kanonkongen 34395 Skrevet 22. Februar, 2020 Hej Drenge. Der er nu i, skal læse med. Det, kan være livsvigtigt God lørdag. KK 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nerazzurri 18 Skrevet 22. Februar, 2020 Sprøjtes der hvid væske ud: Parkinsons 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 22. Februar, 2020 - - er der gul grønt dryp? " pisser glasskår" ? = du har en dryppert = du har dyppet den et sted hvor du skulle have brugt gummi = hun har givet dig en lille "Souvenir" med hjem som et minde Diagnose GONORE Next stop : en venereaklinik Mange hilsner Nye tider Jeg har selv haft en "dryppert" - - og tusind tak for det !!!!!! den er jeg glad for - - så har jeg også prøvet det - det hører sgu da med til livet - - rigtige mænd har haft en "dryppert" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 22. Februar, 2020 God hjemmetest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Februar, 2020 Bare ikke nemt, at være mig i øjeblikket Kæresten sagde i dag. Jeg, skal fandme vise hende senere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Februar, 2020 Se en gave, jeg fik af kæresten, nu jeg så kommet i tvivl. Hvis det er mig, hun vil vække og stikke en dildo i røven på mig. Så bliver hun fandme smidt ud. Synes jeg, er et åbent menneske. Men ikke så åben. God aften derude. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 24. Februar, 2020 kanonkongen skrev, for 18 timer siden: Se en gave, jeg fik af kæresten, nu jeg så kommet i tvivl. Hvis det er mig, hun vil vække og stikke en dildo i røven på mig. Så bliver hun fandme smidt ud. Synes jeg, er et åbent menneske. Men ikke så åben. God aften derude. KK ... jeg tror der skulle have stået analog? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Februar, 2020 Emmalie skrev, for 46 minutter siden: ... jeg tror der skulle have stået analog? Baseret på min analyse af stregkoden, er jeg kommet frem til at der ikke skal stå: analogi eller analfabet......så du er nok ret tæt på med din analogiske analyse af at det nok bør være analog der skulle stå. Selv om det er væsentlig sjovere at der bare står anal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 24. Februar, 2020 Butch skrev, 1 time siden: Baseret på min analyse af stregkoden, er jeg kommet frem til at der ikke skal stå: analogi eller analfabet......så du er nok ret tæt på med din analogiske analyse af at det nok bør være analog der skulle stå. Selv om det er væsentlig sjovere at der bare står anal anal er åbenbart sjovest når der ikke er noget bag(ved) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Februar, 2020 Bear skrev, 1 time siden: anal er åbenbart sjovest når der ikke er noget bag(ved) Du mener nogen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Februar, 2020 Emmalie skrev, for 4 timer siden: ... jeg tror der skulle have stået analog? Hej @Emmalie Jeg tro du og @Butch Har analyseret rigtig. Bear skrev, for 1 time siden: anal er åbenbart sjovest når der ikke er noget bag(ved) Ja jeg ville ikke have nogen bagved mig God dag derude. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg