knallert 3425 Skrevet 29. Marts, 2013 Der er frit valg på alle hylder. ja det kunne der godt line 3 tråde i 1 kan vi ikke nå højre op :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 30. Marts, 2013 Jeg vil med dette lille pip i en ophedet debat bare sige godt gået Onslov. Mit eget forbrug ligger i den beskedne ende 1 - 2000 kr om måneden. Folk har forskellig økonomisk formåen og forskellig lyst, så et langt stykke af vejen siger jeg med Steen Hegler, at det normale har vide grænser. Det er op til den enkelte, hvad han vil bruge. Jeg har andre "lyster", der er dyrere, men mere socialt acceptable. Drift af min sejlbåd og en veteranbil er meget dyrere for mig end min trang til "ekstra" sex. Trist synes jeg dog, det er, hvis man går ud over det, man har økonomi til, eller hvis en stor lyst til købesex går ud over normale relationer til venner og kone/kæreste. Onslov du har fået på puklen for din håndfaste måde at håndtere, at hun var i færd med at malke din pengepung. Du har min sympati. Det du gjorde, var ikke vold. Det var en helt normal og sund reaktion på den behandling, hun havde udsat dig for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 30. Marts, 2013 Onslov du har fået på puklen for din håndfaste måde at håndtere, at hun var i færd med at malke din pengepung. Du har min sympati. Det du gjorde, var ikke vold. Det var en helt normal og sund reaktion på den behandling, hun havde udsat dig for. Jeg kan fuldt ud tilslutte mig ovenstående, og Onslow, du skal ikke tage did noget af at disse moralister er uenige med dig, jeg kunne godt have afregnet på samme måde. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 30. Marts, 2013 Hvis man ikke er enig er man moralist. Hvad er man så hvis man er enig? Umoralsk? Slapperøv? Tyk? Jeg kan godt lide din argumentationsteknik, Big Dick. Not! Men du skal ikke være urolig. Jeg er overbevist om at Onslow ikke tager sig af, hvis nogen ikke er enig med ham. Og før du spørger: Jeg tager stadig ikke fler patienter, desværre B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 5. April, 2013 Jeg aner ikke hvor meget jeg bruger. Jeg er lige stødt ind i en pige jeg kunne bruge halvdelen af min opsparing på, hvis det skulle være ... Men jeg har nok ikke været over 5000 på en måned (og dog - den seneste månedstid måske lidt mere) Derudover varierer det helt enormt. Ofte er det da en flugt, fra andre ting i min hverdag - en afkobling. Ligesom andre former for wellness. Det der med at når folk bruger over et vist beløb, så har de et problem - det er noget vrøvl. Folk har et problem, hvis de bruger mere end de har råd til. For nogle er 500 kroner på et kvartal for meget. Selvtægt når man bliver snydt? Tjah. Det er ikke rart. Affekt er virkelighed og heller ikke rart. Jeg ville måske have krævet pengene eller nogle af dem igen. Og hvis hun ikke indvilligede? Måske ville jeg selv have taget dem fra hende, hvis jeg kunne? Ville det være bedre? Jeg ved det ikke rigtigt: Man indgår en aftale og prøver så at gennemføre, selvom den anden part prøver at løbe fra aftalen ... Problemet er at det aldrig ville holde i en retssal, fordi vold kun er o.k. som nødværge og det var det ikke her. Men hvis jeg river en taske ud af hånden på en pige der har snydt mig, for at få mine penge - eller nogen af dem - igen, så vil det blive takseret som vold og dermed røveri ... Stiller jeg mig foran døren og lader hende ikke slippe forbi før jeg får refusion: ulovlig tilbageholdelse. Problemet er jo, at der ikke er andre muligheder - ud over civil anholdelse og tilkaldelse af politiet, og jeg tvivler på de vil tage en kunde alvorligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1322 Skrevet 7. April, 2013 Nu har jeg fundet ud af at det er meget fornuftigt at stoppe med at læse når strengene når over 3-4 sider... Hvilket jeg iøvrigt altid gør, meget lidt added-value man får i forhold til strengens oprindelige udgangspunkt... :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg