Hop til indhold
Benjamin

Lulu i Traktorbølle

Recommended Posts

Hey everybody:

Så er det min tur til, at levere lidt comments på denne dejlige side. Jeg havde læst flere gode reviews om hende, og kørte derfor gerne en time fra Staden. Jeg havde bestilt 15 minutter, hvad jeg plejer hos en ny pige. Stedet var super discrete in the dark. Første indtryk var godt OMG, hun var nøgen, petite lidt meaty, og a truly ginger, med et par gode boobs, og en lækker ass. Af med tøjet, og så begyndte vi at tungekysse, hurtigt stak jeg tre fingre op i hendes pussy, og fingerkneppede hende. Hun blev straks drivende våd. Så blev hun lagt på sengen, hvor jeg slikkede løs. Hun blev sjaskvåd, og kom tre gange på 10 minutter. Så lagde jeg mig på ryggen, og fik en gang cowgirl, det var lidt mekanisk, så jeg vendte hende til en reverse cowgirl. Hold da kæft en skøn ass, der var udsigt til. Jeg vendte hende på alle fire, og slikkede løs i hendes ass hole, og da det var masseret nok, stak jeg my best friend indenfor. Hun klynkede lidt, og man er vel en gentleman, så jeg skiftede til det andet hul, og red hende som en stallion. Det kunne hun lide, specielt da jeg pumpede løs, så hun kom.  Så en gang missionær, hvor hun igen kom et par gange. Jeg tror ikke det var fake, for jeg er lidt over gennemsnittet, og det er noget pigerne kan lide. Hvad der videre skete, bliver mellem hende og mig, whatever vi fortsatte.

Da jeg kunne mærke, at the final nærmede sig, flåede jeg kondomet af, og stak my friend i hendes mund og gaggede løs. Jeg eksploderede med 4 ugers opsparing, og jeg tror, at hun blev lidt overrasket over mængden, for det stod ud af hendes næsebor. I stedet for at sluge mine vitaminer som en champ, så for hun ud på badeværelset og spyttede ud. Lidt skuffende. Da hun kom tilbage, var jeg klar til the second fuck. Hun smed sig på ryggen, og jeg trængte op i hende. Men hun lå bare med lukkede øjne og virkede ligeglad. Så blev jeg sgu sur, trak mig ud, tog tøj på og skred.

Kommer jeg igen NOPE. Jeg havde brugt 500 skatteplagede dukater på hende, og så burde hun vise lidt mere engagement.

Jeg er ikke så god til links. Can anyone help me?

Best Regards fra Tyren

 

PS: Ironi, sarkasme og citater kan være anvendt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sundance Kid

Du har godt nok oppet dig på dine gamle dage :biggrin:

Tak for underholdningen... :mrgreen:B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Traktorbølle, you must longer out on the land med that on

But "got you" ansigtssidning og pustearbejde, eller var det kæresteerfaring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lulusexyy

Hi Benjamin!! First of all Thank you for this wonderful review.  haha Second: I don't give a second round in 15 minutes (500kr)  and you can't cum my mouth - without paying exta!  I will never swallow the "vitamin".  
Somewhat interesting .... :) 
Mmm :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lulusexyy
amateur wrote, 12 minutes ago:

Is this fiction, or does the girl really exist?

This not true !! :)  

Redigeret af Lulusexyy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lulusexyy
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Well written and fun, it gets you points for :) And  yet tragic that it might as well be a real review, it's seen before ....

not a true review dear.   I know what I'm doing :) thank you!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

Hvis det er en for "sjov" anmeldelse om @Lulusexyy som hun ikke har indvilliget at være med I så er den lidt grov. Især når den ikke engang er placeret i Hyggesnak-forummet. :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 12 minutter siden:

Hvis det er en for "sjov" anmeldelse om @Lulusexyy som hun ikke har indvilliget at være med I så er den lidt grov. Især når den ikke engang er placeret i Hyggesnak-forummet. :/

Det er jo IKKE om Lulusexyy, det er en fiktiv anmeldelse om en fiktiv pige der tilfældigvis hedder Lulu, har du nogenside hørt om Traktorbølle? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lulusexyy
Liv skrev, for 4 minutter siden:

This is NOT about Lulusexyy, it's a fictional review about a fictional girl who happens to be called Lulu, have you ever heard of Traktorbølle? 

then Benjamin next time give the link and don't mislead people! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lulusexyy skrev, for 3 minutter siden:

then Benjamin next time give the link and don't mislead people! ;) 

As it is fiction, what link would you suggest that he should use? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lulusexyy
Butch skrev, for 1 minut siden:

If it's fiction, what link would you suggest he should use? 

okay understand .. this so “ great”.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Liv skrev, for 34 minutter siden:

Jeg mener kun hun giver blow - stående ;) 

Liv du gør mig stiv:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten
Liv skrev, for 57 minutter siden:

Det er jo IKKE om Lulusexyy, det er en fiktiv anmeldelse om en fiktiv pige der tilfældigvis hedder Lulu, har du nogenside hørt om Traktorbølle? 

Beklager i så fald - men der er sku masser af steder i Danmark jeg ikke har hørt om (og der er masser der har sjove navne), så om der skulle være et sted der hed Traktorbølle kunne du sagtens bilde mig ind. 
Jeg tænker dog stadig at tråden måske hører bedst hjemme i hyggesnak når der nu ikke er tale om en faktisk anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Godt og sjovt skrevet, det får du point for :) Og alligevel tragisk at det ligeså godt kunne være en ægte anmeldelse, det er set før....

Tusinde tak @Liv , du forstod pointen. Dette var en parodi på skribenter, som slynger om sig med engelske udtryk, og nogle som, med deres Don Juan evner, beskriver drivende safter, og rullende orgasmer på 15 minutter til 500 kr. hos en pige, kl. 22:00 om aftenen, og får alt, og alligevel udtrykker skuffelse, selv om der er gået noget over tiden. :)

Lulusexyy skrev, for 3 timer siden:

okay understand .. this so “ great”.... 

Thank you @Lulusexyy for your understanding. This was a pure parody of a meeting with a girl, in a non existent place called Traktorbølle. I had no idea there was a nice girl, who called herself something with Lulu. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 2 timer siden:

Beklager i så fald - men der er sku masser af steder i Danmark jeg ikke har hørt om (og der er masser der har sjove navne), så om der skulle være et sted der hed Traktorbølle kunne du sagtens bilde mig ind. 
Jeg tænker dog stadig at tråden måske hører bedst hjemme i hyggesnak når der nu ikke er tale om en faktisk anmeldelse.

Du har fuldstændig ret, tråden hører selvfølgelig under hyggesnak. Men desværre er der mange fjolser, som anbringer deres indlæg forkert, og som bliver pissesure, hvis nogen gør dem opmærksom på det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...