dig alvorligt, og ja det er et gyldigt spørgsmål. Men formålet med at gå til en GP, er vel i bund og grund, at få tilfredsstillet noget, som man ellers ikke kan få. Så dit formål med at sende ham til en GP, burde vel være, at han kan få noget, som du hverken kan eller vil give ham. Hvis man følger lidt med her på EG, så er det nemt at fornemme, at flere i gode forhold, får tilfredsstillet uopfyldte behov hos en GP. I nogle tilfælde er det med den anden parts vidende, og i andre tilfælde uden. Men flere udtrykker, at denne løsning redder, deres ellers gode forhold. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 52 minutter siden: Ja fordi det var lige en ting jeg ikke havde i mine overvejelser. Jeg vidste ikke at det også sker. Jeg havde ikke læst i hendes anmeldelser fra hendes kunder at det er noget hun tilbyder, og havde heller ikke set i hendes ydelser. Jeg ville hellere ikke have valgt en der tilbyder sexslave oplevelse for ham. Jeg var med på at vælge pigen med ham. Jeg havde det helt fint med hende ellers. Jeg har svært ved at sætte mig ind i din tankegang. Jeg har svært ved at se, at en 69'er skulle være så forfærdelig, at den er decideret skilsmissegrund. Nej, jeg fatter det ikke. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 23. Februar, 2020 FAKE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Februar, 2020 (edited) Må indrømme, at da jeg læste dit indlæg, fik også jeg en mistanke til at der var en mand bag oplægget. Det var noget med formuleringen. Men hvis dette ikke er tilfældet, hvis det er reelt nok, ja så synes jeg at du er en ualmindelig opofrende og rummelig kvinde der dog er kommet til at " tage munden for fuld" ved at lade din mand gå til gp. Du troede du kunne håndtere det, men det viste dig, at det kunne du ikke helt. Eller nærmere : det kunne I ikke helt. For det var en fælles beslutning og dermed et fælles ansvar. Dernæst vil jeg sige at det er ganske normalt at der er visse ting som er forbeholdt ens partner og som man ikke deler med andre i et åbent forhold. F eks at kysse eller at sove sammen. Der kan også være stillinger man kun dyrker med sin partner og ikke andre jeg vil faktisk mene at hvis man skal bevare et sundt forhold til sin primære partner /kone / kæreste, ja så er det nødvendigt at der er nogle ting, man KUN gør med sin faste partner. Din mand har fået en stor og flot gave af dig ved at få lov at dyrke sex med andre kvinder. Nu bør han skatte den gave ved at vise dig at han kan håndtere den tillid du viser ham. Det er derfor helt naturligt at han undlader at dyrke oral i 69 når det nu er din grænse Jeg synes det er sundt og helt naturligt at have grænser og nogle har dem ved kys, andre ved at putte sammen, andre ved at tale fortroligt. Atter andre har en grænse ved gensidig oral sex. Ingen andre end du selv kan vide hvor din grænse er. Og ingen bør udskammes for at have den grænse man nu har. Det er muligt at der er nogle der ikke forstår den grænse. Men det er faktisk helt underordnet. Det vigtige er at du HAR den grænse ( og faktisk kan jeg sagtens følge dig og forstår hvad du mener med at det føles for intimt). Og det er helt OK at føle som du gør. Redigeret 23. Februar, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 Lady C skrev, for 4 minutter siden: Må indrømme, at da jeg læste dit indlæg, fik også jeg en mistanke til at der var en mand bag oplægget. Det var noget med formuleringen. Men hvis dette ikke er tilfældet, hvis det er reelt nok, ja så synes jeg at du er en ualmindelig opofrende og rummelig kvinde der dog er kommet til at " tage munden for fuld" ved at lade din mand gå til gp. Du troede du kunne håndtere det, men det viste dig, at det kunne du ikke helt. Eller nærmere : det kunne I ikke helt. For det var en fælles beslutning og dermed et fælles ansvar. Dernæst vil jeg sige at det er ganske normalt at der er visse ting som er forbeholdt ens partner og som man ikke deler med andre i et åbent forhold. F eks at kysse eller at sove sammen. Der kan også være stillinger man kun dyrker med sin partner og ikke andre jeg vil faktisk mene at hvis man skal bevare et sundt forhold til sin primære partner /kone / kæreste, ja så er det nødvendigt at der er nogle ting, man KUN gør med sin faste partner. Din mand har fået en stor og flot gave af dig ved at få lov at dyrke sex med andre kvinder. Nu bør han skatte den gave ved at vise dig at han kan håndtere den tillid du viser ham. Det er derfor helt naturligt at han undlader at dyrke oral i 69 når det nu er din grænse Jeg synes det er sundt og helt naturligt at have grænser og nogle har dem ved kys, andre ved at putte sammen, andre ved at tale fortroligt. Atter andre har en grænse ved gensidig oral sex. Ingen andre end du selv kan vide hvor din grænse er. Og ingen bør udskammes for at have den grænse man nu har. Tusind tak for dit svar. Det er netop det jeg siger. Han er stadig velkommen til at lege med andre ingen problem der. Det må også gerne være meget bedre end mig i sengen, heller ikke noget problem. Han må også gerne besøge den samme person igen hvis han vil og er også ligeglad om det er fra tinder eller i vores hjem hvis jeg ikke er hjemme. Vi har heldigvis værelser nok til at det ikke skal ske i vores seng. Men, det skal ikke være noget der kommer til at påvirke mine følelser på den måde. Han skal selv være dommer over det. Jeg vil også gerne have retten til at godkende pigen først. Det er et spil og der er regler der skal følges ellers taber man et eller andet. Jeg vidste ikke hvordan jeg vil have det fordi jeg nåede ikke at tænke på alle mulige ting der kan ske. Hvis han sagde han blev forelsket i en anden så ok fortsæt med den person, men ikke med mig. Jeg giver ham også mulighed for at udforske om han kan blive forelsket i en anden men igen så er det igen uden mig i billedet. Jeg åbner vores forhold for hans fordele bare så hvis vi skulle være så heldig og er blevet 90 år ingen af og har fortrudt noget som helst fordi man får ikke chancen igen derefter. Jeg synes personligt ikke at et ægteskab skal binde to mennesker for meget. Vi er stadig to forskellige mennesker, og vi har ansvar for vores eget lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 23. Februar, 2020 Så lav dog den 69er med din mand!!! Hvis du elsker ham hvorfor så ikke gøre det for ham? Han tænder jo på det. Hvis du ikke har selvtilliden til at blotte din røv foran ham, så get over it. Han tænker ikke lige som dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 23. Februar, 2020 Hendeder123 skrev, for 2 timer siden: Jeg ved ikke om han læser med, men jeg tror ikke at han gøre fordi han blander sig ikke i hvad jeg går og skriver rundt omkring fordi jeg skriver åbenbart alt for meget og han kan alligevel ikke følge med. Jeg skal nok melde hvad vores næste aftale bliver til. Lige nu ved jeg det ikke, alle muligheder er åbne lige nu. Men du ved åbenbart alt hvad han fortager sig, og kan godt følge med "SMUKT" muligheden er måske, at de mand vågner op og giver dig et "los i røven" -for det virker til du ikke har ondt nok endnu... men tror desværre det er dig der "har bukserne alt for godt på" hjemme hos jer... forstår godt hvorfor der er over 200.000 mænd der er singler, og aldrig får et længervarende forhold... -og dør 7 år tidligere -end gifte mænd... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden: Så lav dog den 69er med din mand!!! Hvis du elsker ham hvorfor så ikke gøre det for ham? Han tænder jo på det. Hvis du ikke har selvtilliden til at blotte din røv foran ham, så get over it. Han tænker ikke lige som dig. Ellers tak. Om jeg aldrig finder en anden mand der er ok med at jeg ikke vil så vil jeg hellere være single. Om der bliver sagt at alle andre positioner end den giver sygdom og det er det eneste man må fra nu af vil jeg hellere ikke. Hvorfor tror du at man skal finde sig i alt muligt, hvis man ikke vil så vil man ikke. Det er noget vi selv bestemmer og kan ikke tvinges til. Havde jeg vidst før vi blev gift at det er noget han tænder på så ville jeg ikke giftes med ham. Da vi startede vores forhold vidste han præcis hvad der ikke er for meget og gik med til det. Der er ikke noget der kom bag på ham. Han vidste også at jeg vil ikke binde ham for evigt fra min side. At han stadig er med mig er hans eget valg, og hvis han stadig vil så ved han hvad jeg går for og ikke gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hendeder123 10 Skrevet 23. Februar, 2020 Møffe skrev, for 5 minutter siden: Men du ved åbenbart alt hvad han fortager sig, og kan godt følge med "SMUKT" muligheden er måske, at de mand vågner op og giver dig et "los i røven" -for det virker til du ikke har ondt nok endnu... men tror desværre det er dig der "har bukserne alt for godt på" hjemme hos jer... forstår godt hvorfor der er over 200.000 mænd der er singler, og aldrig får et længervarende forhold... -og dør 7 år tidligere -end gifte mænd... Whatever alle bestemmer selv hvad de vil have og ikke vil. Om hvor ærlig man vil være eller ikke vil. Jeg ved ikke om det er mig der har bukserne alt for godt på eller ej fordi der er også 1000 andre ting jeg ikke blander mig om hans liv. Jeg har også ting jeg skal fortage mig end at holde øje med ham. Han kunne have undladt at fortælle mig det, men det gjorde han og det kom bag på mig og det er mig der sidder her for at bearbejde mine egne følelser og stadig prøve at være rimelig. Jeg er ikke kommet her for at blive dømt, skældt ud, eller blive opfordret til at rykke mine egne grænser når jeg som en voksen kvinde er afklaret med alt. Det er i din verden your way or the high way og det er det samme i min verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg