replyy 25 Skrevet 18. Februar, 2020 (edited) Hey people Som overskriften siger, hvor meget er du villig til at betale for at have sex med en smuk amatør arabisk pige? Redigeret 18. Februar, 2020 af replyy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 18. Februar, 2020 replyy skrev, for 1 minut siden: Hey people Som overskriften siger, hvor meget er du villig til at betale for en smuk arabisk pige? Hvorfor vil du vide det? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 850 Skrevet 18. Februar, 2020 Ville ikke betale mere end jeg gør for andre smukke udenlandske kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 18. Februar, 2020 Jeg svarer gerne, hvis jeg regnes til "people". Jeg ser ingen grund til, at der skal skelnes særskilt imellem arabiske piger og andre. Er det en mødom, du er ude på at sprænge, hvor muligheden synes større hos en arabisk pige? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1122 Skrevet 18. Februar, 2020 Ca. en af de lange for en 1/2 Time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 18. Februar, 2020 En arabisk frisør klipper til halv pris af en dansk frisør. De er jo ikke ligefrem kendt for at betale skat og moms, så jeg tænker halv pris af en dansk pige. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4979 Skrevet 18. Februar, 2020 Borende X skrev, for 18 minutter siden: Er det en mødom, du er ude på at sprænge, hvor muligheden synes større hos en arabisk pige? Wakey wakey! https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/jomfruhinden-nu-skal-myterne-aflives 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 18. Februar, 2020 Jeg er kun til saudiarabiske kvinder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 18. Februar, 2020 En ged og fire høns. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 18. Februar, 2020 Iscenesat Virkelighed skrev, for 48 minutter siden: Wakey wakey! https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/jomfruhinden-nu-skal-myterne-aflives Tjah, hvis man stærkt ønsker at se en jomfruhinde, så skal den såmænd nok også være der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammy 475 Skrevet 18. Februar, 2020 Styrvolt skrev, for 45 minutter siden: Jeg er kun til saudiarabiske kvinder Hvorfor det? Du kan jo alligevel ikke se forskel på dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 18. Februar, 2020 Sammy skrev, for 6 minutter siden: Hvorfor det? Du kan jo alligevel ikke se forskel på dem. Åh jo. I hvert fald hende, jeg tænker på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9926 Skrevet 18. Februar, 2020 Det samme som jeg betaler de øvrige, altså 2.000 + det løse for en time. Det gør mig ingen forskel hvor i verden hun har et ophav. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 18. Februar, 2020 Ubeskriveligt skrev, for 1 time siden: Ville ikke betale mere end jeg gør for andre smukke udenlandske kvinder. Hmmmm Så har du vist ikke prøvet en rigtig amatør arabisk pige... Jeg synes der som udgangspunkt er STOR forskel på at have sex med piger fra forskellige sexkulturer. Der er altså forskel på sex med en dansk, arabisk, pakistansk, somalisk, amerikansk, russisk, indisk, tyrkisk, kurdisk, sigøjner-prinsesse, thai og sidst men ikke mindst en black-beuty.. Min erfaring fortæller mig at der kan være meget forskel... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 18. Februar, 2020 Vel en tusse for et godt knald. Skriv du bare privat så finder vi ud af det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rocksolid 3490 Skrevet 18. Februar, 2020 Gentlemand-Finn skrev, for 2 timer siden: En ged og fire høns. En ged skulle der være gode penge i. Har hørt at de er populære i arabiske kredse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 18. Februar, 2020 er der hår på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 18. Februar, 2020 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Hvorfor vil du vide det? Er nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 499 Skrevet 18. Februar, 2020 Holder du auktion over din søster? Udbuddet er lille, så det burde være sælgers marked. Foreløbigt har Laursen budt 2000, nogen højere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 18. Februar, 2020 Virgula skrev, for 27 minutter siden: Holder du auktion over din søster? Udbuddet er lille, så det burde være sælgers marked. Foreløbigt har Laursen budt 2000, nogen højere? Skid hul i det, jeg byder 2500 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 850 Skrevet 18. Februar, 2020 Blækspruttemanden skrev, for 3 timer siden: Hmmmm Så har du vist ikke prøvet en rigtig amatør arabisk pige... Jeg synes der som udgangspunkt er STOR forskel på at have sex med piger fra forskellige sexkulturer. Der er altså forskel på sex med en dansk, arabisk, pakistansk, somalisk, amerikansk, russisk, indisk, tyrkisk, kurdisk, sigøjner-prinsesse, thai og sidst men ikke mindst en black-beuty.. Min erfaring fortæller mig at der kan være meget forskel... Hvis hun er amatør, er spørgsmålet ligesom ikke særlig relevant, vel? Men når du nu mener, der er så stor forskel, og du er åbenbart en verdenskender på alle nationaliteter. Kan du så ikke lige opresumere alle de forskelle, du mener der er specificeret ud på hver enkelt nationalitet. Ser frem til dit svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 18. Februar, 2020 2000 kr for en time med flere udløsninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 18. Februar, 2020 Der er desværre ikke mange arabiske piger der arbejder som GP. De skulle ellers være gode til at sutte... https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQaAhhD_QFLTDV7b6MLGSHp-eIpznezFTCUFYXdTH5sT3agpBOI Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 18. Februar, 2020 Blækspruttemanden skrev, for 6 timer siden: Hmmmm Så har du vist ikke prøvet en rigtig amatør arabisk pige... Jeg synes der som udgangspunkt er STOR forskel på at have sex med piger fra forskellige sexkulturer. Der er altså forskel på sex med en dansk, arabisk, pakistansk, somalisk, amerikansk, russisk, indisk, tyrkisk, kurdisk, sigøjner-prinsesse, thai og sidst men ikke mindst en black-beuty.. Min erfaring fortæller mig at der kan være meget forskel... På hvilke af dem, du nævner, sidder der på tværs? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg