Hop til indhold
peterpikkemand

Går kvinder på bordel

Recommended Posts

Tillad mig at kommenterer dit fine tråd med at omformulerer dit diskussionsspørgsmål til følgende:

Hvorfor går kvinder ikke på bodel?

For jeg er ret sikker på at svaret på dit diskussionsspørgsmål er et sødt nej (for de fleste kvinders vedkommende). Men det kunne selvfølgelig være skønt at høre hvad kvinderne selv mener om det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 12 minutter siden:

Det er et udbredt fænomen, at modne skandinaviske kvinder tager på sexferier til især Afrika, fx Gambia for at finde en ung viril elsker.

Og Cuba på "Salsa kursus"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der er et vækstpotentiale. Vi går i retning af lighed mellem kønnene. Også på det seksuelle område. Der bliver flere og flere singlekvinder med gang i karrieren, der ikke orker en kæreste. Og det er blevet mere legitimt for kvinder, at have en maskulin og mere aggressiv seksualitet, men indtil videre kan de fleste kvinder jo nemt finde gratis sex i byen, fordi vi mænd er så nemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afn2206 skrev, for 15 minutter siden:

Bruger de ikke Tinder App

der har lige kørt nogle tv udsendelser om dette

hvor modne kvinder  finder unge virile mænder , der så tilfedstiller dem

via App...

 

Betaler kvinderne mændene i Tinder App for sex? Er Tinder App ikke bare endnu en "dating-site" på en App?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 13 minutter siden:

Og det er blevet mere legitimt for kvinder, at have en maskulin og mere aggressiv seksualitet, men indtil videre kan de fleste kvinder jo nemt finde gratis sex i byen, fordi vi mænd er så nemme.

Præcis. Selv ville jeg ikke betale en mand for sex, muligvis en kvinde, men ikke en mand.

Går kvinder på bordel? Jeg har af og til par i butikken, og i sjældne tilfælde solo kvinder i forskellige ærinder fræk massage fx.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  kunne  ikke  drømme  om  at  gå  på bordel, så  vil  jeg  hellere  undvære sex. 

Kunne  godt  finde  på  at  betale for  fx.  tantra. 

Men  jeg  ville  ikke  betale  for  sex  med  en  kvinde  eller  mand. 

Jeg  kan stadig  charmere  de  fleste  mænd, og  det  er  mænd  som  jeg er  interesseret  i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 35 minutter siden:

indtil videre kan de fleste kvinder jo nemt finde gratis sex i byen, fordi vi mænd er så nemme.

I princippet, ja ..
Men jeg tror ikke det er så enkelt.

I de mindre provinsbyer spredes rygtet som en løbeild, hvis en kvinde er 'løs på tråden' (tro mig, jeg kender lidt til de miljøer)
Og i de større, mere anonyme byer ved kvinden aldrig hvad hun får med hjem.
Manden kan være farlig.
Eller manden kan være en fortvivlet tilbeder, hvor det måske udvikler sig til stalking ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chann

hej 

jeg har rejst meget i thailand og japan    jo der findes mande bordel  både i thailand og japan   jeg har set det ene i bangkok  og der var mange  over klasse kvinder der kom i store luksus biler imens jeg var der  .nogle af dem i meget god foderstand   

 jeg var på en restaurant over for  70 km udenfor Bangkok  mod Nakorn Pathom  og min thai ven sagde at det var et bordel for kvinder

så jo de findes   men det er nok ikke noget man finder på nettet   

 

Chann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
Liv skrev, for 45 minutter siden:

Selv ville jeg ikke betale en mand for sex, muligvis en kvinde, men ikke en mand.

Samme her.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nogle gør og nogle drømmer om det. Det foregår på en lidt anden måde end mænd.

Har set mange kvinder fra Holland have det sjovt med indfødte sorte i vandet og på strandene på De Hollandske Antiller i Caribien

Eller være i følgeskab med deres mand på stripklub i Cape Town Sydafrika, hvor der var mulighed for en privat dans og efterfølgende aftaler med de ukraniske piger 

Eller hørt på danske pigers fantasier om at besøge en luder som også var til betjening af piger

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg
haija skrev, 1 time siden:

Betaler kvinderne mændene i Tinder App for sex? Er Tinder App ikke bare endnu en "dating-site" på en App?

Det, jeg har set af den serie, var, at de modne kvinder og unge fyre mødtes på Scor.dk. Jeg tvivler meget på, at der er penge mellem parterne.

På sugardating.dk kan man også oprette sig som henholdsvis sugarmama og boy toy, men om der er nogen aktivitet i det markedssegment, ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 40 minutter siden:

I princippet, ja ..
Men jeg tror ikke det er så enkelt.

I de mindre provinsbyer spredes rygtet som en løbeild, hvis en kvinde er 'løs på tråden' (tro mig, jeg kender lidt til de miljøer)
Og i de større, mere anonyme byer ved kvinden aldrig hvad hun får med hjem.
Manden kan være farlig.
Eller manden kan være en fortvivlet tilbeder, hvor det måske udvikler sig til stalking ... 

Jeg er et ærke byløg. Og ja de gange det lykkes mig at gå med en kvinde hjem, ved hun ikke, at jeg er er et sandt udyr :P Springer op som en løve og falder ned som et lam.

Det med at det bliver almindeligt og alment accepteret, at kvinder kan være udfarende og scorende, bliver en kamp. Men jeg tror det langsomt går den vej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror såmænd ikke, at det handler om lighed imellem kønnene.  Det handler nok mere om, at kvinder i generel sammenhæng ikke vil betale for sex. Om hvis de for sjov leger med tanken, så ender man ret hurtigt op med en krav liste så lang, at der måske på verdens plan er en 4-5 stykker de måske ville betale for sex. 

Reelt er det vel ikke anderledes end, at mange mænd eksempelvis ikke vil betale statsgartner for at klippe ens hæk,  eller en elektriker for at hænge en lampe op.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  kunne  ikke  drømme  om  at  gå  på bordel, så  vil  jeg  hellere  undvære sex. 

Kunne  godt  finde  på  at  betale for  fx.  tantra. 

Men  jeg  ville  ikke  betale  for  sex  med  en  kvinde  eller  mand. 

Jeg  kan stadig  charmere  de  fleste  mænd, og  det  er  mænd  som  jeg er  interesseret  i. 

Du vil hellere undvære sex, end at skulle gå på bordel. Jeg respekterer det du siger, fordi det er din mening. Men teoretisk set så siger du, at du hellere vil leve i cølibat resten af dit liv end at give penge for sex. Hmm, godt det ikke er mig der har dette (livs)princip.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann

kvinder behøver ikke gå på bordel for at få noget sex, næsten uanset hvordan de ser ud, så kan de altid få sex og sådan er det ikke for mænd.

jeg har 2 eks kærester som i dag er mine gode og nære venner og uanset om de er på tinder el andre dating sider, så får de konstant frække og lumre tilbud, selvom det slet ikke er det de søger, men en seriøs og sød kæreste.

Mange kvinders udfordring er at finde en mand som også vil dem mere en blot sex.

Jeg var selv på scor sidste sommer og mødte en kvinde som jeg så et par gange og vi havde god sex, men jeg var ikke føelsemæssigt  tiltrukket af hende og hun blev vred og ondskabsfuld på mig og sagde, du er sku ligesom alle andre mænd.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror der er et vækstpotentiale ..... Der bliver flere og flere singlekvinder med gang i karrieren, der ikke orker en kæreste.

Hmmm, mon ikke det så udmønter sig i, at en del "østmænd" kommer herop som trækfugle? Jeg er ikke sikker på, at vækstpotentialet vil ligge hos danske mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går kvinder på bordel, når de er trængende? Nej det gør de bestemt ikke.

Derimod tager de noget helt andet som er sikkert, anonymt og hyggeligt - de tager i swingerklub. Her kan der age og vælge imellem alle de mænd som står på stedet. De kan med lethed stille et GB op. De kan bruge fyrene som deres boytoy og bagefter smide dem på porten.

Jeg har set det flere gange, når jeg har gæstet Joy eller andre hyggelige klubber. En gang stødte jeg på en glædespige i klubben, hun spottede mig og trak mig til side bare for at fortælle hun kun var her af lyst og ikke penge. Jeg havde haft fornøjelsen før med hende, men da jeg så forsøgte og snige mig ind på hende, så ville hun ikke lege med mig. Så vidste jeg godt hvad det betød.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 12 timer siden:

Selv ville jeg ikke betale en mand for sex, muligvis en kvinde, men ikke en mand.

Find mig en lækker fyr og jeg boller ham gerne for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chann skrev, for 12 timer siden:

hej 

jeg har rejst meget i thailand og japan    jo der findes mande bordel  både i thailand og japan   jeg har set det ene i bangkok  og der var mange  over klasse kvinder der kom i store luksus biler imens jeg var der  .nogle af dem i meget god foderstand   

 jeg var på en restaurant over for  70 km udenfor Bangkok  mod Nakorn Pathom  og min thai ven sagde at det var et bordel for kvinder

så jo de findes   men det er nok ikke noget man finder på nettet   

 

Chann

Ja, både Thailand, og specielt Japan, har bordel-lignende etablissementer for kvinder udelukkende. Blandt sælgerne i Japan ved jeg, at sorte er tilgængelige og populære pga. narrativerne omkring størrelsesforskellene mellem sorte og østasiatiske mænd.

Uden for sexkøb domænet er japansk/sorte relationer ellers rimeligt stigmatiserede i et stadigt meget konservativt Japan ift. mixed race og immigration - og mixed DNA som resultat ofte i forbindelse med prostitution nær amerikanske militærbaser (bl.a. Okinawa). Tennisspilleren Naomi Osaka (japansk mor, sort Haitiansk far)  oplevede endda fornyligt whitewashing af en af hendes hovedsponsorers reklamer med hende, noget hun heldigvis er rimelig sensitiv med og fik rettet. 

Men TSs spørgsmål kan nemt foranledige til en fejlslutning.

1) "Går kvinder på bordel?? har kvinder lyst til en quicky :-)"  2) "Er der basis for at mænd arbejder på bordel?? "
Fejlslutning at 1) medfører 2). 

I Bangkok ser jeg efterhånden adskillige kvinder, både asiatiske og falang, blandt publikum, ude med ladydrinks, hygge ved bordene og som også tager for sig af ST/LT. Det synes pt. koncentreret på nogle agogos i Nana (men har ikke selv været i Cowboy i mange år). 

I dette scenarie er implikationen af 1) nærmere, at der er basis for 2) at flere kvinder, som også udbyder lesbisk, arbejder på "bordel". 

 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er ikke nødvendigt for en kvinde at gå på bordel for at få en grundig rusketur. 

Enhver kvinde kan til enhver tid få al det sex hun vil have. Hvis en kvinde har mod til at gå på bordel, har hun også mod til at gå hen til en fyr og kommer med et par frække forslag. Mange gange behøver hun egentlig bare kigge på en fyr og smile, så står han ved hende med det samme, hvis der ellers er lidt sæd i han. Ingen fyre ville blive fornærmede over det, en del ville sige nej, men de fleste ville nok sige ja, hvis kvinden ikke lige er den type han ikke tænder på - og mænd spænder vidt :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 2 timer siden:

Går kvinder på bordel, når de er trængende? Nej det gør de bestemt ikke.

Derimod tager de noget helt andet som er sikkert, anonymt og hyggeligt - de tager i swingerklub. Her kan der age og vælge imellem alle de mænd som står på stedet. De kan med lethed stille et GB op. De kan bruge fyrene som deres boytoy og bagefter smide dem på porten.

Jeg har set det flere gange, når jeg har gæstet Joy eller andre hyggelige klubber. En gang stødte jeg på en glædespige i klubben, hun spottede mig og trak mig til side bare for at fortælle hun kun var her af lyst og ikke penge. Jeg havde haft fornøjelsen før med hende, men da jeg så forsøgte og snige mig ind på hende, så ville hun ikke lege med mig. Så vidste jeg godt hvad det betød.

 

Hvor ligger Joy?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...