Hop til indhold
MickeyM

Til moderatorer, Lukning af tråde...

Recommended Posts

Det står jer naturligvis helt frit for at lukke tråde I af den ene eller anden grund synes skal lukkes, men det ville være rart hvis I lige ville skrive en linje eller to om baggrunden for at lukke en tråd -  ellers er det lidt svært at vide hvor det gik galt i forhold til jeres retningslinjer...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
MickeyM skrev, for 6 minutter siden:

Det står jer naturligvis helt frit for at lukke tråde I af den ene eller anden grund synes skal lukkes, men det ville være rart hvis I lige ville skrive en linje eller to om baggrunden for at lukke en tråd -  ellers er det lidt svært at vide hvor det gik galt i forhold til jeres retningslinjer...

Enig det ville være rart for os alm brugere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er utrolig mange der bare smider et indlæg op uden at have læst regler ordenligt igennem. Så hvorfor skulle de sidde og bruge tiden på at sidde med løftet pegefinger og fortælle at retningslinierne er blevet overtrådt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, den 23.2.2020 at 09:57:

Der er utrolig mange der bare smider et indlæg op uden at have læst regler ordenligt igennem. Så hvorfor skulle de sidde og bruge tiden på at sidde med løftet pegefinger og fortælle at retningslinierne er blevet overtrådt.

Helt konkret handlede det om en tråd som var "live" i flere dage, og med personer som har været medlemmer af EG i lang tid... Derfor ville det havde været fedt med et lille "pip" om hvofor tråden blev lukket... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 6 minutter siden:

Helt konkret handlede det om en tråd som var "live" i flere dage, og med personer som har været medlemmer af EG i lang tid... Derfor ville det havde været fedt med et lille "pip" om hvofor tråden blev lukket... 

?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

?

Ah, du savner et link... Stay tuned Mr. kødlyst, jeg ser om jeg kan finde det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 12 minutter siden:

Ah, du savner et link... Stay tuned Mr. kødlyst, jeg ser om jeg kan finde det...

Næ, jeg forstod simpelthen ikke dit indlæg. Det er kernen i min indvending. Så du må udtrykke dig klarere. Jeg forstår simpelthen ikke dine halvkvædede viser.

Hvis du altså forstår ordet "halvkvædet"?

Redigeret af Borende X
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, ok, jeg har misforstået dig :)

Mit indlæg er henvendt til deltagere af den specifikke tråd og EG-personale.  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke det kræver nogen særlig begrundelse at den tråd blev lukket.  

Den bestod jo mest af alt af ævl og tillige af tilsvining af en offentlig person.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fordi de er en flok amatører, jeg er lige blevet smidt ud, ja jeg havde 2 profiler... men skrev intet som var løgn eller falsk modsat andre i en tråd som prøvede at nedgøre en pige med løgne.

Fra nu af opretter jeg en masse profiler og vil ha det sjovt med en masse anmeldelser , men ikke noget der kommer til at gå ud over pigerne, tværtimod 

jeg stopper ikke gør der ligger en undskyldning og en ophævelse af mit banned, så mon ik der kommer til at gå en rum tid, sitet er ikke seriøst

spændende hvor mange der når at læse dette, bare der er 1 så er det fint med mig.

god weekend 

pas på man skal ikke tro på alt man læser :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleaner skrev, for 1 time siden:

pas på man skal ikke tro på alt man læser :-)

Skal vi så tro på det du skriver?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleaner skrev, for 2 timer siden:

Det er fordi de er en flok amatører, jeg er lige blevet smidt ud, ja jeg havde 2 profiler... men skrev intet som var løgn eller falsk modsat andre i en tråd som prøvede at nedgøre en pige med løgne.

Fra nu af opretter jeg en masse profiler og vil ha det sjovt med en masse anmeldelser , men ikke noget der kommer til at gå ud over pigerne, tværtimod 

jeg stopper ikke gør der ligger en undskyldning og en ophævelse af mit banned, så mon ik der kommer til at gå en rum tid, sitet er ikke seriøst

spændende hvor mange der når at læse dette, bare der er 1 så er det fint med mig.

god weekend 

pas på man skal ikke tro på alt man læser :-)

 

 

 

Hmm tror det var 3 profiler der røg på din konto. Lader @Administrator vurderer om jeg har lavet fejl.  Og hvis det er tilfældet får du selvfølgelig en pæn undskyldning.

Indtil sagen er belyst vil jeg anbefale at du tager den med ro og ikke gøre brug af de trusler du er kommet med.  
send gerne en pm med brugernavne der er banned. 
Keeper

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Skal vi så tro på det du skriver?

Det må du selv vurdere, jeg er ikke en af dine forældre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik ikke chancen for at forklare mig Synd for jer, så fra nu af vil jeg da ikke skrive så i kan se det er mig, i kan godt se hvor let det er ikke?
Det er ærgerligt for de seriøse, men måske nogle nye moderatorer der gider sætte sig bare lidt ind i hvad der egentlig sker vil hjælpe

Nu har i selv bestemt :-) 

So let the fun begin :-) jeg ændre ikke mening nu

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt opbygger man et navn, som man håber der er respekt om, som andre respektere!

Det kan man gøre over mange år, sådan at ens ord har vægt, man kan så sige en masse dumme ord og til tider kommer der sikkert noget klogt også.

Men folk kender ens navn og respektere en, enten for den man er eller det man siger, eller det man tør sige.

Hvorfor have en masse navne der hverisær udmærker sig ved at ville være en klovn?

Der bare er blevet tøsefornærmet over et eller andet og så vil lege trold?

Kan du så komme tilbage i skammekrogen!

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ jeg skal til at more mig, at jeg har haft mere end et navn har en God grund, men jeg har ikke fået lov til at forklare mig, og du er lidt sørgelig at hører på for det er pigerne jeg forsvare mod alle mulige klamme løgne, men det har du ikke nået at forstå fordi du kun lige læser det sidste og egentlig ikke ved hvad det drejer sig om... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orv du er sådan en Sir Lancelot, i skindene sølv rustning på den hvide hingst? VOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

hold da op…….ja uhhhhhhhhhhhhh

endelig en ridder og så til hest!

Sidder du bag din puter og er væbnet til tænderne?

:"Kom an i slupperter!" Jeg er klar! "jeg vil kæmpe til døden!"

og når jeg dør vil jeg genopstå som Rasmus klump!

KOM AN!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bliversjovt skrev, for 9 minutter siden:

Næ jeg skal til at more mig, at jeg har haft mere end et navn har en God grund, men jeg har ikke fået lov til at forklare mig, og du er lidt sørgelig at hører på for det er pigerne jeg forsvare mod alle mulige klamme løgne, men det har du ikke nået at forstå fordi du kun lige læser det sidste og egentlig ikke ved hvad det drejer sig om... 

Mærkeligt at oprette en ny profil inden for sidste time. For at have det sjovt, med flere navne, og at du ikke har fået lov til at forklare dig i en af dem. :angry: Kværulanterier kaldes det. :angry:

Det er da godt, at vi har nogle moderatorer, som efter bedste evne forsøger, at holde lidt styr og orden på de forskellige kaospiloter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bliversjovt skrev, for 23 minutter siden:

Næ jeg skal til at more mig, at jeg har haft mere end et navn har en God grund, men jeg har ikke fået lov til at forklare mig, og du er lidt sørgelig at hører på for det er pigerne jeg forsvare mod alle mulige klamme løgne, men det har du ikke nået at forstå fordi du kun lige læser det sidste og egentlig ikke ved hvad det drejer sig om... 

Hvad er det så, du vil forklare?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Administrator har selv smidt både @Cleaner og @Bliversjovt ud, fordi vi gangske enkelt ikke gider typer der tror de kan køre efter egne regler. 

Vi har før haft typer der har syntes det var sjovt at starte nye navne, lige så hurtigt som vi smed dem ud. Det er de indtil videre, alle sammen blevet trætte af i længden.... 

Redigeret af Rooster
  • Synes godt om 6
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...