Hop til indhold
Aarhuselsker

Prø li å hør hær

Recommended Posts

Prø li å hør hær - æ å!

Det er Århusiansk. En vending vi benytter når vi ønsker at stoppe en diskusion eller konflikt, der har kørt i ring længe. Når vi ønsker at folk stopper op, slapper af og anskuer emnet fra en ny vinkel.

Hvis man ikke gør det, så bliver situationen træls. (Træls er også Århusiansk, og bruges til at beskrive en hændelse eller lignende, som er en irriterende, pinlig, sårende eller kedelig, øv ting)

Personangrebene:

Der opstår af og til små fights her på forum. De opstår, foregår og afsluttes som regel i løbet af en dags tid. Se f.eks. Fickensteins og Flodhestens muntre dialog under datingsex. Der kan alle se årsagen til fighten, og kort efter afslutningen - og så er det slut.

Men der kommer bestandigt personangreb på Nikita/Borende X-konstellationen. De dør sært nok ikke ud, men fornyes med jævne mellemrum.

Det er som om nogen ser rødt hver gang BX laver et indlæg hvor Nikita enten direkte eller indirekte omtales. Nu skriver både BX og Nikita mange indlæg - lige som jeg selv gør iøvrigt!

Kan det tænkes at det er antallet af indlæg der generer? Eller er det fordi BX helt åbent viser sin glæde ved Nikita? Eller er det fordi, man derigennem kan bringe Nikita ind i dårlig "presse"?

Tag nu Bella-tråden: Her desavouerer og sårer Sidespringeren i fuld offentlighed Nikita i sin entusiasme over den nyopdagede Bella. Kun gog og BX reagerer. Jeg selv prøver med ironi og sarkasme, som så ikke forstås - hulk. Her kommer der meget kraftige reaktioner. På hvad egentlig? BX konstaterer blot, at han finder tonen nedladende, og så bryder helvede løs.

Eller tag den seneste debat om den væmmelige mail til Nikita: Her kører diskussionen fint, indtil BX kommer med nogle helt generelle betragtninger. Så kommer der gang i personangrebene igen. Alt linkes sammen med Nikita, den med de hvide riddere hives atter ud af cykelskuret, og det hele kører i ring igen.

Hvorfor angribes der ofte når nogen skriver positivt om Nikita, og aldrig når der er lange positive tråde om andre piger? Mystikken breder sig, når man samtidig kan observere, at en pige kan have flere positive tråde, hovedsageligt af de samme skribenter, uden at der lyder det mindste pip.Nej, om jeg forstår de mekanismer, der virker her på EG.

Der skete en masse på VL engang. Nikita var nok VL´s ivrigste skribent, ung og fuld af gå på mod. Der skete en hel masse ting, som det ikke er værd at rode op i. Men er det ikke det der langsomt er ved at ske nu?

Skulle vi ikke alle sammen glemme alt om det der var dengang? Glem gammelt nag, det er ikke det der er årsagen til at markedet er lidt tyndt nu - vel?

Det er sådan at de der gør mest reklame for sig selv, er dem der sælger bedst. De der sælger bedst er også dem der får flest kunder, og derfor procentuelt vil få de fleste positive bemærkninger på dette forum.

Og så er det sådan at EG har ca 2000 tilmeldte brugere, og sikkert det dobbelte antal der læser med uden at være tilmeldt. Når man så tænker på der er i omegnen af 150.000 sexkøbere i landet, hvorfor så bruge krudt på at sprede skidt om en forretning bland EG´s få sex købere, ud af hele bestanden. Det vil da være mere profitabelt at gøre positivt opmærksom på sig selv, pleje sin forretning - ikk?

Og til sidst: Jeg har ingen økonomiske eller amorøse forbindelser til Nikita. Jeg har besøgt hende to gange, og som man kan læse i min anmeldelse, var jeg en tilfreds kunde. Det har jeg også været ved langt de fleste af mine andre besøg hos andre piger.

Jeg har iøvrigt heller ingen lignende forbindelser med Borende X - og slet ikke amorøse :lol:

Jeg skriver dette fordi jeg synes det er træls at så mange tråde ender i personfnidder, fordi de gamle spøgelser stadig svæver rundt i korridorerne. Det er vist sådan at spøgelser forsvinder, hvis man sørger for der hele tiden er et stærkt lys og glad stemning i området!

Dette indlæg vil sikkert give anledning til debat. MEN det er et indlæg som advokerer for at undlade personlige angreb. Håber dabattørerne (forumisterne!!) vil undlade dette. Jeg vil ikke gå i dialog, såfremt indlæg bliver personlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Slipper jeg så fremover for din mistænkeliggørelse af mit formål med at deltage i debatter herinde. Det synes jeg nemlig også er træls og, føler jeg, tangerer et personangreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk, at problemet er meget, meget mindre, end du gør det til, Århuselsker... ;)

Lad være med at give det så meget opmærksomhed - så vil det forsvinde af sig selv hen ad vejen 8-)

Det vigtigste er, at på EG kan alle komme til orde - også dem, der evt. udsættes for mobning.

Indtil videre holder sammenligningen med VL altså ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige læst hele strengen om mailen og heldigvis er den nu låst og puha tak for det for ellers havde jeg været nødt til at kommentere på den.

I stedet for personangreb, kunne man så ikke bare nøjes med at skrive sin mening og argumentere ud fra det? Altså gå efter bolden i stedet for manden?

Alle har ret til at have deres mening - også Borende X - og også selv om denne mening tilfældigvis deles af en massagepige herinde eller medfører, at man kommer til at befinde sig på en given piges side i en debat.

Det kan vel ikke være meningen, at for eksempel Borende X skal være tvunget til at skrive noget andet, end det, han mener, fordi visse meninger ikke må udrykkes herinde, eller fordi der er personer herinde, man ikke må være enige med?

Beklager, Borende X og Starson45, at I nu skal bruges som eksempel. Men hvis vi nu for eksempel siger, at Borende X giver udtryk for en mening, som ikke deles af Starson45, og den tilfældigvis tilgodeser en given pige herinde - kunne det så ikke tænkes, at Starson45 i stedet for at angribe Borende X for at være på en bestemt piges side i diskussionen kunne nøjes med at argumentere for sin egen mening?

Jeg mener - hvis Starson45's argumenter er gode nok, kan de vel i sig selv "vinde" diskussionen uden, at det skulle være nødvendigt at kritisere andre for at have en anden mening!

Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyldning modtaget, men hvorfor nævner du lige mig i den sammenhæng. Den form for debatform har jeg bevidst holdt mig ude af, så jeg da lidt ked af at blive nænvt i den sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for personangreb, kunne man så ikke bare nøjes med at skrive sin mening og argumentere ud fra det? Altså gå efter bolden i stedet for manden?

Alle har ret til at have deres mening - også Borende X - og også selv om denne mening tilfældigvis deles af en massagepige herinde eller medfører, at man kommer til at befinde sig på en given piges side i en debat.

Det eneste Eroguide slet ikke har brug for, er "overdommere" blandt administrationen eller brugerne, som vil bestemme, hvad andre må og skal skrive, og hvad de ikke må skrive.

Ytringsfriheden skal som hovedprincip ikke kunne gradbøjes.

Både Fraiser og Borende X kan tale deres egen sag, og det gør de sådan set udmærket begge to.

Den omtalte tråd med rygtemailen ser jeg intet forkert eller forargeligt i - sådan en tråd skal der være plads til - og det er vel de færreste her på EG, der har fået ar på sjælen af at læse den! 8-)

Selvfølgelig skal der også være en administration, der fjerner direkte ulovligheder eller utilbørlige indiskretioner vedr. de "personhenførbare", men jo mindre synlige førstnævnte er i debatten, desto bedre ;)

Men begynder censuren og overdommeriet at tage overhånd, så får vi bare et VL2 herinde, og hvem ønsker det? 8-) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prø li å hør hær - æ å!

Det er Århusiansk. En vending vi benytter når vi ønsker at stoppe en diskusion eller konflikt, der har kørt i ring længe. Når vi ønsker at folk stopper op, slapper af og anskuer emnet fra en ny vinkel.

Hvis man ikke gør det, så bliver situationen træls. (Træls er også Århusiansk, og bruges til at beskrive en hændelse eller lignende, som er en irriterende, pinlig, sårende eller kedelig, øv ting)

Tak for oversættelsen for dem som kommer fra djævleøen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Både Starson45 og Borende X kan tale deres egen sag, og det gør de sådan set udmærket begge to.

Halloooo. Prøv nu lige og læs "rygtetråden" igen. Jeg har ikke den diskussion med Borende X. Venligst hold mig ude af denne debat. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg gider faktisk normalt ikke at deltage i sådan noget som Århuselsker nu vil med personlige stor krige, men det her bliver alligevel for tykt for mig. Århuselsker du har selv været efter Stump f.eks. og gået efter ham personligt, beskyldt ham for alt muligt omkring hans person også noget der ikke var så pænt, bare fordi I var uenige. Starson siger du også overfor ham har mistænkeliggjort hvorfor han skrev som han gjorde. Så kan du da ikke være efter andre når du ikke selv er bedre end dem du kritiserer. Det er fandme ikke god stil, undskyld mit direkte sprog, men det er det altså ikke.

Jeg synes det fint at krydse klinger, men det med Flodhesten og Fickenstein var for meget.

Jeg mener at man bør prøve på at skrive sine hodninger ud fra hvad man mener og ikke ud fra hvad man har personlige sympatier for eller modsat. Jeg ved godt at det er meget svært, og jeg kan sikkert heller ikke selv leve op til det altid. Jeg tror heller ikke i ramme alvor at Borende X kan leve op til det men jeg indrømmer også selv at det kan være svært. Borende X kan godt lide Nikita, men det skal da heller ikke være sådan at ingen kan skrive noget om eller til Nikita som ikke lige går ud på at rose hendes krop eller hendes holdninger men nærmere giver hende et modspil, og det skulle man jo gerne gøre uden at Borende X kommer jagende efter dem. Hvis Borende X skriver sine holdning altid ud fra hvad han mener så var det helt fint, men jeg tror også følelser nogle gange driver lidt hans skriverier, det er ikke så meget kritik af det for det er som sådan forståeligt nok som jeg har skrevet, men men når Århuselsker selv og alle mulige andre gerne mistænkeliggøre andre og deres motiver, så er det forståeligt nok at enkelte også kan gøre det overfor Borende X.

Det med Venuslogen, så blev der linket i den debat med mailen til denne debat som jeg læste ( Et lille alvorsord), hvor jeg synes netop at Nikitas kunder med Århuselsker i spidsen igen var ved at forvandle Eroguide til Venuslogen for Nikita og hvor fansene igen kæmpede Nikitas sag med verbal stor krig til følge. Det tog mange afstand fra, og det viste sig at det gad folk altså ikke herinde. Det skal Århuselsker måske også tænke lidt på.

Jeg synes lidt at Århuselsker igen ligger op til krig og fløjdannelse, og jeg kan også få hug nu fra den gruppe han repræsenterer og fra ham, og så må jeg tage de hug. Jeg er faktisk ligeglad, jeg synes lidt som Hammeren også skriver at der gøres et stort nummer ud af meget lidt. Man giver indtryk af at man ikke vil have ballade og stor kig, men med et oplæg, hvad forventer man så.. Hvorfor dog ikke bare gør som Hammeren foreslår, i stedet for dette oplæg. Det kan man så også undre sig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halloooo. Prøv nu lige og læs "rygtetråden" igen. Jeg har ikke den diskussion med Borende X. Venligst hold mig ude af denne debat. Tak

Læs nu mit indlæg igen - der står ikke "Starson45", men "Fraiser" - jeg ku' aldrig finde på at hævde, at du Starson45 er "god til at tale din egen sag"... 8-):lol: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Læs nu mit indlæg igen - der står ikke "Starson45", men "Fraiser" - jeg ku' aldrig finde på at hævde, at du Starson45 er "god til at tale din egen sag"... 8-):lol::mrgreen:

Nej hør nu. Anklager du mig nu for citatfusk? Det er jo et personangreb. :o :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

NU TAGER I JER SAMMEN.

Ingen nævnt ingen glemt, i ved hvem i er.

Kig på jeres egne indlæg, i udgyder det ene generelle indlæg om prostitutionsbranchen efter det andet.

Det er meget svært at vide om jeres "viden" er bundet i fakta eller fantasmer da vi alle er anonyme.

Derfor kan jeres indlæg ikke læses som andet end ævl.

Problemet ved eroguide og venuslogen er at folk bruger alt for lang tid på at skrive om pigerne og alt for lidt tid på at besøge dem.

Gå ud og besøg nogen piger og skriv nogen ordentlige anmeldelser.

Det vil gøre jer selv gladere og gøre læserne af dette forum gladere.

Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider faktisk normalt ikke at deltage i sådan noget som Århuselsker nu vil med personlige stor krige, men det her bliver alligevel for tykt for mig. Århuselsker du har selv været efter Stump f.eks. og gået efter ham personligt, beskyldt ham for alt muligt omkring hans person også noget der ikke var så pænt, bare fordi I var uenige. Starson siger du også overfor ham har mistænkeliggjort hvorfor han skrev som han gjorde. Så kan du da ikke være efter andre når du ikke selv er bedre end dem du kritiserer. Det er fandme ikke god stil, undskyld mit direkte sprog, men det er det altså ikke.

Jeg synes det fint at krydse klinger, men det med Flodhesten og Fickenstein var for meget.

Jeg mener at man bør prøve på at skrive sine hodninger ud fra hvad man mener og ikke ud fra hvad man har personlige sympatier for eller modsat. Jeg ved godt at det er meget svært, og jeg kan sikkert heller ikke selv leve op til det altid. Jeg tror heller ikke i ramme alvor at Borende X kan leve op til det men jeg indrømmer også selv at det kan være svært. Borende X kan godt lide Nikita, men det skal da heller ikke være sådan at ingen kan skrive noget om eller til Nikita som ikke lige går ud på at rose hendes krop eller hendes holdninger men nærmere giver hende et modspil, og det skulle man jo gerne gøre uden at Borende X kommer jagende efter dem. Hvis Borende X skriver sine holdning altid ud fra hvad han mener så var det helt fint, men jeg tror også følelser nogle gange driver lidt hans skriverier, det er ikke så meget kritik af det for det er som sådan forståeligt nok som jeg har skrevet, men men når Århuselsker selv og alle mulige andre gerne mistænkeliggøre andre og deres motiver, så er det forståeligt nok at enkelte også kan gøre det overfor Borende X.

Det med Venuslogen, så blev der linket i den debat med mailen til denne debat som jeg læste ( Et lille alvorsord), hvor jeg synes netop at Nikitas kunder med Århuselsker i spidsen igen var ved at forvandle Eroguide til Venuslogen for Nikita og hvor fansene igen kæmpede Nikitas sag med verbal stor krig til følge. Det tog mange afstand fra, og det viste sig at det gad folk altså ikke herinde. Det skal Århuselsker måske også tænke lidt på.

Jeg synes lidt at Århuselsker igen ligger op til krig og fløjdannelse, og jeg kan også få hug nu fra den gruppe han repræsenterer og fra ham, og så må jeg tage de hug. Jeg er faktisk ligeglad, jeg synes lidt som Hammeren også skriver at der gøres et stort nummer ud af meget lidt. Man giver indtryk af at man ikke vil have ballade og stor kig, men med et oplæg, hvad forventer man så.. Hvorfor dog ikke bare gør som Hammeren foreslår, i stedet for dette oplæg. Det kan man så også undre sig over.

AROS < Jeg er så rørende enig, at jeg kun vil tilføje følgende:

Århuselsker < Jeg synes at det ville klæde dig at kigge lidt indad en gang imellem, istedet for konstant at pege fingre, og fortælle alle andre hvad de må, og bør i dette forum.

Nå godt ord igen - lad freden sænke sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at man bør prøve på at skrive sine hodninger ud fra hvad man mener og ikke ud fra hvad man har personlige sympatier for eller modsat. ..... Hvis Borende X skriver sine holdning altid ud fra hvad han mener så var det helt fint, men jeg tror også følelser nogle gange driver lidt hans skriverier...

Jeg skal absolut ikke blande mig i dette her, så det gør jeg ikke. Men .... jeg har set omtrent desamme citater tideligere, og forstår dem simpelthen ikke???

"Hvad man mener, og ikke ud fra hvad man har personlige sympatier for"? Hvad i al verden er det der siger at det man mener ikke kan harmonisere med de personlige sympatier man har? "At følelserne nogle gange driver lidt hans skriverier..."

Ja men .... altså? Dette er et sted hvor følelserne hvirker til at drive de fleste skriverier. Dette er ikke et objektivt, videnskabligt forum (selv om nogle iblandt mener de ejer den objektive sandheden). Dette er et forum hvor vi skriver lidt som vi vil, udfra de forudsætninger vi har til at skrive. Og følelser og sympatier og antipatier driver rundt lidt som de vil. Og hvorfor ikke?

Og så dette her:

Jeg synes lidt at Århuselsker igen ligger op til krig og fløjdannelse, og jeg kan også få hug nu fra den gruppe han repræsenterer

Kan ikke nogen forklare for en dum svensker lidt om gruppene herinde? Jeg har ikke en anelse om dem og hvilken betydning de har, og hvem som tilhører hvilken gruppe?

I øvrigt kan man jo bare være enig med Sejanus. Ud og sexe nogle piger, og hvis i føler ;) i har lyst bagefter så fortæl lidt herinde om det.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg har set flere der skriver, at der er 'ballade' her og der.. lidt som tråden her. Men jeg har endnu ikke stødt på det endnu!? Kun de tråde der henstiller til ro og 'forsoning' :lol:

Men jeg glor nok for meget på patter og dejlige tøser, så mit fokus er et andet sted!? Måske jeres andres fokus burde drejes samme sted hen? Når nu vi er på sådan et site her ;)

Nå.. jeg kan lide jer alle, indtil videre 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hold da kæft sikke en børnehave der er ved at være herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hej Bananas, jeg forstår nu godt hvad du skriver, hvis jeg forsøger på det, og det gør du måske også nu mht. hvad jeg skriver, hvis du forsøger ;) Der er jo mange der tildeler folk motiver for at skrive indlæg herinde, fremfor at gå efter bolden kun, måske du og jeg også har gjort det overfor nogen f.eks. Hvis man ikke mener man skal gøre dette må det jo også gælde for en selv, for alle og ikke kun for en person. Mht til grupper, så kan mener jeg den gruppe der f.eks. pustede sig op i debatten som jeg linker til. Hvis du læser hvad jeg skriver så skriver jeg netop at det er forståeligt nok at man skriver ud fra følelser. Det skriver jeg faktisk. Jeg tror ikke jeg er så uenig med dig endda, og jeg er i øvrigt tilhænger af ytringsfrihed i meget stor stil for alle, incl Borende X, dig, mig osv, men alle må jo forvente et modspil på ens opførsel/indlæg incl mig selv selvfølgelig, og det er derfor også fint du spørger. :)

Lad dog i øvrigt freden få fat i Eroguide som Montezi skriver og lad os koncentrere os om dejlige piger og skrive gode anmeldelser som det skrives. Det blev bare lidt for tykt hvad Århuselsker skrev, synes jeg, og så reagerede jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slipper jeg så fremover for din mistænkeliggørelse af mit formål med at deltage i debatter herinde. Det synes jeg nemlig også er træls og, føler jeg, tangerer et personangreb.

Starsom, jeg kan altså ikke huske jeg har mistænkeliggjort dit formål. Men når du siger det er det sikker korrekt.

Jeg har muligvis spurgt hvad du vil med dit indlæg eller lignende. Det gør jeg af og til, hvis jeg ikke kan se hvad der egentlig spørges om, eller hvis jeg tror der ligger en anden dagsorden bag.

Jeg vil meget gerne give dig et bedre svar, hvis du lige kan komme med et link til det indlæg der har stødt dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Aros

Jeg gider faktisk normalt ikke at deltage i sådan noget som Århuselsker nu vil med personlige stor krige, men det her bliver alligevel for tykt for mig. Århuselsker du har selv været efter Stump f.eks. og gået efter ham personligt, beskyldt ham for alt muligt omkring hans person også noget der ikke var så pænt, bare fordi I var uenige.

Jeg har haft mange debatter med Stump. Jeg har aldrig været personlig, eller beskyldt ham for noget urigtig. Vil du være rar at komme med et link eller citat, der dokumenterer din påstand?

Det med Venuslogen, så blev der linket i den debat med mailen til denne debat som jeg læste ( Et lille alvorsord), hvor jeg synes netop at Nikitas kunder med Århuselsker i spidsen igen var ved at forvandle Eroguide til Venuslogen for Nikita og hvor fansene igen kæmpede Nikitas sag med verbal stor krig til følge. Det tog mange afstand fra, og det viste sig at det gad folk altså ikke herinde. Det skal Århuselsker måske også tænke lidt på.

Denne tråd startede faktisk med at jeg opfordrede pigerne til at være kreativ mht til navne, og ikke kopiere hinanden. Dels forvirrer det os købere at forskellige piger bruger samme navn ( og at en pige flere navne) dels er det ikke markedsføringmæssigt smart for den pige der kopierer, idet hun ofte vil tiltrække kunder, som så oplever at det er en helt anden pige, end den de troede de havde booked, der åbner døren.

At tråden så løb af sporet er en anden sag. Det er set før her på EG. Noget som førertriumviratet siden har taget på med stramt greb.

Jeg synes lidt at Århuselsker igen ligger op til krig og fløjdannelse, og jeg kan også få hug nu fra den gruppe han repræsenterer og fra ham, og så må jeg tage de hug. Jeg er faktisk ligeglad, jeg synes lidt som Hammeren også skriver at der gøres et stort nummer ud af meget lidt. Man giver indtryk af at man ikke vil have ballade og stor kig, men med et oplæg, hvad forventer man så.. Hvorfor dog ikke bare gør som Hammeren foreslår, i stedet for dette oplæg. Det kan man så også undre sig over.

Jeg opfordrer jo netop til at vi ikke får VL tilstande herinde. OG de der grupper kan jeg, som Bananas, ikke se??

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Montezi

Århuselsker < Jeg synes at det ville klæde dig at kigge lidt indad en gang imellem, istedet for konstant at pege fingre, og fortælle alle andre hvad de må, og bør i dette forum.

Jeg mener ikke jeg fortæller andre hvad de må og skal. Jeg opfordrer blot i mit første indlæg til at man ikke konstant går efter enkelte personer.

Hvad skal jeg kigge efter når jeg vendr blikket indad. Dit svar kan måske hjælpe mig tilfuldstændigt at forstå hvad du mener. Den der med konstant at pege fingre kan jeg ikke genkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Starsom, jeg kan altså ikke huske jeg har mistænkeliggjort dit formål. Men når du siger det er det sikker korrekt.

Jeg har muligvis spurgt hvad du vil med dit indlæg eller lignende. Det gør jeg af og til, hvis jeg ikke kan se hvad der egentlig spørges om, eller hvis jeg tror der ligger en anden dagsorden bag.

Jeg vil meget gerne give dig et bedre svar, hvis du lige kan komme med et link til det indlæg der har stødt dig.

I tråden "Udlejning og lovgivningen" faldt følgende indlæg:

Starson45 skrev:

Hvad er det jeg misforstår i dette?

"Hvordan lejer pigerne egentlig faciliteter til deres klinik arbejde?

Problemet, som jeg ser det, er jo at hvis man lejer, kan de jo umuligt fortælle udlejer hvad stedet skal bruges til. Hvis udlejer ved det bruges til salg af sex ydelser, så ender udlejer jo i spjældet i følge lovgivningen.

Hvad gør pigerne så? Lyver de om formålet, eller er de bare tvunget til at købe i stedet for at leje?

Hvis det, af en grund jeg ikke lige kan gennemskue, er muligt at leje, hvordan reagerer ejendomsmæglerne så hvis de får fortalt hvad formålet er?"

Hvis ikke det er et spørgsmål om lovgivningen på området, hvad er det så?

Det er ordkløveri og røren rundt i den samme suppe én gang til.

Hvad er helt exact dit formål med at deltage i denne debat?

Følte mig ærlig talt stødt på manchetterne, især fordi det rent faktisk var dig, som en af de eneste, der ikke fattede en lyd af, hvad trådstarter egentlig ville med tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Gerne Århuselsker, du beskyldte eller hentydede til at Stump skrev under flere navne for at bakke sig selv op i en bestemt debat. Det var ikke rigtigt kom det frem i den debat, du har også været efter Starson og mistænkeliggjort hans formål med at skrive indlæg. Jeg kan godt finde debatterne men du ved jo også det er rigtigt, hvad jeg skriver.

Det andet du skriver, ja det ser vi jo bare forskelligt på, jeg har grundigt skrevet hvad jeg mener. Mange af dine fortolkninger af debatter er jeg slet slet ikke enig i overhovedet, men jeg respekter din opfattelse, respekterer du også hvis andre har en anden opfattelse end dig? Du bliver nok også nød til at tage til efterretning at vi er nogle stykker der ikke mener du selv kan leve op til det du kræver af andre.

Hvis vi går på banen for at prøve på at gå efter bolden og ikke efter om man nu kan lide kvinden eller manden der spiller bolden eller ej, ja så er vi da et stykke af vejen, det kan for alle være svært at overholde men vi kan da prøve, der er vi måske enige, jeg synes så bare dit oplæg ikke lige handlede så meget om det, så skulle du have holdt det på et mere overordnet plan fremfor at rode rundt i konflikter og tage part i de konflikter også på en måde der virkede provokerende på mig og andre.

God fredag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Starson

Nå den tråd.

Jamen det var fordi jeg syntes du gik ind og overtog Andemads tråd, og overfor mig fortolkede hvad Andemad mente.

I lighed med Gina forstod jeg nemlig slet ikke hvorfor Andemad bragte emnet op.

Mere var der ikke i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Starson

Nå den tråd.

Jamen det var fordi jeg syntes du gik ind og overtog Andemads tråd, og overfor mig fortolkede hvad Andemad mente.

I lighed med Gina forstod jeg nemlig slet ikke hvorfor Andemad bragte emnet op.

Mere var der ikke i det.

Jamen det er klart, at hvis man ikke læser trådstarters overskrift, der kort og præcis angav hvad ham ville med tråden og heller ikke læser indlægget ordentligt, så skal det gå galt.

Jeg tror bare det i virkeligheden var noget andet der udløste din og en andens stærke reaktioner, nemlig det at jeg "udstillede" SIO i deres til tider lidt selvmodsigende fortolkninger af loven.

Det var så min fortolkning af forløbet, og så synes jeg vi skal lade det ligge og komme videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Starson

Jamen det er klart, at hvis man ikke læser trådstarters overskrift, der kort og præcis angav hvad ham ville med tråden og heller ikke læser indlægget ordentligt, så skal det gå galt.

Jeg tror bare det i virkeligheden var noget andet der udløste din og en andens stærke reaktioner, nemlig det at jeg "udstillede" SIO i deres til tider lidt selvmodsigende fortolkninger af loven.

Det var så min fortolkning af forløbet, og så synes jeg vi skal lade det ligge og komme videre.

Nu insinuerer du jo at jeg har skjulte hensigter, og ikke kan læse indad, suk ;)

Vi lader den ligge der, deri er vi to enige.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...