Hop til indhold
Guest bananen

Teenagepige

Recommended Posts

Guest bananen

Hey, jeg har en stor drøm om, at være sammen med en teenagepige. Jeg er selv 29 år og meget velholdt, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, at score danske piger i den aldersgruppe. Så jeg vil spørge om der er en der kan anbefale en god sugarbabe i netop den aldersgruppe? 
Mange tak.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke tilladt for nogen under 18 år at have en profil på sugardaters. Og ulovligt at betaler piger under 18 for sex.

 

  • Synes godt om 2
  • Forvirret 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
bananen skrev, for 7 timer siden:

Hey, jeg har en stor drøm om, at være sammen med en teenagepige. Jeg er selv 29 år og meget velholdt, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, at score danske piger i den aldersgruppe. Så jeg vil spørge om der er en der kan anbefale en god sugarbabe i netop den aldersgruppe? 
Mange tak.  

Sæt dit søge filter til det område du søger i, og den alders gruppe du søger. SÅ skal der nok dukke nogle smukke unge kvinder op. Man må

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
aarhus62 skrev, for 1 minut siden:

Sæt dit søge filter til det område du søger i, og den alders gruppe du søger. SÅ skal der nok dukke nogle smukke unge kvinder op. Man må

Hov, blev ikke færdig :-)

Man må antage at alle babes på sd er fyldt 18 år :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 7 timer siden:

Pigen er vel stadigvæk teenager så længe hun er under 20 ?

Så vidt jeg ved er det op til 21 år undskyld ikke for at rette på dig

  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 3 timer siden:

Hov, blev ikke færdig :-)

Man må antage at alle babes på sd er fyldt 18 år :-)

Det er rigtigt nok man bør kunne regne ned de er over 18 :) 

når det så er skrevet så er det altså ens eget ansvar at være sikker på pigen er 18 

så jeg ville godt nok passe på og bede om id. Hvis du har sex med en under 18 er det ulovligt hvis du er over, men har man så også lige betalt for det så gør det det hele bare lige lidt mere ulovligt 

Her har man altså brug for at bruge det øverste hovede til at sikre det nederste hobede ikke sender en ud i store problemer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Zaq skrev, for 11 minutter siden:

Så vidt jeg ved er det op til 21 år undskyld ikke for at rette på dig

eighteen - nineteen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 3 minutter siden:

Så vidt jeg ved er det op til 21 år undskyld ikke for at rette på dig

TEENager: 13-19 år (thirTEEN-nineTEEN) . Twenteen er der vist ikke noget der hedder;)

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 15 minutter siden:

TEENager: 13-19 år (thirTEEN-nineTEEN) . Twenteen er der vist ikke noget der hedder;)

Undskyld min fejl

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 time siden:

eighteen - nineteen...

Twenteen osv. 

vi kan godt tælle :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Anders2 skrev, for 2 timer siden:

Det er rigtigt nok man bør kunne regne ned de er over 18 :) 

når det så er skrevet så er det altså ens eget ansvar at være sikker på pigen er 18 

så jeg ville godt nok passe på og bede om id. Hvis du har sex med en under 18 er det ulovligt hvis du er over, men har man så også lige betalt for det så gør det det hele bare lige lidt mere ulovligt 

Her har man altså brug for at bruge det øverste hovede til at sikre det nederste hobede ikke sender en ud i store problemer :)

Den seksuelle lav alder er 15 år i Danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
AlfaN skrev, for 34 minutter siden:

Twenteen osv. 

vi kan godt tælle :biggrin:

åbenbart ikke :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 8 timer siden:

Den seksuelle lav alder er 15 år i Danmark 

Ja men for dem der er over 18 er det 18 :) så det er i teorien nix pille på en der er 15-18 pr når man er over 18

så hvis man er 29 og får fedtet diller at en på 16 så er der ballade hvis hun går til politiet. 

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, 1 time siden:

Ja men for dem der er over 18 er det 18 :) så det er i teorien nix pille på en der er 15-18 pr når man er over 18

så hvis man er 29 og får fedtet diller at en på 16 så er der ballade hvis hun går til politiet. 

Du ved ikke hvad du snakker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 12 timer siden:

Det er rigtigt nok man bør kunne regne ned de er over 18 :) 

når det så er skrevet så er det altså ens eget ansvar at være sikker på pigen er 18 

så jeg ville godt nok passe på og bede om id. Hvis du har sex med en under 18 er det ulovligt hvis du er over, men har man så også lige betalt for det så gør det det hele bare lige lidt mere ulovligt 

Her har man altså brug for at bruge det øverste hovede til at sikre det nederste hobede ikke sender en ud i store problemer :)

Det passer ikke. Den seksuelle lavalder er 15 år for alle. Så det er lovligt for en på 55 eller 29 år at have sex med en pige på fx 15 år. 

Men det er ulovligt at betale en person for sex det er under 18 år. 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, 1 time siden:

Ja men for dem der er over 18 er det 18 :) så det er i teorien nix pille på en der er 15-18 pr når man er over 18

så hvis man er 29 og får fedtet diller at en på 16 så er der ballade hvis hun går til politiet. 

Nej, men det er ikke tilladt at betale en mindreårig (under 18 år) for sex, ligesom det ikke er tilladt at udnytte en autoritetsrolle (f.eks. som lærer eller træner) til at få sex med en mindreårig. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er der nogle, der kan bidrage med et svar på @bananens spørgsmål? Det er åbenlyst, at man ikke behøver at svare på noget der er ulovligt, så en teenager i dette forum er naturligvs 18-19 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med de unge piger er at de er meget flyvske.

Du får dem ikke ud i lyset med en enkel chat.

Hende jeg ser nu ( 21 ), skrev jeg til for første gang sidste sommer, uden at få svar.

4 gang fik jeg et kort svar, men chatten døde.

5 gang ( i år ), var der endeligt hul igennem, og nu ses vi fast. :wub:<3

Og nej, jeg fortæller ikke hvem hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 20 minutter siden:

Min erfaring med de unge piger er at de er meget flyvske.

Jeg mødte en 18-årig, som det tog under en uge at lukke aftale med. Det er nok ikke så let at generalisere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Anders2 skrev, for 13 timer siden:

Ja men for dem der er over 18 er det 18 :) så det er i teorien nix pille på en der er 15-18 pr når man er over 18

så hvis man er 29 og får fedtet diller at en på 16 så er der ballade hvis hun går til politiet. 

Så er der nok mange muslimer der har et problem, iflg. dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var forbudt for en person over 18 at knalde med en 15årig, var vores udenrigsminister nok ikke udenrigsminister. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

vores udenrigsminister nok ikke udenrigsminister

Er det ikke også kun af navn han er det? 

Må jeg i den forbindelse takke det ganske danske folk  for at have befriet Åhus ( som han udtaler det) for denne nullitet. AF hjertet tak. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Er det ikke også kun af navn han er det? 

Må jeg i den forbindelse takke det ganske danske folk  for at have befriet Åhus ( som han udtaler det) for denne nullitet. AF hjertet tak. :)

I må skam gerne få både ham og Jens Stage retur igen :)  

(endnu en af de bedre afsporinger, hvis jeg selv må sige det :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

I må skam gerne få både ham og Jens Stage retur igen

Vi tager kun pantet gods retur, og de var sendt uemballeret og uden pant. 


 

 

underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

(endnu en af de bedre afsporinger, hvis jeg selv må sige det :))

Av, ja. Holder her :ph34r:

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...