Hop til indhold

Tør du?

Featured Replies

Skrevet

Hej Drenge. Der er nu i, skal læse med. 

Det, kan være livsvigtigt :lol:

God lørdag.

KK

Billedet indeholder sandsynligvis: tekst, der siger "Ny urintest for maend Ga ud haven og pis. .Hvis der dukker en masse myrer op; Diabetes 2. Pisser du pa dine sko; Forstorret prostata 3. Lugter det af grillmad; Forhojet kolesterol 4. Gor det ondt i nar du ryster den; Osteoporose 5. Gar du ind igen med pikken ude; Alzheimers!"

Skrevet

- - er der gul grønt dryp? " pisser glasskår" ? = du har en dryppert :shock:  = du har dyppet den et sted hvor du skulle have brugt gummi = hun har givet dig en lille "Souvenir" med hjem som et minde:P

Diagnose GONORE 

Next stop : en venereaklinik   

Mange hilsner

Nye tider

Jeg har selv haft en "dryppert"   - -  og tusind tak for det !!!!!!  den er jeg glad for   - -  så har jeg også prøvet det    -   det hører sgu da med til livet:)

- - rigtige mænd har haft en "dryppert";)

Skrevet
  • Author

Bare ikke nemt, at være mig i øjeblikket :-o Kæresten sagde i dag. :angry: Jeg, skal fandme vise hende senere.

Billedresultat for sjove sex tips

Skrevet
  • Author

Se en gave, jeg fik af kæresten, nu jeg så kommet i tvivl. Hvis det er mig, hun vil vække og stikke en dildo i røven på mig. Så bliver hun fandme smidt ud. :P:lol: Synes jeg, er et åbent menneske. Men ikke så åben.

God aften derude. 

KK

Ingen tilgængelig billedbeskrivelse.

Skrevet
kanonkongen skrev, for 18 timer siden:

Se en gave, jeg fik af kæresten, nu jeg så kommet i tvivl. Hvis det er mig, hun vil vække og stikke en dildo i røven på mig. Så bliver hun fandme smidt ud. :P:lol: Synes jeg, er et åbent menneske. Men ikke så åben.

God aften derude. 

KK

Ingen tilgængelig billedbeskrivelse.

... jeg tror der skulle have stået analog? :huh:

Skrevet
Emmalie skrev, for 46 minutter siden:

Baseret på min analyse af stregkoden, er jeg kommet frem til at der ikke skal stå:

analogi eller analfabet......så du er nok ret tæt på med din analogiske analyse af at det nok bør være analog der skulle stå.

Selv om det er væsentlig sjovere at der bare står anal :ph34r:

Skrevet
Butch skrev, 1 time siden:

Baseret på min analyse af stregkoden, er jeg kommet frem til at der ikke skal stå:

analogi eller analfabet......så du er nok ret tæt på med din analogiske analyse af at det nok bør være analog der skulle stå.

Selv om det er væsentlig sjovere at der bare står anal :ph34r:

anal er åbenbart sjovest når der ikke er noget bag(ved) :D

Skrevet
Bear skrev, 1 time siden:

Du mener nogen? ^_^

Skrevet
  • Author
Emmalie skrev, for 4 timer siden:

Hej @Emmalie Jeg tro du og @Butch Har analyseret rigtig. :)

Bear skrev, for 1 time siden:

Ja jeg ville ikke have nogen bagved mig :lol:

God dag derude.

KK

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.