Hop til indhold
Guest bananen

Teenagepige

Recommended Posts

Guest aarhus62
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Er det ikke også kun af navn han er det? 

Må jeg i den forbindelse takke det ganske danske folk  for at have befriet Åhus ( som han udtaler det) for denne nullitet. AF hjertet tak. :)

Ministeren er Københavner :-)

Du tænker nok på Wammen, og Ja - tak for at Kbh. ville tage imod ham, han er ikke savnet i Aarhus :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 15 timer siden:

Du ved ikke hvad du snakker om.

underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Hvis det var forbudt for en person over 18 at knalde med en 15årig, var vores udenrigsminister nok ikke udenrigsminister. 

He he, nej det er betalingssex det ikke er tilladt mellen 15 og 18 

så er sd nok en grænse zone 

keg ville personligt holde mig fra det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, den 20.2.2020 at 12:45:

Den seksuelle lav alder er 15 år i Danmark 

Sorry det var betalings sex jeg tænkte på det er rigtigt du godt må have sex

tænker dog stadig sd kan give problemer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 15 timer siden:

Du ved ikke hvad du snakker om.

Uhøjtidelighed har vi meget af (ville næsten tilføje er “tal pænt din store idiot” , men det gør jeg ikke 1) fordi du jo bare skrev grimt og 2) fordi jeg aldrig kunne finde på at kalde folk for idioter)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 3 timer siden:

Sorry det var betalings sex jeg tænkte på det er rigtigt du godt må have sex

tænker dog stadig sd kan give problemer 

Men kære Anders du skrev faktisk følgende:

"jeg ville godt nok passe på og bede om id. Hvis du har sex med en under 18 er det ulovligt hvis du er over" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

 

Sorry, så ikke der var svaret.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 1 time siden:

Men kære Anders du skrev faktisk følgende:

"jeg ville godt nok passe på og bede om id. Hvis du har sex med en under 18 er det ulovligt hvis du er over" 

Betalings sex Og ikke blot sex med en under 18 var var jeg mente (og jeg mener sd falder ind under prostituons gråzone område) så jeg tror altså godt det kan give problemer at være 29 og være sammen med en på 15-18 år 

Redigeret af Anders2
-

Del dette indlæg


Link til indlæg
OneGuy skrev, for 23 timer siden:

Nej, men det er ikke tilladt at betale en mindreårig (under 18 år) for sex, ligesom det ikke er tilladt at udnytte en autoritetsrolle (f.eks. som lærer eller træner) til at få sex med en mindreårig. 

Med mindre man er socialdemokrat ;) Så giver det faktisk en forfremmelse at udnytte sin autoritetsrolle.. Fy føj da

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være fedt at komme tilbage på sporet. Alt den snak om politikere hører vel strengt taget ikke til her? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 20.2.2020 at 22:34:

Det passer ikke. Den seksuelle lavalder er 15 år for alle. Så det er lovligt for en på 55 eller 29 år at have sex med en pige på fx 15 år.

Dette er på ingen måde korrekt!

Det kan meget vel være strafbart for en 55- eller en 29-årig at have sex med en 15-årig, og det er i den grad også sådan det skal være! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 3 timer siden:

strafbart for en 55- eller en 29-årig at have sex med en 15-årig,

Hvad er det nu for noget VRØVL!!!

Der er ingen lovgivning eller retspraksis der dækker den påstand. Få styr på dine data.

Der er sager, hvor folk har været i en autoritær position over en yngre person og har udnyttet denne. Men det har været på grund af den autoritære situation, aldrig på grund af aldersforskellen per se. 

Det er aldrig pr. definition ulovligt at have seksuelt samkvem (hvis den er accepteret af begge parter) med en der er meget yngre (hvis vedkommende er fyldt 15), sålænge man ikke er i en købende(hvis hun er under 18) eller autoritær situation (afhænger af situationen og lovgivning).

Du kan have følelser og holdninger til det. Men lad nu være med at blande dine holdninger med fakta.

Redigeret af Harran
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananen skrev, den 19.2.2020 at 23:31:

Hey, jeg har en stor drøm om, at være sammen med en teenagepige. 

Hej  @bananen.   

Jeg foreslår, at du skriver en ny efterlysning hvor du positivt oplyser præcis den alder du ønsker uden at bruge ordet "teenage" og med det samme rapporterer de indlæg, der prøver at afspore din efterlysning.

Jeg har rapporteret din efterlysning til admin.

Din brug af ordet "teenagepige" får nogle til at se rødt og derfor vælger de at afspore din tråd så meget at den nu har udviklet sig til et debatforum for og imod mænds ret til sex med unge kvinder og fortolkning af loven i danmark.

Redigeret af Harran
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 time siden:

Hvad er det nu for noget VRØVL!!!

Han skrev faktisk "kan" og det kan man jo ikke benægte. 

MickeyM skrev, for 4 timer siden:

Det kan meget vel være strafbart for en 55- eller en 29-årig at have sex med en 15-årig,

I tænker nok på hhv. stk 1 og 2 i Straffelovens § 223:

§ 223. Den, som har samleje med en person under 18 år, der er den skyldiges stedbarn eller plejebarn eller er betroet den pågældende til undervisning eller opdragelse, straffes med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje.

Logikken er den samme som de andre bestemmelser, der forbyder en voksen med særligt ansvar for den unge at have sex med den unge, forbyder sex for modydelser med unge - uanset gerningsmandens alder eller gør det til stærkt skærpende omstændighed, hvis man i øvrigt udnytter en afhængighed, fx som arbejdsgiver: Lovgiver betragter unge under 18 som lettere at manipulere.

Det er vel helt fint? Men derudover er der vel heller ikke grund til at diskutere, hvad man tror der gælder eller formulere sig upræcist, når det er lige til at slå op?

  • Tak 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 21 timer siden:

Hvis det var forbudt for en person over 18 at knalde med en 15årig, var vores udenrigsminister nok ikke udenrigsminister. 

Er det "pædo-Jeppe" du mener? ;)

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...